pondelok 3. decembra 2018

The Ordinary |100% plant-derived squalane

The Ordinary 100% plant-derived squalane
The Ordinary 100% plant-derived squalane

O značke The Ordinary zaručene počul každý kto sa zaujíma o kozmetiku. A hlavne o kozmetické produkty ktoré sa nachádzajú v sekcii starostlivosti o pleť. Používanie týchto produktov je taká menšia alchýmia. Zaručene si treba všetko dôkladne naštudovať keď sa rozhodnete siahnuť po produktoch The Ordinary. Kedysi sa dali produkty kúpiť alebo objednať len zo zahraničia. Dnes už sú niektoré dostupné aj na Slovenských eshopoch. Síce ponuka je menšia než v zahraničí a často krát na niektoré produkty treba čakať, čo ale aj tak nemení nič na tom že produkty sú obľúbené a hlavne cenovo dostupné. Za posledné dve- tri mesiace som si kúpila niekoľko produktov a doslova sa do nich zamilovala. Postupne Vám ich samozrejme budem predstavovať ale na testovanie musím mať dlhší čas než je úplne bežné. V dnešnej recenzii Vám predstavím produkt na ktorého používanie nemusíte byť experti v chémii ani v chemických látkach či iných podobných záležitostiach. Je ním The Ordinary 100% plant-derived squalane

The Ordinary 100% plant-derived squalane
The Ordinary 100% plant-derived squalane

Pravdepodobne si kladiete otázku, čo je to skvalán? Ide o prírodnú látku ktorá sa nachádza v koži. Pokožka má dostatočnú úroveň skvalánu keď je mladá a zdravá. Keďže každý z nás prirodzene starne, s nami starne aj naša pokožka. Hladina skvalánu výrazne klesne a v čase, keď sme v polovici tridsiatych a štyridsiatych rokoch, nemá pokožka už k dispozícii dostatočné množstvo skvalánu na udržanie zdravej kože. Skvalán nám preto môže pomôcť k doplneniu prirodzenej úrovne v pokožke a prispieť tak k regeneračnému účinku pokožky, pre obnovenie mladistvejšieho vzhľadu a hydratácie. Výhodou skvalánu je, že sa dá použiť pre všetky typy pokožky rovnako aj na vlasy. Ide o multifunkčný produkt. Skvalán je 100% čistého rastlinného pôvodu, ktorý je schválený ECOCERT a je USDA certifikovaný Bio-based produkt. 

The Ordinary 100% plant-derived squalane
The Ordinary 100% plant-derived squalane

Ako už som vyššie písala skvalán je naozaj multifunkčný produkt. Najčastejšie ho používam na suché miesta na pleti alebo tele. Počas zimy ma trápia popraskané ruky a sem tak mi praskne aj pera. Počas celého roku sa mi objavujú rôzne suché mieste po tele. Najčastejšie na lakťoch, kolenách či pätách. Takže olej som hneď od začiatku začala používať práve na tieto miesta, a v tomto chladom počasí aj na pleť hlavne večer. Sama mám mastnú pleť no snažím sa jej dodať potrebnú hydratáciu. Preto siaham po mastnejších výživnejších produktoch a olej takým jednoznačne je. Na pleti olej pôsobí veľmi výživne. Vsakuje sa pomerne rýchlo samozrejme záleží od množstva ktoré aplikujem. V priemere vstrebávanie trvá niekoľko minút. Výhodou zaručene je, že nezanecháva výrazný mastný film. Jasné pleť sa leskne no nie je to žiadny lesk ako blesk.

The Ordinary |100% plant-derived squalane
The Ordinary |100% plant-derived squalane

Po vsiaknutí je pleť naozaj hydratovaná na dotyk jemná a hladká. Rovnako dobre pôsobí olej aj na pokožke tela. Pár kvapiek vždy použijem primárne len na tie suché miesta ktoré olej potrebujú. Výrazne mi pomáha pri suchej pokožke rúk. V tomto čase som už mala pomerne suché a hlavne popraskané ruky. Popraskaná koža na rukách je asi najhoršia vec aká sa mne môže v chladnom počasí stať. Takže neustále používam krém na ruky po každom umytý rúk si ich okamžite krémujem, počas dňa mám krém stále pri sebe a akonáhle cítim, že ruky mám suché dávam na ne hrubú vrstvu krému. Večer zase aplikujem niekoľko kvapiek oleja poriadne ho rozotriem počkám pár minút a opäť dám olej. Tento proces zopakujem niekoľko krát tak aby pokožka rúk bola naozaj dostatočne hydratovaná a vyživená. Skvalán som rovnako pár krát použila aj na vlasy. No tu som od používania odstúpila. Vlasy sa mi nijako extrémne nemastili no mala som pocit, že končeky sú aj na druhý deň od aplikácie mastné. Olej sa podľa mňa do mojich vlasov nejakým záhadným spôsobom nechcel vstrebať. Takže radšej ho používam na pleť a telo. V oboch prípadoch sa osvedčil a ja po ňom siaham každý deň. Vždy použijem len niekoľko kvapiek a aplikujem ho len na mieste kde je olej naozaj potrebný.



Keď som robila svoju prvú objednávku produktov značky The Ordinary netušila som, že si ju tak veľmi obľúbim. Nechápala som ten boom okolo tejto značky. Dnes už viem že ide o opodstatnené nadšenie. Ak váhate čo od The Ordinary vyskúšať na začiatku určite odporúčam práve čistý prírodný skvalán.



The Ordinary 100% plant-derived squalane má 30 ml a v Slovenskom eshope natureal stojí 7,90 €.




Používate značku The Ordinary? Aký je Váš obľúbený produkt? Ak s ňou nemáte skúsenosti, čo by ste radi vyskúšali?
Určite mi napíšte dole do komentáru.


1 komentár:

  1. Mám aj tento olej a tiež ich hyaluron acid. Som spokojná hlavne s tou kyselinou, olej som použila zatiaľ len párkrát. Zdá sa mi, že pleť hydratuje slabšie a hlavne nejako nezlepšuje stav pleti. Na telo som ho ešte neskúšala. Ako píšeš, táto značka je skvelá a cenovo dostupná takže som ju tiež musela vyskúšať.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.