piatok 17. októbra 2014

Namixuj si vlastné müsli !




Alebo keď aj raňajky môžu byť chutné a zábavné v jednom . :-)




zdroj foto : http://www.mixit.sk/

Rozhodla som sa že Vám dnes napíšem o tom ako som si prvý a určite nie posledný krát objednala müsli zo stránky mixit.sk. Nad namiešaním vlastného müsli som uvažovala už nejaký ten čas . Áno v dnešnej dobe nie je problém kúpiť hotové müsli v krabici v hypermarkete alebo v obchode zo zdravou výživou . Lenže to by som nebola ja ! Aby som si z toho obrovského výberu müsli nevybrala . Keďže skoro žiadne takéto balenie mi nevyhovuje - a prečo ? No ja od mala nejedávam banány lebo ich nemám rada a skrátka vždy je ucítim banán nerobí sa mi dva krát dobre a zväčša keď som v obchode objavila nejaké na podľa pekné müsli obsahovali banány - asi mi to výrobcovia robia naschvál . A ešte je tu jeden problém nemôžem niektoré druhy orechov lebo sa po zjedený napríklad klasického orechu vyhádžem a preto sa im zo zásady vyhýbam a čo je obvyklé zväčša müsli v obchode orechy obsahovali . Samozrejme si teraz poviete - pane bože veď na trhu je toľko druhou müsli že si určite nejaké z nich musíš vybrať .Vyberiem si samozrejme ale nezostanem pri nich dlho po čase ma prestanú baviť , skrátka prestanú mi chutiť a musím siahnuť po inom druhu . A potom mám doma päť načatých krabíc a neviem čo s nimi . Doma to jem len ja a sama to nemám šancu skonzumovať . Potom ich len zbytočne vyhadzujeme .


Preto som siahla po variante namiešať si niečo vlastné . O čom budem vedieť , že mi chutí . A preto som pátrala to bolo ešte začiatkom tohto roku - narazila som na stránku mixit.sk  lenže k objednávke som sa v tej dobe nedostala hovorila som si že to počká . A až teraz som si konečne namiešala vlastný mix müsli  . Poviem Vám už len dizajn stránky je zábavný a to nehovorím o tom mixovaní . S myšlienkou vlastného mixovania müsli  prišli dvaja mladý teda podľa fotiek som usúdila že mladý muži Tomáš a Martin . Ale viac si o tom ako tento podľa mňa pomerne nájdený projekt vznikol dočítate na ich stránke .

Mixovanie mi išlo pomerne rýchlo sama som sa tomu až čudovala . Je podstatné aby ste si vybrali základ ja som si ako základ vybrala klasické corn flakes ktoré mám veľmi rada ale na výber má človek veľa možností určite si nájde každý to čo má rád . Keď si už vyberiete základ tak už je to super jednoduché a super rýchle. Dostanete sa do ďalšieho kroku a to do kolonky ovocie to je sušené alebo teda odborne lyofilizované skrátka je sušené mrazom . Vyzerá rovnako ako to čerstvé či už chuťovo , farebne ale aj tvarovo . Moje müsli sa skladá zväčša z ovocia do corn flakes som si teda primiešala ananás  , jahody , maliny a broskyne .Je super že všetky suroviny sa Vám ukazujú v tubuse ktorý vidíte na fotke . Potom ak si vyberiete svoje obľúbené ovocie môžete si namiešať k tomu aj oriešky ja som si z tejto kolonky vybrala len jednu vec a to kokosové lupienky . Ale je vážne z čoho vyberať . A na koniec si už do tuby môžete dať niečo naviac napríklad ja som si vybrala chrumkavé srdiečka . Ale dá sa prihodiť napríklad čokoláda , kakaové vanknúšiky ,corn flakes v čokoláde alebo v jogurte . Ale aj napríklad lentilky
alebo gumené cukríky . Takže je toho dosť .



Ja som na začiatok išla prevažne na istotu - mixovala som to čo mám rada a viem že mi to bude chutiť . Na koniec môžete dať svojmu mixu meno ja som si svoj prvý mix pomenovala po blogu prišlo mi to milé . Samozrejme nezabudnite si vybrať balenie ja som siahla po letnom dizajne ale teraz tam už majú aktuálny jesenný dizajn . Môj tubus má 500 gramov .


Podľa mňa záleží aj na balení . Vždy som si v obchode vyberala müsli  podľa obsahu a obalu . Predsa len keď je obal pekný máte pocit že aj obsah bude super . Nie vždy to tak je ale čo už . V tomto prípade osobne viem čo som si namiešala a aj obal je nie že pekný ale je krásny . A už teraz moja mama vie na čo ho využije . A ja si budem musieť opäť nemiešať mix a dať iný tubus lebo jej sa páčia viac ako obsah . Nie je to tak dlho čo som začala pravidelne raňajkovať vždy som s tým mala problém ale asi vekom som si uvedomila že to nie je dobré a preto sa snažím raňajkovať každý deň . A je super že môžem mať veselé raňajky aj vďaka takej veci ako je müsli . Pokukujem  aj po iných produktoch zo stránky . Zaujali ma aj sušienky ale omnoho viac tzv . vrecúška do vačku :-) sú to vrecúška zo sušeným ovocím ktoré sa hodia ho kabelky . Už teraz sa neviem dočkať kedy si urobím novú objednávku .

Podľa mňa asi čo Vás najviac zaujíma je cena tejto ako môj ocino hovorí " srandy " - tak celý mix ma stál 8,23 € v cene je zadrhnutý kuriér . Ja som si vybrala spôsob platby platobnou kartou - čiže po objednaný som vypísala tri základné údaje z mojej karty - systém si strhol sumu a balíček mi prišiel teraz nie som si istá či na druhý deň alebo až na ten ďalší . Ale dá sa platiť niekoľkými spôsobmi každý si nájde ten svoj . Je to už na každom osobne čo preferuje . Nejakým spôsobom som sa o svoje peniaze nebála keďže neboli žiadne komplikácie  . A ako malú pozornosť mi pribalili magnetku s logom možno to nie je podstatné ale mňa to osobne veľmi potešilo . :-)

Teraz si asi hovoríte alebo sa Vám môže zdať vysoká suma za obyčajné müsli  . Ale mne osobne nie. Áno v obchode človek kúpi podstatne lacnejšie balenie müsli a je si z čoho vyberať . Lenže to je aj v tomto prípade a úprimne som zástanca toho že si radšej priplatím a viem čo si namiešam ako si kúpiť niečo lacné a nebudem vedieť čo v tom je ani keď si prečítam zloženie . Hold každý človek je iný . Mne takéto online miešanie vyhovuje . V pohodlí domova si namiešam čo chcem a kuriér mi balíček prinesie až domou .

A čo vy ? Skúšali ste si už namiešať vlastný mix ? Alebo vedeli ste že takáto stránka vôbec funguje ? Určite mi napíšte dole do komentáru .


Majte sa pekne . ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.