sobota 13. októbra 2018

Alverde Naturschön Peelingmaske

alverde naturschön peelingmaske
alverde naturschön peelingmaske

Už nejaký ten piatok môžete nájsť v dm drogérii novú prírodnú radu naturschön. Ktorá spadá pod privátnu značku Alverde. Okrem peelingovej masky obsahuje rada tieto produkty: krém na tvár, pleťová olej, pleťové sérum, čistiace mlieko a očný krém. Mňa ako milovníčku masiek na tvár zaujala nezvyčajná kombinácia, masky a peelingu v jednom. Oba produkty či už masku alebo peeling používam na pravidelnej báze. A spojenie týchto dvoch krokov ma preto veľmi zaujalo. 

alverde naturschön peelingmaske
alverde naturschön peelingmaske

Prírodným produktom moc neholdujem. Snažím sa z času na čas zaradiť do svojej starostlivosti o pleť aj prírodnú kozmetiku ale stále mám takýchto produktov menej ako bežnej komerčnej kozmetiky. Časom by som to ale chcela zmeniť. Netvrdím že prejdem čisto na prírodnú kozmetiku ale chcem častejšie siahať po prírodných produktoch. Tie sú u nás už bežne dostupné a aj veľmi cenovo prijateľné. Tomu sa veľmi teším a fandím každej prírodnej kozmetike ktorá sa dokáže úspešne pretlačiť cez desiatky iných značiek až na pulty v drogériách. Nech ich ja časom čoraz viac a viac.

alverde naturschön peelingmaske
alverde naturschön peelingmaske

Dnes Vám predstavím produkt ktorý už nejaký čas používam je kombináciou masky na pleť a peelingu. Dopriať pleti extra starostlivosť sa určte vyplatí. Pravidelne minimálne dvakrát do týždňa si dávam masku a peeling rovnako. Kedysi som peeling na pleť nepoužívala. Nevidela som v tom žiadny význam. Viem že raz mi prišiel v balíčku pri nejakej objednávke ako vzorček peeling na tvár. Ako inak nedalo mi to a produkt som vyskúšala. O tej doby na peeling nedám dopustiť. Vyskúšala som už niekoľko značiek všetky boli pomerne dobré. Hlavne robili to čo mali. Dôkladne pleť zbavili odumretých kožných buniek, vyhladili ju a hĺbkovo prečistili. Od doby čo minimálne raz do týždňa používam peeling prešla moja pleť viditeľnými zmenami k lepšiemu. A spojiť moje dve obľúbené veci dokopy to je hotové vykúpenie. Od prírody som v určitých veciach lenivá. Občas sú dni kedy sa mi naozaj nič nechce a už aj odlíčenie je pre mňa osobne nadľudský výkon. Jasné nie vždy sa mi chce čakať napríklad 20 minút kým mi zaschne maska na tvári alebo ešte pri odličovaní používať peeling. Určite nejde o žiadnu prevratnú inováciu ale o uľahčenie a ušetrenie času určite.

alverde naturschön peelingmaske ingrediencie
ingrediencie: Aqua, Olea Europaea Fruit Oil*, Stearyl Alcohol, Glyceryl Dibehenate, Butyrospermum Parkii Butter, Glyceryl Stearate, Glyceryl Stearate Se, Kaolin, Theobroma Cacao Seed Butter, Glycine Soja Oil, Olea Europaea Seed Powder, Prunus Armeniaca Seed Powder, Gly Ceryl Caprylate, Olea Europaea Fruit Extract*, Glyceryl Undecylenate, Parfum**, Maltodextrin, Xanthan Gum, Tetradecane***, Glyceryl Olivate Oleate Estolides, Limonene**, Sodium Stearoyl Glutamate, Olea Europaea Leaf Extract*, Tocopherol, Linalool**, Geraniol**, Citric Acid, Citral**, Helianthus Annuus Seed Oil *z kontrolovaného biologického poľnohospodárstva **z prírodných esenciálnych olejov ***100 % rastlinný pôvod (Brassica Campestris)

Samotný produkt má klasickú krémovú konzistenciu. Ako peelingovú masku nanášať je na vás, ja osobne na všetko používam štetec. Je to rýchlejšie a nemám od ničoho špinavé prsty ale ako hovorím každý máme svoje postupy a také ktoré vyhovujú nám. Peelingovú masku nanášam na celú tvár a občas aj na krk. Nechám pôsobiť cca 10-15 minút. V návode sa píše 10 minút ale pokojne môže byť maska na pleti aj dlhšie nič sa nestane. Maska jemne zaschne ale nie úplne. Záleží samozrejme aké množstvo nanesiem. Pri prvej aplikácií som neodhadla pomer masky a naniesla si celkom hrubú vrstvu ktorá aj po 15 minútach vyzerala stále rovnako. Masky nemôže byť ani málo ani veľa, ideálne množstvo ale neviem "tak od oka". Množstvo masky musí byť dostatočné aby potom pri umývaní pôsobila ako peeling. Pri kontakte s vodou sa z masky stáva peeling. Zrniečka olív peelingujú pleť jemne a šetrne. Nejde o žiadny drsný peeling pri ktorom by som mala pocit, že si pleť poškriabem alebo iným spôsobom poškodím. Zrniečka pleť zbavia odumretých kožných buniek na dotyk zostávam hladká. Vďaka krémovej konzistencii nie je ani vysušená ale určite je potrebné po umytí použiť krém/olej na pleť aby dostala potrebnú hydratáciu.

alverde naturschön peelingmaske

Pri prírodnej kozmetike všeobecne ma vždy odrádza vôňa. Nie každý prírodný produkt má príjemnú vôňu tak ako bežné komerčné produkty. Tento produkt ale vonia veľmi príjemne po mentole a bylinkách. Na mňa pôsobí vôňa veľmi upokojujúco a relaxačne a to práve pri produktoch na tvár preferujem. Obal má u mňa veľký palec hore. Sklenený obal sa bežne v drogérií nevidí. Aj keď asi nebude táto peelingová maska ideálne na cesty keď vďaka sklenenému obalu čo to váži ale po spotrebovaný sa dá obal opätovne využiť na niečo iné a nemusí okamžite putovať do koša. Priznávam sa že na začiatku som bola pri tomto produkte trochu skeptická, predsa len prírodný produk u mňa nie vždy vzbudí dôveru. Po prvom použití moje obavy úplne zmizli. Peelingová maska sa stala jedným z mojich veľkých tohtoročných favoritov.


Alverde Naturschön Peelingmaske má 100 ml a stojí 4,69 €. Nájdete ju v kamennej predajni dm alebo online.



Ako často používate masku na pleť a peeling?
Napíšte mi dole do komentáru.




1 komentár:

  1. Kedysi som používala masky pravidelne raz do týždna. Dnes ich používam pomenej, skôr podľa stavu pleti, akosi sa mi do nich nechce. Táto však vyzerá skvelo. Tieto nové produkty od Alverde sú dosť chválené takže možno niečo vyskúšam. Ako masku mám však teraz slušnú zásobu zeleného ílu a ten mi sedí.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.