streda 26. decembra 2018

Balea Advent Calendar

zdroj: pinterest.com

Vianoce máme úspešne za sebou a môžeme sa na ne tešiť opäť o rok. Po všetkom chaose či už pracovnom alebo doma mám konečne trochu viac času venovať sa aj blogu. Už pár dní ma sužuje nejaká pliaga ktorú som dostala od detí v škole, paradoxne úspešne som sa jej vyhýbala niekoľko týždňov a až teraz práve na sviatky ma choroba dobehla. Snažím sa v tom ale nájsť pozitívum. Okrem oddychu v posteli, pilne pracujem na nových recenziách pre Vás. Tá dnešná sa bude venovať obsahu tohtoročného Balea adventného kalendára. Jeden kalendár sa tento rok konečne podarilo uloviť aj mne. Po minulé roky boli vypredané skoro okamžite tento rok dm drogéria navýšila počet a ušlo sa aj mne. Mala som zálusk aj na iný ale na začiatok som siahla práve po Balea kalendári. 


Jednotlivé okienka som poctivo otvárala na instagrame ale na ňom ma nie každý z Vás sleduje. Ak to ešte nerobíte určite mi dajte follow, budem sa tešiť. Preto som si povedala, že urobím takýto rýchlo post kde Vám ukážem obsah kalendára a zhodnotím svoje pocity a dojmi z neho. 


Produkty v okienkách 1-6

Prvých 6 okienok obsahovalo v celku zaujímavú "zmesku" produktov. Prvé okienko v sebe malo krémový sprchový gél s vôňou vanilky a medu. Druhé okienko zase umývací gél a odličovač očného make-upu 2v1. Tretie okienko a v ňom pleťový krém. Prekvapilo ma štvrté okienko v ňom bol zimný očný krém s Q10, momentálne síce používam sérum pod oči od The Ordinery ale v chladnejšom počasí som už skúšala testovať práve tento krém. Určite časom bude naň recenzia. Piate okienko v sebe malo masku na vlasy, tieto produkty moc často nepoužívam preto ho zaručene posuniem niekomu inému. Šieste okienko a v ňom Balea balzam na pery vo Vianočnom prevedení. Vtipný obal a celkom fajn vôňa, uvidíme či bude aj pery hydratovať. 

Produkty v okienkách 7-12

Pokračujeme ďalšími 6 okienkami. Deň siedmy a v okienku sa ukrýva balzam na ruky a nechty. Ôsme okienko v sebe malo veľmi zaujímavý a špecifický produkt je ním tonikum na jas pleti. Deň deviaty obsahoval klasickú hrejivú pleťovú masku Balea. V starostlivosti o pleť pokračuje aj deň desiaty, políčko v sebe malo gél na umývanie pleti. Jedenáska v sebe mala telové mlieko s vôňou vanilky. A dvanáste políčko zase obsahovalo masku na nohy. 

Produkty v okienkách 13-18 

Kalendár obsahoval aj niekoľko produktov na vlasy v okienku číslo trinásť bol šampón v štrnástke zase balzam na vlasy. V pätnástke bol sprchový peeling s vôňou mandľových kvetov. Obsah šestnásteho okienka bolo telové mlieko s vôňou čemerice čiernej. Hydratačný krém na pleť sa ukrýval v okienku číslo sedemnásť. V osemnástom okienku bola pleťová maska s extraktom z rias. 


Produkty v okienkách 19-24
Devätnáste okienko a v ňom, osviežujúci spej. Takéto produkty používam hlavne na doma kedy nechcem zbytočne používať drahý parfém. Blížime sa do finále! Deň dvadsiaty a v okienku opäť krémový sprchový gél vo vôni mandarínok. Dvadsiate prvé okienko obsahovalo vlasové mlieko, produkt s ktorým vôbec nemám skúsenosti a rada ho vyskúšam. Dvadsiate druhé okienko a v ňom Foto Booth Highlight krém. Deň dvadsiaty tretí a zase sprchový gél tento krát vo vôni vianočného zázraku. Veľké finále! Štedrý deň a teda logicky aj posledné dvadsiate štvrté okienko, v ňom sa skrýval hrejivý stromček. Jediný nekozmetický produkt a podľa môjho názoru úplne zbytočný. Úplne nechápem čo hľadá v kozmetickom kalendári takýto produkt. Nehovorím využitie pre neho určite raz za čas nájdem ale to už mohol posledný deň obsahoval niečo iné. Už aj pleťová maska, sprchový gél či telové mlieko by malo väčšiu logiku pre mňa osobne než tento stromček. 



Celkovo hodnotím kalendár ale veľmi pozitívne. Jasné našli sa produkty ktoré nevyužijem ale zaručene ich podarujem niekomu kto ich využije a poteší sa im. No nachádzajú sa v ňom aj produkty ktoré by som si sama od seba od značky Balea nekúpila a nevyskúšala by som ich. Čo sa týka telovej kozmetiky ako sú sprchové gély či telové mlieka tie na cesty využijem zaručene. Vzhľadom na to, že takéto mini balenia si na cesty bežne v dm drogérii kupujem a mám ich overené. Kalendár obsahoval 24 v celku zaujímavých produktov. Cena kalendáru bola 14,95 €. Čo mi príde adekvátna cena za veľké množstvo produktov. Po minulé roky som vždy ľutovala, toho že som kalendár nestihla zaobstarať, môžem povedať že kúpu tento rok neľutujem a zaručene si hu kúpim aj budúci rok. 





Mali ste adventný kalendár? Od akej značky? Využijete všetky produkty ktoré obsahoval?
Určite mi napíšte dole do komentáru. 


1 komentár:

  1. Mala som presne tento a mňa sklamali limitky. V podstate nič zo stálej ponuky Balea sa v kalendári nenaslo. Minuly rok som mala Alverde a ten bol bohom lepsi.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.