sobota 18. októbra 2014

Fall Inspiration




Ahojte , dnes som si povedala že by som mohla urobiť článok na jesennú tému . Keďže aj toto ročné obdobie niečo do seba má a poslednou dobou mu prichádzam pomerne na chuť :- ) . A keďže som zháňala nejaké jesenné nápady ako ozdobiť našu obývačku napadlo ma že by som Vám mohla ukázať čo som našla . 


 Všetky fotky ktorú sú uvedené v článku sú zo stránky pinterest.com 


















A čo vy a jesenné dekorácie ?  Čo najčastejšie používate ? Určite mi napíšte dole do komentáru . 
Budem sa tešiť . :-) 

Majte sa pekne . ♥ 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.