pondelok 17. decembra 2018

DOVE | avokádovo kokosové pokušenie

DOVE Nourishing Secrets Body Lotion & Hand Cream
DOVE Nourishing Secrets Body Lotion & Hand Cream 

Chladné počasie máme v plnom prúde. Aj keď tohto ročná jeseň bola vo svojom začiatku veľmi priaznivá a mne také počasie náramne vyhovuje. Zima mojej pokožke tela už až tak dobre neprospieva. A vníma toto chladné počasie diametrálne inak než počas jesene. Stačí ak sa ochladí o pár stupňov a už mám suchú kožu po celom tele a hlavne na rukách. DOVE preto prišlo na trh s dvoma produktami. Telové mlieko spolu s krémom na ruky v dvoch prevedeniach hydratačné avokádo spolu s nechtíkom a exotický voňavý kokos.

DOVE Nourishing Secrets Body Lotion & Hand Cream
DOVE Nourishing Secrets Body Lotion & Hand Cream 

Prvou kombináciou vôní je avokádo a nechtík. Nechtík je v kozmetike pomerne používaný rovnako ako avokádo. Krémy na ruky používam celoročne. Už mám svoj rituál, každý večer pred spaním si musím naniesť krém na ruky vo výdatnej vrstve.  Počas teplejšieho obdobia siaham po ľahkých, rýchlo vstrebateľných krémoch. V zime zase naopak. Siahnem skôr po hutnejšom kréme alebo pokojne použijem olej. Oba produkty či už táto verzia alebo koksová patria skôr konzistenčne do kategórie ľahších produktov. Ale pekne poporiadku. Krém na ruky ale aj telové mlieko voňajú po nechtíku. Osobne túto vôňu v kozmetike nevyhľadávam ale nevadí mi. Ide o príjemnú jemnú vôňu nič výrazné. Čo sa týka krému na ruky, jeho konzistencia je ľahšia. Krém sa vstrebáva pomerne rýchlo. A nezanecháva na rukách ani mastný film. Pokožka rúk je po aplikácií jemná a aj ako tak hydratovaná. Vzhľadom na to, že počas chladného obdobia mi praská koža na rukách krém je pre mňa nevyhnutnosťou. Používam ho pomerne často. Požadujem od neho hydratáciu a rýchle vstrebanie sa. To tento krém ako tak spĺňa. Aj keď ho musím používať vo väčšom množstve a častejšie.

DOVE Nourishing Secrets Body Lotion & Hand Cream
DOVE Nourishing Secrets Body Lotion & Hand Cream 

Aplikácia telového mlieka pomocou spreja mne osobne veľmi uľahčuje života. Nanášanie je jednoduché a rýchlo. Množstvo produktu ktoré sa dostáva von na pokožku pomocou rozprašovača je ideálne. Nanášam si tenšiu vrstvu a ak mám pocit, že pokožka potrebuje väčšiu hydratáciu aplikáciu zopakujem. Krém sa vstrebáva vďaka ľahšej konzistencii pomerne rýchlo. Na tele nezanecháva žiadny mastný film. Hydratácia mi príde dobrá nejde ale o žiadny extrémne vyživujúci produkt.

DOVE Nourishing Secrets Body Lotion & Hand Cream
DOVE Nourishing Secrets Body Lotion & Hand Cream 

Ak sa Vám nepozdáva verzia avokádo nechtík môžete siahnuť po exotickej klasike akou je kokos. Myslím si že táto vôňa je v kozmetike všeobecne veľmi obľúbená. Rovnako ani mne vôňa kokosu nevadí ak nie je samozrejme prehnane umelá čo sa mi neraz stalo. Krém na ruky ako som už hore spomínala má ľahšiu konzistenciu. Čiže na chladné mrazivé dni mne nestačí. Vzhľadom na to, že mám momentálne v zimnom období ruky suché a často aj popraskané. Siaham viac po výživnejších produktoch. Tento krém ale používam v práci. Kde si často umývam ruky od kriedy a tým pádom ich mám aj omnoho častejšie suchšie. Výhodou u oboch krémov je ich rýchla vstrebateľnosť. Nezanecháva žiadny mastný film takže nemusím ani dlho čakať kým sa vstrebe.

DOVE Nourishing Secrets Body Lotion & Hand Cream
DOVE Nourishing Secrets Body Lotion & Hand Cream 

Telové mlieko ale aj krém voňajú po kokose. Vôňa je na môj vkus až príliš umelá ale dá sa vydržať. Na pokožke tela a rúk sa nedrží príliš dlho a po pár minútach ju nie je skoro ani cítiť.Mlieko sa aplikuje na telo dobre. Dokáže sa rovnako rýchlo vstrebať a pokožku hydratuje priemerne. Už som to spomínala v chladnom zimnom počasí, siaham skôr po vysoko hydratačných produktoch ako sú telové maslá či oleje. Obe telové mlieka sú ľahké a preto mne v zimnom období nestačia a jednoducho musím použiť buď hrubšiu vrstvu alebo dať na pokožku tele ešte nejaký omnoho viac hydratačný produkt.


Nápad dať telovému mlieku sprejový aplikátor je výborná vec a chválim ju. Na môj vkus by mohli byť oba produkty či už telové mlieko alebo krém na ruky omnoho viac hydratačné. Ale každý preferuje niečo iné. Ak máte radi ľahšie produkty ktoré sa dokážu vstrebať do niekoľkých minút budú pre Vás obe varianty ideálne. Ak trpíte hlavne počas zimy na suchú pokožku tela ši rúk zaručene Vám tieto produkty stačiť nebudú. Aby som nebola len negatívna. Kombináciou vôní zaručene polahodia každému. Možno ešte nemáte všetky vianočné darčeky, môžete túto recenziu brať ako typ na rýchli vianočný darček.



Čo vy a produkty DOVE? Aké produkty najčastejšie používate?
Určite mi napíšte dole do komentáru.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.