streda 5. februára 2014

S•he all in one jumbo pen



Ahojte, dnes vám prinesiem krátku recenziu na  túto jambo ceruzku od značky S•he. O jambo ceruzkách som počula a čítala nespočetne veľa krát hlavne na zahraničných blogoch. Tak keď som navštívila DM povedala som si že si kúpim jednu takú aj ja. Siahla som práve po značke S•he ak sa pýtate prečo práve táto značka tak neviem skrátka bola to jediná značka ktorá tieto jabmo ceruzky mala v sortimente. 



Na výber máte niekoľko farieb. Ja som siahla po ružovej s trblietkami. Presnejšie ide o číslo 001. Keď som si produkt skúšala v obchode na ruke bola som z neho nadšená. 
Aj keď som prišla domou moje nadšenie pretrvávalo ale až po kým som si nenaniesla jubmo ceruzku na pery. Musí sa uznať produkt má excelentnú pigmentáciu, príjemnú vôňu len s hydratáciou je to horšie. Ale nie že by som jumbo ceruzku zahodila pre túto nedokonalosť to zase nie, používam ju ako podklad pred nanesením rúžu presne tej istej farby ako je ceruzka. 


Keď si ceruzku nanesiem ako podklad rúž je omnoho intenzívnejší ako keď si ceruzku nedám. 
Takže o že ceruzka skoro vôbec nehydratuje až tak nevadí, keďže si po ceruzke nanesiem aj rúž je to omnoho lepšie ako keby že použijem len samotnú ceruzku. 



fotka kde mám len samotnú ceruzku hneď po nanesení, je vidno že sa správe celkom prijateľne ale po čase to tak vôbec nie je




fotka kde mám aj rúž, ospravedlňujem sa za zlú kvalitu 
to je tak keď sa niekto rozhodne fotiť večer ☺





Takže na koniec musím uznať že to až taká zlá kúpa nebola. A myslím si že za 2,49 € sa to aj oplatilo. Neviem či si ešte kúpim jumbo ceruzku práve od S•he ale už teraz sa musím priznať že mám vyhliadnuté ceruzky od iných značiek. ☺



A čo vy méte skúsenosti s touto ceruzkou? Vlastníte už nejakú jumbo ceruzku? Od akej značky?
Budem veľmi rada ak mi napíšete svoj názor. 

Želám ešte pekný deň!
               ♥

2 komentáre:

  1. pekna farba velmi vyzera to celkom kvalitna značka:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. farba je skvelá veľmi sa mi páči a značka je priamo DM takže je aj veľmi kvalitná :-)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.