piatok 7. februára 2014

◘ ARISE Pleťové tonikum v spreji ◘


Ahojte, dnes vám prinášam novú recenziu na pleťové tonikum v spreji od značky Arise.


Na začiatok sa chcem veľmi pekne poďakovať firme Care and Beauty že mi poskytla tento produkt k recenzii. 






ARISE je luxusná bio kozmetika zo Švajčiarska. Neobsahuje žiadnu škodlivú chemikáliu, má veľmi ľahkú textúru, pleť nepremasťuje ale dodáva je potrebnú hydratáciu, chráni pred UV žiarením, bojuje proti predčasnému starnutiu pleti a vyhladzuje vrásky. 
Všetky produkty značky Arise sa vyrábajú z Plesnivca Aplínského.








Plesnivec Alpínsky rastie v extrémnych podmienkach . Prežíva extrémnu dehydratáciu a UV žiarenie. Rastie vo výškach od 1800 do 3000 metrov. Plesnivec je tak isto aj silným antioxidantom, má 1,35 krát viac atioxidantov ako vitamín C. Pokožku chráni pred UV žiarením. Je určený proti zápalom, má atiseptické, proti zápalové vlastnosti. Podporuje prirodzenú syntézu kolagénu a kyseliny hyarunovej ktorá pomáha pleti udržiavať si pružnosť a pevnosť. Plesnivec posilňuje prirodzený obranný mechanizmus pleti. 


Pleťový tonik v spreji osviežuje, hydrratuje a spevňuje pleť. Tento tonik je vhodný pre všetky tipy pleti. Má veľmi príjemnú vôňu je to vôňa ktorú som ešte nikdy necítila, je to veľmi príjemná čistá vôňa. Keďže neviem ako presne vonia Plesnivec a či aj vlastne nejako vonia. Bola som aj teda stále som nadšená z tohoto toniku. Veľmi sa mi páči to že je v spreji takže tonik sa dá aplikovať priamo na pleť alebo na kozmetický tampón. Ja to využívam oboma spôsobmi. Večer si ho nastriekam pred spaním hneď ako si vyčistím pleť a musím povedať že ráno ju mám omnoho lepšiu. Lepšia je v tom že nie je taká mastná ako pred tým a hlavne už nemám toľko vyrážok. Mám mastnú pleť a sem tam akné ale od kedy používam tento tonik moja pleť sa zlepšila omnoho.


A ráno si tento tonik dáma pred nanesením krému na tvár. Ráno mám síce po aplikáciu toniku mierne napnutú pleť ale mne to vyhovuje. Veľmi sa mi páči aj to že keď si tvár utriem tonikom nanesením na kozmetickom tampóne badám to že moja pleť je matnejšia ako zvyčajne. A to je u mňa priam zázrak aby som mala matnú pleť. Takže tento systém využívam často hlavne ráno. Tampón + tonik = matnejšia pleť.  

Používam ho už nejaký ten čas a som s týmto produktom nadmieru spokojná. Konečne som našla produkt ktorý mojej pleti pomáha. Už tak moc netrpím na akné a hlavne už nemám tak veľmi mastnú pleť ako pred tým. Používala som veľa produktov a hlavne som skúšala už niekoľko tonikov ale každý jeden čo som mala mi rodil viac neplechu ako pomoc. A toto je prvý tonik ktorý mi vážne pomohol a som veľmi rada že som mala tú česť ho vyskúšať. Ako som povedala a asi sa už opakujem ja som spokojná a myslím si že po spotrebovaný tohto balenia si zaobstarám aj ďalšie. 





Tonik má 125 ml a jeho cena je 19€. Asi si poviete že je to moc ale ja si myslím že je to primerané cena. Ide o prírodný produkt . 
Obal je hygienický keďže si tonik aplikujete pomocou pumpičky nemáte v tom žiadne baktérie ani nič čo by škodilo vám alebo produktu. 

Ja som s týmto produktom veľmi spokojná a mohla by som o ňom básniť aj hodiny. ☺
Ako som napísala mne vyhovuje a to som dosť problematická a hlavne kritická k takýmto veciam. ☺ Je na každom z vás si sú ochotný investovať do takéhoto produktu. Ja som už teraz rozhodnutá že investuje hneď ako sa mi tento minie. ☺



Uf, tak  to bola moja dnes veľmi dlhá recenzia. Verím že sa vám páčila a že som vás možno navnadila na to aby ste si ho zaobstarali. ☺




Želám pekný piatok a užite si víkend. ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.