pondelok, 20. októbra 2014

Balea ❀ Deo - Bodyspray Shining Berry ❀




Ahojte . Dnes tu mám opäť nový článok . Tento krát si povieme niečo o produkte značky Balea . 





Maliny sú podľa mňa typické letné ovocie . A preto keď mi prišiel balíček od DM-ka a uvidela som v ňom tento malinový deo sprej potešila som sa . Bolo to v čase keď už začínala jeseň a vonku to nevyzeralo " lákavo " a preto som bola šťastná že som si mohla leto a teplo pripomenúť aspoň týmto spôsobom . Síce nie som veľký nadšenec to deo sprejov povedala som si , že vyskúšam a uvidím . V sprievodnom liste ktorý mi s deo sprejom prišiel je napísané že by tento sprej mal chrániť po dobu 24 hodín . Viem že takéto veci píše každý buď chráni 24 hodín alebo 48 hodín čo je podľa mňa totálny extrém keďže úprimne si povedzme kto z nás je hore 24 hodín . Je zjavné že nikto . Preto takýmto veciam nikdy neverím - ale beriem to reklama musí byť . 

Ako som už pred tým povedala ja deo spreje nepoužívam . Som už nejaký čas verná klasickým tuhým antiperspirantom ktoré mi veľmi vyhovujú . Ale samozrejme tento sprej ako núdzovka do kabelky sa hodí . Zo začiatku sa ale priznám používala som ho ako klasický deodorant každé ráno a potom podľa potreby aj počas dňa . 

Vôňa je to krásna - malinová . Vždy keď som ho použila mala som pocit že sa vrátilo leto . Dobre aj výdrž to nejakú má . Ale to nie je vlastne primárne jeho úlohou . Keďže deo sprej ako sám o sebe má chrániť pred telesným pachom a nie pred potom. Ale ak nie je nič iné po ruke určite poslúži ako klasický antiperspirant . Takéto deo spreje sa podľa mňa hodia hlavne v lete keď je vonku teplo a človek nechce na seba dávať nejakú voňavku siahne po niečom takomto . 

Ja spej využívam vtedy  keď sa niekam ponáhľam a nestihla ( čo je pomerne často )  alebo skôr keď si zabudnem dať svoju obľúbenú voňavku  . Keďže deo spej mám v kabelke je to skvelá náhrada práve za moju obľúbenú voňavku . 


Ak hľadáte niečo čo má krásnu letnú vôňu určite utekajte a neváhajte nad jeho kúpu . Na trhu sú dve vône malinová a kivi len pozor je to limitované edícia tak aby sa Vám ešte nejaký ušiel . :-) 

Cena je 1,39 € a deo sprej má obsah 150 ml . 

A čo vy a deo spreje ? Používate ich ? Určite mi napíšte dole do komentáru . 

Majte sa pekne . ♥















4 komentáre:

  1. toto je tiež moj prvy taky:)ale pohodička

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerá super pridávam sa k pravidelným návštevníkom budem rada ak oplatíš www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jááj ten milujem tá krásna vona....škoda ze kiwi som nenasla v dmke:( sprcháč malinovy je toop topppp

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Chcem Vás požiadať aby ste do komentáru nevkladali žiadne odkazy na giveaway. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky Vaše komentáre odpovedám postupne, preto budete trpezlivý.