streda 7. marca 2018

NUXE Aroma- Perfection Anti-Imperfection Care

NUXE Aroma- Perfection  Anti-Imperfection Care

O Francúzskej značke NUXE už na mojom blogu reč bola. Dávnejšie som vyskúšala skvelý balzam na pery ktorý milujem a mám už druhé balenie. A to sa mne pri balzamoch naozaj nestáva. Preto som rada, že mám opäť možnosť vyskúšať produkt značky NUXE. Tentokrát ním je Aroma- Perfection, pleťový krém proti nedokonalostiam. Krém je vhodný pre zmiešanú a mastnú pleť. Čiže presne produkt určený pre moju typ pleti.

NUXE Aroma- Perfection  Anti-Imperfection Care

Tento krém má veľmi všestranné využitie. Sťahuje rozšírené póry. Pleť zároveň hydratuje a upokojuje. Je určený pre boj proti nedokonalostiam. Pomáha znižovať nadmernú tvorbu kožného mazu. Pôsobí počas dňa aj noci. 81% ingrediencií je rastlinného pôvodu. Všetky produkty NUXE sú bez konzervačných látok a parabénov. Krém je tekutejšej konzistencie. Nie je moc hustý ale ani príliš tekutý, niečo medzi tým. Je veľmi ľahkej textúry a veľmi rýchlo sa vie vstrebať do pleti. Mám pomerne rozšírené póry v oblasti nosa. Trpím tým snáď už od 14 rokov kedy som si to začala všímať viac ako pred tým.

NUXE Aroma- Perfection  Anti-Imperfection Care
Nevyzerá to veľmi pekne aj keď asi naviac si to uvedomuje ja sama a nie moje okolie. Preto siaham po produktoch ktoré vedia tieto rozšírené póry aspoň trochu vyplniť. Nie všetky čo toto deklarujú na obale vedia aj reálne pomôcť. Preto som viac menej od tohoto krému nečakala nič. Chcela som vyskúšať či funguje. No a čuduj sa svete funguje. Síce aj po aplikácií krému póry sú no nie až také výrazné ako keď ho nepoužívam. Krém je určený na mastnú pleť preto je jeho textúra ako som už písala vyššie ľahšia ako u iných krémov. Nanášam ho úplne klasickým spôsobom nič špeciálne ale efekt je vidieť hneď. Pleť je na dotyk hladká a jemná. Hydratácie nie je ale vysoká. Úprimne povedané tento krém nie je na zimné obdobie. Po nanesení mám pocit že moja pleť ešte niečo potrebuje a že nie je taká hydratovaná ako pri iných pleťových krémov. Preto používam tento krém ako druhý. Jednoducho si dám svoj bežne používaný hydratačný pleťový krém nechám dôkladne vstrebať a nanesiem tento o niečo ľahší. Vtedy je moja pleť hydratovaná presne tak ako potrebuje.

NUXE Aroma- Perfection  Anti-Imperfection Care

Dá sa použiť napríklad aj ako podkladová báza pod makeup. Keďže makeup na ňom drží dobre a aj sa dobre roztiera. Vôňa je veľmi príjemná. Jemná bylinková. Vôňa nie je nijako výrazná. Skôr jemná a viac menej na mňa pôsobí upokojujúco. Aj keď preferujem svieže vône ani tie bylinkové nie sú zlé. Krém je určený pre zmiešanú a mastnú pleť. Ale pokojne ho môžu používať aj iné typy pleti. Odporúčam ho používať ako bázu pod makeup. Namiesto silikónov ktoré póry upchávajú vďaka tomuto krému vie pleť "dýchať" aj pod vrstvou makeupu. Ja osobne ho teda používam každý deň aj keď sa nemaľujem. Krém sa dá použiť aj večer ale na to má podľa mňa veľmi malú hydratačnú schopnosť a preto je vhodnejší na deň. Dávkovanie z tuby ide rýchlo a jednoducho. Obal je tiež veľmi pekný, jednoduchý nedá sa ním nič pokaziť. Ak rovnako trpíte na rozšírené póry určite siahnite po tomto kréme, určite jeden z tých ktorý patria do kategórie fungujúcich.


NUXE Aroma-Perfection Anti-Imperfection Care má 40 ml a stojí 10,28 €. Viac produktov nájdete na www.parfemy-elnino.sk.



A čo vy a značka NUXE? Máte s ňou skúsenosti? Aký produkt ste skúšali?
Určite mi napíšte dole do komentáru.





2 komentáre:

  1. Netrpím sice na roztažené póry až tolik, ale kolem nosu by se mi něco podobného hodilo. Ještě jsem neměla tu čest vyzkoušet tuhle značku, ale tenhle produkt se mi moc líbí, i když jej budu muset kombinovat s něčím hydratačním, když to moc nehydratuje:(

    CZECHHONEY - V.'s World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite tento krém vyskúšaj, cenovo nie je príliš drahý takže určite doň choď. Ja ho kombinujem s hydratačným krémom, vtedy je ideálny. Určite je fajn ako podkladová báza pod makeup. Namiesto silikónov ktoré len zbytočne upchávajú póry. Za mňa je to dobrý produkt aj keď nie je až tak hydratačný ako by som potrebovala. :)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.