pondelok 23. júla 2018

Havlíková Apotéka | Bio Hroznový olej

Havlíkova Apotéka Bio Hroznový olej
Havlíkova Apotéka Bio Hroznový olej

Havlíková Apotéka nie je na našom trhu žiadnou novinkou. Túto Českú značku registrujem, už niekoľko rokov. Vždy som počula na ňu len samé pozitívne recenzie. Ja osobne som nikdy netúžila niečo od tejto značky vlastniť. Ale poznáte to? Keď vaša kamarátka začne básniť o niečom tak, že vás doslova donúti vyskúšať nejaký produkt. Výber produktov majú široký nechcela som ale nič o čom každý hovorí alebo o čom sa dočítate na xy blogoch. Siahla som po produktoch ktoré mi boli sympatické. A ako prvý bol zaručene BIO Hroznový olej.


O Bio Hroznovom oleji:
Hroznový olej je vhodný pre problematickú pleť. Zmierňuje prejavy akné. Hydratuje, je vhodný pre starostlivosť o mastnú pleť. Obsahuje vysoké množstvo bioaktívnych látok, mastné kyseliny, betakarotén, vitamíny C a E. Tieto vitamíny podľa štúdií prispievajú k zvýšeniu elasticity pokožky, pevnosti ciev, tepien a žíl. V kombinácií s vitamínmi C a E vykazuje olej silné antioxidačné účinky. Do pokožky sa vie rýchlo vstrebať.


Havlíkova Apotéka Bio Hroznový olej
Havlíkova Apotéka Bio Hroznový olej

Doposiaľ boli moje skúsenosti s olejmi na pleť na veľmi malej úrovni. Dávnejšie som používala ružový olej ktorý nebol vôbec zlý. Postupom času ale ako keby na mne prestal účinkovať. Spotrebovala som ho do poslednej kvapky ale hydratačne mi jednoducho nestačil. Vzhľadom na to, že mám mastný typ pleti s občasným akné, moc sa do skúšania pleťových olejov nehrniem. Lenže ako už v úvode spomínam. Od Havíkovej Apotéky som chcela vyskúšať taký produkt ktorý nie je nejako extra zasiahnutý blogerským boomom. Jasné mohla som siahnuť po ich legendárnej 3 minútovej maske, ktorá môže byť naozaj taká výborná ale nechcela som. Takže voľba oleja na pleť ktorý je určený pre mastnú pokožku a vhodný aj na takú ktorú trápi akné- bola jasná a ideálne voľba. Olej používam už viac ako mesiac a pol, každé ráno aj večer. Ideálne množstvo na celú tvár, krk a dekolt je 7-10 kvapiek. Olej rozotieram rovnomerne, aspoň sa teda snažím. So začiatku som si olej kvapkala do dlane. No mala som pocit, že pri aplikácií ho nerozotieram rovnomerne. Preto som prešla na spôsob kvapkania priamo na tvár. Vďaka pipete je takéto dávkovanie rýchle a jednoduché. Začínam vždy od čela kde stačí jedna kvapka, nasleduje ľavá strana tváre dve kvapky rozotriem, pravá strana tváre zase dve kvapky opäť rozotriem. Potom brada kde dávam jednu až dve kvapky. Toto množstvo z brady potiahnem jemne na krk a dekolt. Keď cítim že na krku a dekolte nie je oleja dosť pridám jednu maximálne dve kvapky tak aby som dokázala natrieť celú plochu.

Havlíkova Apotéka Bio Hroznový olej zloženie
zloženie: Bio Hroznový olej (Vitis Vinifera Grape Seed Oil), Tocopherol (Vitamín E)

Olej sa vsiakne do niekoľkých minút. Na pokožke nezanecháva mastný film. Ale na dotyk zostáva tvár jemná a hladká. Pleť je po aplikácií a dôkladnom vsiaknutí sa naozaj hydratovaná. Z vonku ale čo je dôležité hlavne z vnútra. Ako viem že je pleť hydratovaná vo vnútri? Pred začatím používania tohto oleja, som mala pleť poriadne ako by som to povedala slušne, náladovú. Jeden deň bola krásna na druhý sa objavila jedna červená vyrážka, potom ďalšia a ďalšia. Podotýkam takýto stav pleti som mala naposledy štyri roky dozadu kedy ma ešte trápilo akné vo veľkej forme. Toto nebolo v istý týždeň v mesiaci kedy sa mi zaručene vždy vyhádže pleť. Prvý týždeň od používania oleju dva krát denne som nebadala skoro žiadne výsledky. Aj keď pozitívum bol už aj fakt, že nenastala žiadna alergická reakcia a ani nepribúdali nové vyrážky. Tie čo už na pleti boli sa začali postupne liečiť a zmenšovať.



Na cca 10 deň od používania zostala moja pleť taká ako nikdy predtým. Nehovorím, že je dokonalá to nie ale už veľmi dlho som nemala takú na dotyk jemnú pleť bez vyrážky alebo nejakého začervenania. Neverila som tomu že by olej mohol robiť také zázraky ale tento to vie. Síce nie na počkanie ale vie. Treba mu dať čas a on sa postupne prejaví. Pleť mám hydratovanú, lesklú ktorá vyzerá naozaj pekne a zdravo. Úprimne na začiatku som bola skeptik a keď olej ani po týždni nezačal nič robiť. Moje obavy o tom že si jednoducho nesadneme začínali byť pomerne reálne. Ale časom sa prejavil nad moje očakávania. Pre mňa ako majiteľku mastnej pleti je potrebné dodávať pleti hydratáciu. Mýty o tom že mastná pleť nepotrebuje hydratovať a čím viac ju človek vysuší tým to je pre ňu lepšie sú s prepáčením totálne hlúposť. A ten ktorý niečo také rozširuje by potreboval dostať asi nejakú príučku. Verte tomu že takéto radi som už čítala niekoľko krát v rôznych článkoch alebo na blogoch. Ja nehovorím niekomu takýto extrém môže pomôcť a každý nech si robí zo svojou pleťou čo chce. Ale ja som zástancom toho že aj mastná pleť potrebuje hydratáciu. To že sa leskne po aplikácii makeupu je logické. Ale sama som sa presvedčila o tom, že aj pleť dostane to čo potrebuje ona svoje príznaky zmierny.

Havlíkova Apotéka Bio Hroznový olej
Havlíkova Apotéka Bio Hroznový olej

A bude šťastná. Viem znie to ako klišé ale je to tak. Treba len jedno veľkú dávku trpezlivosti. Písať o tom akej konzistencie je olej nebudem-hehe. Olej má ale veľmi špecifickú vôňu. Vzhľadom na to že ide o prírodnú kozmetiku čakať umelé chemické vône nemá význam. Opísať samotnú vôňu ale neviem- jednoducho je taká olejová. Viem asi som nepovedala nič čo by stálo za to. Ale lepšie to naozaj neviem. Viem že cítim niekde v pozadí jemne bylinky aj keď v obsahu žiadne nie sú. Pôjde samozrejme o samotné hrozno ktoré vonia veľmi špecificky. Na vôňu som si nejaký čas zvykala, no dá sa na ňu pokojne zvyknúť. Teraz ju už ani nevnímam a príde mi ako keby olej ani nevoňal. Dávkovanie pomocou pipety tomu sa nedá nič vytknúť. Pri olejoch je forma takéhoto dávkovania najideálnejšia. Celkové balenie má olej pekné jednoduché. Fľaška je tmavá práve preto, že ide o olej ktorý obsahuje okrem vitamínu E a vitamín C ktorý sa nesmie vystavovať priamemu svetlu. Ale aj samotný olej takýmto spôsobom vydrží dlhšie.


Síce som sa veľmi dlho zdráhala tomu vyskúšať značku Havlíková Apotéka. Dnes neľutujem svoje rozhodnutie ísť do toho hroznového oleja. Mne úprimne povedané zmenil pohľad na moju starostlivosť o pleť. Vďaka nemu som vyradila niekoľko produktov ktoré nič nerobili a nechala si len také ktoré spolu s týmto konkrétnym olejom naozaj výborne fungujú. Takže ak sa aj vy zdráhate  vyskúšať niečo nové nemusíte. A pokojne chodte to toho!. Boom okolo značky je oprávnení a ja som úprimne rada, že konečne mám vo svojej zbierke taký produkt ktorý nepustím z rúk už nikdy.



Bio Hroznový olej vo variante 30 ml stojí 8,10 €. Zakúpiť sa dá v kamenných predajniach Havlíková Apotéka alebo online na www.havlikovaapoteka.sk. Olej okrem tohto menšieho balenia majú aj vo variante 200 ml v cene 29,10 €.






Máte skúsenosti z Havlíkovou Apotékou? Aký produkt ste vyskúšali? Alebo by ste radi vysúšali? Určite mi napíšte dole do komentáru, budem sa tešiť.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.