pondelok 16. júla 2018

NUXE Aroma-perfection Skin- Perfecting Purifying Lotion

NUXE Aroma-perfection Skin- Perfecting Purifying Lotion
NUXE Aroma-perfection Skin- Perfecting Purifying Lotion


NUXE je značka ktorá ma zaujíma čoraz viac. Už som mala možnosť otestovať a vyskúšať niekoľko produktov. Všetky stály za to, či už sa jednalo o balzam na pery ktorý vie naozaj výborne hydratovať alebo skvelý pleťový krém ktorý pleť nie len hydratoval ale pôsobil aj ako podkladová báza pod makeup. Preto som sa rozhodla opäť vyskúšať produkt od tejto Francúzskej značky. Konkréte inde o pleťovú vodu z rady Aroma- perfection. Ide o produkt ktorý pochádza z rovnakej rady ako už vyššie spomínaný pleťový krém. Jedná sa o hĺbkovo čistiacu vodu určenú pre zmiešanú a mastnú pleť. 80% ingrediencií je rastlinného pôvodu, neobsahuje žiadne parabény. Sťahuje póry a zmatňuje pleť.

NUXE Aroma-perfection Skin- Perfecting Purifying Lotion
NUXE Aroma-perfection Skin- Perfecting Purifying Lotion

Roky som verné zelenej Bioderme, na ktorú nedám dopustiť. Pri boji s akné mi veľmi pomohla. Vtedajšia kožná mi predpísala tony produktov, s ktorých som v konečnom dôsledku používala asi dva. Navyše som si s vlastnej iniciatívy zakúpila Bioderma Sébium micelárnu vodu, ktorej som za tie roky minula doslova litre. Aj keď občas siahnem po inej značke, vždy po istom čase zase príde na rad práve ona. Čo ale striedam je tonikum. Nikdy nezostanem verná rovnakému produktu dva či tri krát. Pár krát sa mi to síce stalo ale viac takýto produkt striedam. Stále hľadám ideálne tonikum také ktorú bude vhodné na môj typ pleti a nebude mi robiť problém používať opakovane ten istý produkt. Mám taký pocit že ak siahnem dva krát po sebe po tom istom produkte, pleť ako keby si naň zvykla a po istom čase jednoducho prestane fungovať. Stalo sa mi to tak pri ružovej vode ktorú som dlhodobo používala ako tonikum. Po treťom balení jednoducho povedané prestala fungovať a ako "bonus" jedného pekného dňa sa mi vyhodila nejaká alergická reakcia a po tvári nechutné pupáky s ktorými som bojovala niekoľko dní. Pleť ma štípala bola na dotyk neuveriteľne citlivá a aj taká obyčajná banálna vec ako nanášanie krému bolelo ako keby mi niekto na pleť nalial kyselinu. Takže od toho nepríjemného zážitku som si povedala, že začnem produkty striedať a nebudem používať dva krát po sebe ten istý produkt keď miniem balenie. Preto som siahla po tejto pleťovej vode. Minulé tonikum som úspešne minula a moja voľba bola jasná.

NUXE Aroma-perfection Skin- Perfecting Purifying Lotion ingredients
NUXE Aroma-perfection Skin- Perfecting Purifying Lotion ingredients

Pleťová voda má príjemnú bylinkovú vôňu. Na tú som zvyknutá už vďaka krému. Jedná sa o veľmi špecifickú vôňu, kombinácia niekoľkých byliniek zaručene si na ňu treba zvyknúť. Ja osobne ju ale milujem má na mňa veľmi upokojujúce účinky. Samotná tekutina je priehľadná. Po aplikácií dokáže pleť dôkladne dočistiť a nezanechá na nej žiadne zvyšky nečistoty. Keď príliš na tampón zatlačím nielenže mám pleť logicky začervenanú samotná pleťová voda začne peniť. Preto je potrebné pracovať s tampónom naozaj jemne. Tak aby nebola pleť zbytočne podráždená a aj preto aby pleťová voda nepenila. Myslím si že to nie je žiadny problém ale badám, že keď tlačím a voda pení pleť je po nej potom lepkavá. Naopak keď som jemná voda nepení a nenastáva na pleti lepkavý film. Okrem toho, že voda dokáže pleť naozaj výborne vyčistiť jemne stiahne aj póry. Tie mám rozšírené hlavne v oblasti nosa. Tak zostane pleť scelená a hladká. V kombinácií s krémom z rovnakej rady tvoria výbornú dvojku v boji s rozšírenými pórmi. Nenastala u mňa ani žiadna alergická reakcia. Občasné akné ktoré mávam už ani neriešim, sem tam sa objaví nejaký drobný pupáčik hlavne v istej dobe v mesiaci ktorý postupne zmizne. Určite pleťová voda jemne takéto akné vysuší ale zaručene nevie bojovať s akné vo veľkej forme. Dávkovanie by mohlo byť vymyslené lepšie. Malá dierka síce nie je zlá ale preferujem iný spôsob dávkovania. Na tampón ale vždy dokážem dať ideálne množstvo tekutiny tak aby nebol príliš mokrý ani suchý. Na celú tvár spotrebujem cca 3-4 kozmetické tampóny. Záleží na tom koľko nečistoty na pleť zostane. Pokiaľ nemám tampón naozaj čistý nie som spokojná. Sem tam sa stane že spotrebujem aj viac tampónov no v priemere ich je okolo troch až štyroch.

NUXE Aroma-perfection Skin- Perfecting Purifying Lotion
NUXE Aroma-perfection Skin- Perfecting Purifying Lotion

Moje nadšenie z krému ktoré som mala pár mesiacov dozadu prerástlo aj do nadšenia teraz. Pleťová voda je naozaj výborný pomocník v starostlivosti o pleť. Nemám z nej pocit že ide o pleťovú vodu ktorá pekne vonia a nič nerobí. Naozaj sú po nej aj výsledky a to ma náramne teší. Dokáže dôkladne vyčistiť pleť, sťahuje póry, zmatní a krásne vonia. Ak hľadáte produkt ktorý pleť neublíži ale pomôže za mňa jednoznačne práve táto pleťová voda.




NUXE Aroma-perfection Skin- Perfecting Purifying Lotion má 200 ml a stojí 8,86 €. Viac produktov značky NUXE ale aj iných nájdete na www.parfemy-elnino.sk.





Aká je vaša obľúbená pleťová voda? Určite mi napíšte dole do komentáru.









Chceš vyhrať super ceny?
Na instagrame blogu práve prebieha letná súťaž tak sa neváhaj zapojiť. Stačí kliknúť na odkaz TU alebo na obrázok ktorý nájdeš na pravej strane stránky. 

1 komentár:

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.