sobota 1. júna 2019

The Ordinary | Niacinamide 10% + Zinc 1%

The Ordinary Niacinamide 10% + Zinc 1%
The Ordinary Niacinamide 10% + Zinc 1%



Svoju The Ordinery zbierku úspešne rozširujem. Dnes už môžem povedať, že na svoju každodennú starostlivosť používam práve výrobky značky The Ordinery. Až na pár produktov v oblasti odlíčenia. Inak používam na pleť výhrade len produkty tejto značky. Jedným z prvých produktov ktoré som si objednala bol Niacinamide 10% + Zinc 1%. Ide o sérum s obsahom vitamínov a minerálov zamerané na redukciu nedokonalosti pleti, kožných škvŕn po vyrážkach, pigmentových škvŕn, akné a zníženie výskytu rozšírených pórov.

The Ordinary Niacinamide 10% + Zinc 1%
The Ordinary Niacinamide 10% + Zinc 1%

Toto sérum, obsahuje dve dôležité látky ktoré dokážu aktívne bojovať s akné. Niacinamic (vitamín B3). Pomáha udržiavať zdravú pokožku, je potrebný pri hojení rán, podporuje tvorbu ochrannej vrstvy na pokožke, ktorá chráni pleť pred vonkajšími faktormi. Výsledkom je zlepšenie akné, zníženie začervenania. Vitamín B3 taktiež udržiava pleť hydratovanú. Sérum obsahuje až 10% Niacinamidu. Ďalšou látkou je zinok o ktorom je známe, že dokáže s akné veľmi dobre bojovať. A nie len to! Pomáha zabíjať baktérie spôsobujúce akné, redukuje zápalovú reakciu, pomáha udržiavať póry otvorené. Treba ale zdôrazniť jeden podstatný fakt. Ak trpíte na vážnu formu akné, toto sérum s ním bojovať nedokáže. Vie si poradiť s občasnými vyrážkami, začervenaním pleti.

The Ordinary Niacinamide 10% + Zinc 1%
zloženie: Aqua (Water), Niacinamide, Pentylene Glycol, Zinc PCA, Tamarindus Indica Seed Gum, Xanthan Gum, Isoceteth-20, Ethoxydiglycol, Phenoxyethanol, Chlorphenesin

Sérum je založené na báze vody, jeho štruktúra je preto veľmi ľahká. Aj keď je sérum vodnaté dokáže pleť, pomerne dobre hydratovať. Samozrejme, že nestačí na pleť použiť len toto sérum. Pleť si vyžaduje aj krém, ten ale už nemusím používať až taký hydratačný ako som používala pred niekoľkými mesiacmi. Stačí mi ľahký krém s úplne priemernou hydratáciu. Vďaka séru dostáva pleť hĺbkovú hydratáciu. Toto sérum používam ráno i večer. Nanášam ho na vyčistenú pleť. Nechám pôsobiť niekoľko minút a následne nanášam ďalšie produkty. Toto sérum som odporúčala niekoľkým svojím kamarátkam ktoré trápili drobné jazvy po akne, začervenané miesta na pleti či čierne bodky v oblasti nosa. Každá jedna si sérum nevie vynachváliť. Teší ma, že sa konečne našiel produkt, účinný produkt za prijateľné peniaze s reálnymi výsledkami. Mám ale drobnú výhradu. Sérum sa snažím aplikovať v rozumnom množstve zvyčajne na tvár, krk a dekold statí  1,5 pipety. Samozrejme občas množstvo neodhadnem, a sérum následne pri nanášaní makeupu začne robiť žmolky. Nie je to vždy, len v prípade, že naozaj množstvo produktu preženiem. Takže určite odporúčam, dávkovať sérum na pleť postupne a hlavne ju dôkladne na sérum pripraviť. Vôňa ako u všetkých produktoch The Ordinery nie je žiadna. Aspoň ja som žiadnu výraznú nezaznamenala . The Ordinery všeobecne je značka kde sa človek neustále učí a musí si poriadne naštudovať čo s čím môže a nemôže používať, preto je potrebné vždy všetko poriadne googliť, googliť a pozorne študovať.




Sérum The Ordinery Niacinamide 10% + Zinc 1% má 30 ml a stojí 6,90 €. Produkty The Ordinery prevažne kupujem na www.eshop.natureal.sk alebo priamo na oficiálnej stránke.




Čo vy a The Ordinery? Používate nejaké sérum? Aký je Váš názor na túto značku?
Určite mi napíšte dole do komentáru.











Dávam do pozornosti náučné video, ktoré určite tým ktorý s The Ordinery len začínajú pomôže. Určite odporúčam aj článok Ako vrstviť The Ordinery.




3 komentáre:

  1. Značku The Ordinary znám, ale ještě jsem nezkoušela žádný, z jejich produktů, tak třeba někdy sáhnu právě po tomto séru! :)
    Tereza's journal

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Od The Ordinary som ešte nič neskúšala, ale počujem len samé chvály, takže sa už konečne musím po niečom popozerať :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám niekoľko kúskov, používala som Alpha Lipoic, teraz som si kúpila kyselinu salicylovú a hyalurónovú. A pod oči skvelé kofeínové sérum. Inak, mám rada aj Revolution Skincare, síce trochu The Ordinary kopírujú, ale zdajú sa mi trochu dostupnejšie. Od nich používam Niacinamide + Zinc aj Retinol :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.