nedeľa 4. mája 2014

TAG // My First Time //



Ahojte, želám krásnu nedeľu. Som tu opäť s oddychovkou v podaní TAG-u. Dnes to bude TAG " My first time alebo moje prvé " . Našla som veľmi veľa rôznych otázok a tak som vybrala z každého TAG-u nejakú a na koniec je z toho dvanásť otázok. 

Tak nebudem zdržiavať a poďme na to! ☺




1. Aké bolo tvoje prvé slovo? 
Uf, tak že vraj to bolo slovo "tam". Ja neviem prečo práve " tam " ale asi som chcela niečo ukázať a tak to zo mňa jednoducho vyšlo. ☺

2. Aké bolo meno tvojho prvého domáceho zvieratka? 
Moje teda naše prvé domáce zvieratko je náš pes a ona sa volá Ada. Meno jej vyberal oco a ani neviem prečo práve toto meno. Ale totálne sa jej hodí. ☺

toto je najčastejšia poloha v ktorej je náš pes ☺
3. Prvý strach? 
Od mala sa bojím všetkého čo má perie a lieta. Čože sliepky,kačky, lastovičky ... skrátka všetko čo má perie, krídla a lieta to. 

4. Tvoj prvý telefón?
Tak to bolo asi v štvrtej triede na základnej škole a bola to tuším Nokia ale už si nepamätám presný typ. 

5. Aký bol tvoj prvý alkoholický nápoj ?
Mohla som mať ale 17 alebo tak nejako a bola to vodka od tej doby mám dosť veľký problém s vodkou ale všeobecne moc alkohol nemusím. 

6. Aká bola tvoja prvá práca? 
Také ozajstná prvá práca ktorú mám je moja absolventská prax ktorú mám ešte tento mesiac. A potom si musím nájsť už niečo na stálo. 

7. Kto bol dnes prvá osoba na ktorú si myslela? 
Keď som sa zobudila a zistila som že som sama doma myslela som na to že kde je mama. To bola dnes asi prvá osoba na ktorú som myslela a ktorú som hľadala. ☺

8. Prvá vec ktorú robíš ráno?
Úplne prvá vec ktorú robím keď sa ráno prebudím je to že si postavím vodu na kávu a nalejem si veľký pohár vody. 

9. Na koho svadbe si bola po prvý krát? 
Tuším to bola svadba bratranca mojej mami ale nie som si istá. 

10. Prvý film ktorý si videla v kine?
To si pamätám presne to bola prvá časť Harry Potter mám taký pocit že som chodila buď to prvej alebo druhej triedy na základnej škole a keď som išla do kina neskutočne som sa tešila. ☺

11. Prvá krajina ktorú si navštívila?
Rakúsko to bola prvá krajina kde som bola. 

12. Kto bol tvoj prvý spolubývajúci ?
Rodičia ☺ s ktorými bývam. ☺


Tak a sme na konci. Verím že sa vám TAG páčil. Ja osobne mám TAG-y veľmi rada vždy keď pozerám alebo čítam nejaký skvelo som pri ňom oddýchnem. 

 Majte sa pekne! ♥

Užite si ešte nedeľu a želám úspešný týždeň. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.