nedeľa, 19. apríla 2015

oléanat sprchový gél s verbenou


Ahojte . 

Dnes tu mám pre Vás nový článok vďaka spolupráci s bionatural.sk . Keď som si pred pár mesiacmi vyberala produkty na testovanie dalo mi to poviem Vám  poriadne zabrať . Keďže majú toľko výrobkov , že som si nevedela vybrať čo by som chcela skúsiť . Ale ako prvé mi padol do oka sprchový gél od Francúzskej značky Oléanat  - ktorá je prírodná ako inak a vlastní  aj certifikát  Ecocert . Výrobcom je malá rodinná firma Le Sceret Natural . Všetky produkty sú ručne vyrábané v Provance , neďaleko Avignonu . Firma svoje produkty netestuje na zvieratách . Každý jeden výrobok je dermatologicky testovaní a je vhodný aj pre citlivú pleť . Výrobky značky Oléant neobsahujú žiadne chemikálie , minerálne oleje a ani konzervanty . Základom výrobkov sú 100 % prírodné zložky ako : rastlinné oleje , bambucké maslo , oslie mlieko ktoré dopĺňajú éterické oleje a výťažky z rastlín . Na výber je hneď niekoľko vôní starou dobrou klasickou je samozrejme levanduľa ktorá asi každému okamžite evokuje Francúzsko , potom nasleduje marhuľa a ako posledná vôňa je verbena
Ja osobne som siahla po verbene . Keďže som už niekedy veľmi , veľmi dávno mala doma verbenový sprej chcela som sa vrátiť ku tejto pre mňa veľmi sviežej vôni . 


Ak ste už niekedy mali už hoci aký produkt ktorý vonia po verbene viete ako je podľa mňa ťažké túto vôňu opísať . Donedávna som ani len netušila že verbena je kvet , skôr som si myslela že to je strom . Asi nikdy nebude nejaké záhradník alebo podobný človek čo vie všetko o kvetoch . Samozrejme kvety sa mi páčia ale darmo mne umrie aj kaktus . :) Takže nie je sa čím chváliť .  Vôňa je to veľmi špecifická . Mne osobne pripomína citrón čiže svieža , letná vôňa . Ale v mojom okolí sa nájdu ľudia ktorým verbena smrdí a vadí . Takže je to veľmi odlišné . Ale ja som sa doslova do verbenovej vône zamilovala a ak by to išlo kúpim si všetko na svete čo obsahuje verbenu . Bože to je taká dokonalá vôňa . Už teraz viem že táto vôňa bude môj letný favorit . 

zloženie : Aqua, potassium palm kernelate, potassium olivate, sodium chloride, cocamidopropylbetaine, sodium lauryl sarcosinate, glycerin, litsea cubeba oil, glyceryl caprylate, potassium undecylenate, CI 75810 (chlorophyllin-copper complex), potassium hydroxyde, tetrasodium glutamate diacetate, citral, linalool, limonene.
Keďže ide o bio sprchový gél človek nemôže čakať extrémne penenie . Každý bio sprchový gél pení menej ako bežne dostupný sprchový gél z drogérie . Očividne asi neobsahuje toľko zložiek ktoré robia penu . Mne osobne to nevadí . Zo začiatku som mala ale s takýmito bio gélami problém . Od malička je človek vedení k tomu , že sprchový gél pení a tým sa do hlavy vsugeruje to , že je človek dôkladne umytí . Ale je to len domnienka . Moje telo umyje aj gél ktorý nepení . To isté sa týka aj vlasov nemusí šampón na vlasy peniť tak že neviete čo s tou penou aby boli vlasy umyté . Takže som vedela už pri výbere že tento gél nebude peniť tak ako každý iný . Ale pení a mne to stačí . Umyje dôkladne a pokožka je nie po umytý vysušená . Skôr sa mi zdá omnoho viac hydratovaná ako po bežnom sprchovom géle . Neviem či je to len môj pocit . Ale jednoducho už po sprche nepoužívam telové mlieko . Z dôvodu toho že mám pokožku hydratovanú a aj z dôvodu že gél neskutočne krásne vonia aj niekoľko hodín po umytí - a ja sa jednoducho neviem nabažiť tej vône . Čo ma ale veľmi prekvapilo bol jeden menší problém pri prvom použití . Ako som gél použila začala ma štípať moja jazva na nohe ktorá sa mi hojí už asi mesiac . Jednoducho som si naniesla na pokožku gél a zrazu ma začala štípať rana ktorú mám na nohe. Sama si to neviem vysvetliť prečo sa to stalo . Bol to pre mňa  mení šok - trvalo to asi dve umytia a potom už nie .  Áno mala som obavy aby sa mi jazva opätovne nezapálila alebo niečo horšie , ale asi to bola len nejaká reakcia na zmenu sprchového gélu . Dnes je všetko v pohode a bojím sa vlastne momentu kedy tento gél miniem - alebo je vážne skvelý . Ak preferujete skôr bio kozmetiku a máte radi verbenu a jej sviežu vôňu za mňa môžem len vrelo odporúčať . 


Sprchový gél sa dá zakúpiť v dvoch variantách . A to 250 ml za 4,99 € a 1000 ml za 10,99 €
Samozrejme zakúpiť sa dá TU . 

A čo vy ? Máte radi verbenu ? Počuli ste už o značke Oléant ? Určite mi dajte vedieť dole do komentáru budem sa tešiť . 

Majte sa pekne !

S pozdravom



2 komentáre:

  1. Ja som na pestovanie kvetov podobný prípad, dostala som raz v práci darček - fialku a neviem, čo som robila zle, aj som ju polievala, ale tak aby som to neprehnala, ale skrátka kvitla mi asi dva mesiace a potom začala hynúť až zvedla a vyschla úplne, mne to skrátka s tými kvetmi nejde.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. heheh :D :D som rada že nie som jediná kto nedobrovoľne zabíja kvety :D ako ja hovorím ak mi niekde daruje kvet v kvetináči a chce aby prežil nech sa chodí o starať lebo ja to nezvládam :D je to žalostné ale je to tak

      Odstrániť

Ďakujem za komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Chcem Vás požiadať aby ste do komentáru nevkladali žiadne odkazy na giveaway. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky Vaše komentáre odpovedám postupne, preto budete trpezlivý.