utorok 28. februára 2023

Favorite Products 2022 - Parfume



V dvoch predošlých príspevkoch som Vám ukázala mojich skin care (link TU) a makeup (link TU) favoritov. Dnes prišla na rad tretia časť a to z kategórie vôní. Na čo som naozaj maniak a čo milujem sú práve vône. Ale tak ako kozmetika aj parfémy podliehajú istej dobre spotreby a preto svoju zbierku príliš aktívne nerozširujem. Snažím sa kupovať si také vône ku ktorým sa opakovane vraciam lebo mi sedia a som s nimi spokojná. Na domáce používanie siaham zvyčajne len po telových sprejoch napríklad značky Victoria Secret. Majú veľké balenie a sú za prijateľné ceny. Do práce či spoločnosti už ale siahnem po praféme na ktorý sa viem spoľahnúť že vydrží. 

A toto sú moju voňaví obľúbenci za rok 2022. 




Hlava: kvet hrušky, mandarínka, červené bobule
Srdce: gardénia, absolut jazmínu, pluméria
Základ: pačuli, hnedý cukor

Tento parfém som raz úplne náhodne ovoňala v predajni. Zaujal ma obal a tak som si trochu strekla na testovací prúžok a v tom momente som vedela, že toto je vôňa ktorú chcem. Je to ľahká kvetinová trochu sladká  vôňa. Ideálna na jarné a letné obdobie. Výdrž má prijateľnú. Na mojej pokožke vydrží pomerne dlho ale vôňu som kúpila k sviatku kamarátke a u nej zase vôňa na pokožke vydrží len pár hodín. Pátrali sme či náhodou nejde o nejaký zlý kus ale vzhľadom na to, že som ju kupovala v kamennej predajni asi v tom problém nebude. Každé telo absorbuje vôňu inak a tu je presne vidieť, že ako jedna vôňa pôsobí odlišne na dvoch osobách.

DIOR Dolce Vita 

Hlava: magnólia
Srdce: škorica 
Základ: céder 

Dior vône ma nikde nejako extra nezaujali. Tento konkrétny kúsok mi ako darček z pracovnej cesty priviezol partner, ktorý po konzultácii s predavačkou usúdil že by sa mi táto vôňa mohla páčiť. Na prvé použitie som príliš nadšená nebola. Nie som milovník "ťažkých" vôní. Táto vôňa je veľmi zmyselná, korenistá a zvodná. Neviem k čomu by som túto vôňu prirovnala. Nedávam si ju na bežné denné nosenie skôr sa hodí na večer. Je korenistá ale pritom vôbec nie je ťažká. Na pokožke vydrží hodiny a z oblečenia je cítiť ešte aj na druhý deň. Ak preferujete korenistí vône - také ktoré zahrejú. Tak isto môžem odporúčať práve DIOR Dolce Vita . 


Hlava: citrón, broskyňa
Srdce: pluméria, magnólia, ruža
Základ: ambra, drevité tóny, pižmo

Na bežné domáce nosenie používam túto kvetinovo ovocnú vôňu od Karla L. Ide o sviežu vôňu ideálnu na bežné denne nosenie. Ja ju používam prevažne doma. Jej výdrž nie je ohromujúca - na pokožke vydrží intenzívne voňať maximálne 3 hodiny potom sa intenzita stráca. Podľa mňa je toto vôňa ideálna pre osobu ktorá s parfémom ešte len začína (tínedžerka) alebo niekto komu nezáleží na vysokej výdrži. Vďaka zloženiu po nej siahnem prevažne v lete keďže je svieža a nevtieravá. 


Hlava: jazmín, šafrán
Srdce: ambrové drevo
Základ: živica z jedle, céder

Baccarat je moja signeture vôňa. Ide o unisex parfém čiže ideálne pre obe pohlavia. Táto vôňa je pre mňa osobne veľmi dôležitá a významná. Môj partner túto vôňu používa od jej vzniku v roku 2015. Preto mi táto vôňa z veľkej časti evokuje jeho a naše prvé stretnutie. Niekto si na mužoch všíma oči, niekto postavu a ja vôňu. Keď som ucítila tento parfém bola to láska na prvé čuchnutie (samozrejme bola to láska aj do muža ktorý ju používa ♥). Ako opísať Baccarat? Ide o veľmi špecifickú vôňu ktorá sa uvoľňuje postupne. Má celodennú výdrž na pokožke drží dokonale, cítiť je z oblečenia ešte na druhý deň a to veľmi intenzívne. Hlavnou ingredienciou je jazmín a šafrán. Práve jazmín dodáva vôni to dokonalé. Ide o sladšiu vôňu ktorá v sebe skrýva zvodnosť ale aj eleganciu. Je plná energie a sviežosti. Naozaj nejde úplne dokonale opísať tento parfém. Najlepšie je ho niekde ovoňať. Neviem či sa dá bežne u nás kúpiť v kamenných  predajniach. Videla som ju predávať na rôznych SK shopoch ale ja osobne ju kupujem cez oficiálnu stránku Maison Francis Kurkdjian Paris. Osobne si myslím že Bacarrat je už vôňa pre ľudí ktorý vedia čo presne chcú a používajú. Nie len pre jej špecifickú vôňu ale aj cenu. Ak by som si mala už navždy vystačiť s jedným parfémom tak to bude tento. 


A čo vy a vône? Aké sú tie vaše najobľúbenejšie?
Dajte vedieť do komentáru. 


Budem sa na Vás tešiť zase pri ďalšom poste. 


S pozdravom, 


B. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.