nedeľa 21. októbra 2018

Belšie zuby bez drastických zásahov!

SmileOn CoCo Prášok
SmileOn CoCo Prášok 

Domáce bielenie zubov je veľmi obľúbené. Popravde sama som sa na niečo také nikdy neodhodlala. Aj keď budem úprimná, takúto sadu na bielenie doma mám. Ale po pár použitiach u mňa nastali nežiadúce účinky. Jednoducho zostali moje zuby neuveriteľne citlivé a aj bolestivé  vzhľadom na to, že som mala problémy čo sa týka zubov, sada už pomerne dlhý čas leží na poličke nevyužitá. Pred pár mesiacmi ma ale kontaktovala značka SmileOn s ponukou na spoluprácu. Značka a ich produkty sa venujú práve bieleniu zubov, o niečo šetrnejším spôsobom než ne bežné.

SmileOn CoCo Prášok
SmileOn CoCo Prášok & Ellie Liberty Something Beautiful (aka. verná niekoľko týždňová fenka hnedého labradora)

Na testovanie mi prišiel bieliaci prášok a bambusová kefka. Tento prášok obsahuje výnimočnú látku, je ňou aktívne kokosové uhlie. O čiernych zubných pastách zaručene počul každý z nás. A určite ju aj vyskúšal. Osobne som vyskúšala niekoľko značiek, popravde ani jedna nerobila to čo sľubovala na obale. Áno po niekoľkých týždňoch boli moje zuby o niečo svetlejšie ale markantný rozdiel to určite nebol. Preto aj pri tomto prášku som bola zo začiatku celkom skeptická.

SmileOn CoCo Prášok zloženie
ingredients: Coconut Activated Charcoal (bielenie), Bentonite Clay (remineralizácia), Peppermint Oil (zabraňuje nepríjemnému dychu) 

Prášok používam cca dva mesiace ráno i večer vždy po tom ako si umyjem zuby. Spolu s ním používam aj bambusovú kefku ktorá je súčasť balenia. Určite ide používať aj bežná kefka na ktorú ste zvyknutý ale výrobca odporúča používať práve bambusovú. Na môj vkus má až príliš mäkké štetiny síce sa s ňou v ústach manipuluje ľahko, no roky používam overenú značku (Curaprox 3960). Ale ako hovorím dá sa zvyknúť aj na kefku ktorá je súčasťou balenia. Čo sa týka samotných účinkov prášku. Tak viditeľné výsledky som začala badať už po cca 4-tom použití. Aj keď už po dvoch použitiach bolo vidieť, že zuby sú belšie. No s nadšením som ešte počkala. Popravde nečakala som výsledky tak rýchlo a hlavne do kokosového prášku. Ale výsledky sa naozaj dostavili zuby mám belšie o jeden možno dva odtiene. Momentálne prášok používam už viac ako tri mesiace, samotné balenie je navrhnuté tak aby vydržalo práve po dobu troch mesiacov, ešte na niekoľko použití tam mám. Myslím si, že každý z nás si už vie regulovať množstvo prášku na kefke tak aby mu vyhovovalo.

SmileOn CoCo prášok a bambusová kefka na zuby

Vzhľadom na to, že nejde o žiadnu drastickú chemickú metódu bielenia zubov. Dodnes som nezaznamenala žiadnu reakciu v podobe bolesti, citlivosti či krvácania. Osobne mi takýto spôsob bielenia vyhovuje určite viac ako chemický. Pred ktorým mám veľký rešpekt. Čo sa týka chute prášku, keďže obsahuje pepermintový olej chutí sviežo, jemne, samozrejme osvieži aj dych. Nejde o zubnú pasu takže, produkt pri kontakte s vodou nepení preto je dôkladné poriadne namočiť kefku pridať prášok a minimálne dve minúty dôkladne čistiť zuby. Netreba nijako tlačiť, prášok s vodu reaguje a začne bieliť. Treba tiež rovnako niekoľko krát dôkladne vypláchnuť ústa aby nezostal na zuboch nikde čierny povlak. Zuby po umytý ako keby na povrchu jemne "škrípali", no mne osobne tento znak signalizuje, že zuby som naozaj dôkladne vyčistila a ústa poriadne vypláchla.

Na začiatku som bola skeptik, ktorý si myslel že zase ide len o nejaký marketingový trik kde výrobca napíše na obal " účinné bielenie zubov" ale zabudne podotknúť že žiadny výsledok sa nekoná. V tomto prípade ale ide o pravý opak. Tu ide o veľmi šetrné bielenie s výsledkom ako pri používaný chemického bielenia. Mne ako veľkému "bojkovi " z bolesti zubov takéto bielenie vyhovuje. Žiadne drastické zásahy, bez akejkoľvek bolesti a ešte aj zo 100% výsledkom. Ak a vy hľadáte šetrné a zároveň účinné bielenie tak za mňa určite môžem odporúčať práve sadu od SmileOn.



SmileOn CoCo prášok na belenie + bambusová kefka stojí 22,99 €.
Viac produktov nájdete aj na www.smileon.sk.



Čo vy a bielenie zubov? Aké sú Vaše skúsenosti?
Určite mi dajte vedieť dole do komentáru.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.