štvrtok 8. mája 2014

Moja starostlivosť o ruky a nechty.



Ahojte, dnes som sa rozhodla napísať niečo o mojej starostlivosti o ruky a nechty. 


Priznám sa že rukám som nevenovala nejako extra pozornosť. Ale časom sa to zmenilo. Mala som problém s tým že moje ruky praskali a neboli pekné. Bolo to asi spôsobené aj to zimou raz bolo extrémne chladno potom zase teplejšie a skrátka moje ruky dosť trpeli. 
A preto som to riešila, áno priznám sa neriešila som to s lekárom ale riešila som to po svojom. Nemala som ich extrémne popraskané a úprimne moc sa mi nechcelo sedieť u kožnej niekoľko hodín aby mi predpísala nejaký krém na ruky a poslala ma domou. Riešila som to svojpomocne. A pomohlo mi to ale hlavne zlepšilo sa počasie. ☺ 


Moja aktuálne starostlivosť





Ako prvé čo požívam na ruky je peeling od značky Alverde. O tomto peelingu som už písala. Je skvelý. Je gélovej konzistencie krásne vonia a hlavne peelngové čiastočky sú veľmi jemné. Vôbec nevedia ani suchým a popraskaním rukám. Na začiatku som peeling používala skoro každý deň. Dnes sa snažím aspoň každý druhý deň predsa nie je dobré požívať peeling veľmi často.

Recenzia tu.












Potom nasleduje krém na ruky. Tento je od značky SYX Tento krém sa snažím používať hlavne ráno a potom cez deň, podľa toho koľko mám času. Ale vlastne používam rôzne krémy či už od SYX, Balei alebo inej značky. 
Potrebujem krémy ktoré sú husté a skvelo hydratujú ruky. 
A hlavne tento krém do SYX je určený aj na starostlivosť o nechty čiže dve v jednom. ☺











Na noc používam kokosový olej. Je to vážne zázrak. Používam ho či už na ruky, telo, vlasy. Ale používam ďalšie balenie aj na varenie. Je to vážne všestranná vec a určite by kokosový olej mal vyskúšať každý. 

Na ruky ho používam vždy na noc. V masírujem ho do celých rúk. Tým že to je olej na rukách zostane mastný film ale ruky sú jemné a hlavne hydratované a krásne voňajú. V noci sa cítim ako na nejakej exotickej dovolenke. 






Toto je moja staroslivosť o ruky. A keďže treba sa starať aj o nechty mám tu aj vec na nechty. Tí čo ma pravidelne sledujú vedia že mám umelé gélové nechty. Mám ich už vyše ruka a som spokojná. Dá sa povedať že bez nich by som už neurobila nič. Gélové nechty som si dala v Novembri 2012 za účelom že som mala stužkovú slávnosť. A keďže ja som si svoje nechty okusovala rozhodla som sa práve pre gélové. Zo začiatku som si myslela že si ich dám raz na stužkovú a potom si ich dám dole. Lenže som si na ne tak zvykla že už teraz bez nich nemôžem byť. Momentálne mám vlastne svoje nechty na toľko dlhé že si už dáva na ne len gél aby som ich mala pevné. Ak by som si nedávala gél tak by som sa opäť vrátila k okusovaniu a to veru nechcem. A hlavne šetrí to čas raz za mesiac idem na nechty a nemusím riešiť lakovania a následné odlakovávanie. Áno je to pomerne drahá záležitosť ale čo už. 

A týmto pádom prechádzame ku starostlivosti o nechty. Tá je veľmi ale veľmi jednoduchá na nechty okrem produktov ktoré som vám predstavila používam už len jednu vec. 




Je to olej na okolitú kožu. Používam ho hlavne pre to aby sa mi netvorili okolo nechtov rôzne zádery a nemala som okolitú kožu suchú. Tento olej som si kúpila u svojej manikérky. Vonia veľmi zaujímavo, prirovnala by som to ku vôni žuvačiek hubba bubba je to veľmi sladká vôňa. 

Olej sa snaží používať vždy keď to ide mám ho položený na stolíku používam ho vždy keď ma to napadne, hlavne je to v čase keď robím niečo na notebooku alebo idem spať.






A vlastne toto je celá moja starostlivosť o ruky. V celku toho podľa mňa nepoužívam až nejako extra moc. Ale hlavne som sa poučila a teraz sa už starám o ruky. Určite ich netreba zanedbávať. Teraz už viem že si treba vyhradiť čas a dopriať odpočinok a pokoj a rukám. ☺ 


A čo vy a vaša starostlivosť o ruky? Určite mi dajte vedieť dole do komentáru či sa o ruky staráte a ako sa o ne staráte. 

Majte sa pekne ja sa ozvem čoskoro ♥


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.