nedeľa 1. januára 2023

Favorite Products 2022 - Skin Care

Foto: ilustrácia vytvorená cez canva.com

Ahoj! 

Uf, ani neviem ako začať. Toto som už veľmi dlho nerobila. Je to už viac ako rok odkedy som pridala na svoj blog posledný článok. Odvtedy sa toho v mojom živote zmenilo veľmi veľa. Ono vlastne za posledných niekoľko rokov sa toho zmenilo extrémne veľa. Kedysi som na blog pridávala články na pravidelnej báze, potom sa obsah zmenšoval, zmenšoval až som jeden celý rok nepridala nič. 

Niekto si povie tento blog je už dávno mŕtvy. Sama som ale prekvapená, akú dennú návštevnosť stále má. Aj keď na ňom nie je nič nové pridané. A tak sedím v posledný deň roku 2022 s pohárom kvalitného vína (vždy s mierou) u seba doma s rodinou a úplne náhodou mi niekde v zadnej časti hlavy skrsol nápad pozrieť sa na blog a napísať naň niečo. Nečakajte spŕšku beauty typov a rád ale skôr pár inšpirácii na produkty ktoré používam denne a sú mojimi obľúbencami. 

 


Čo sa veľmi za posledné roky zmenilo je 100% moja skin care. Kedysi som používala zbytočné kvantum produktov a tým si pleť zaťažovala. Trápilo ma akné a pleť sa mi extrémne mastila. S akné som zatočila tak, že som kompletne prekopala svoje stravovacie návyky jem veľa zeleniny, ovocia vyhýbam sa sladkostiam (aj keď si sem tam doprajem nejakú dobrú a kvalitnú čokoládu), pijem veľa vody a používam výrazne menej produktov než pred rokmi. V najťažšej fázy boja s akné mi pomohol skvelý, úžasný a dokonalý krém s CBD od Havlíkovej Apotéky link TU. Tento krém je zázrak síce jedno balenie stojí cca 40 eur ale svojím účinkom sa doň oplatí investovať. Aj teraz keď už na akné tak veľmi netrpím akonáhle uvidím, že moja pleť nie je v poriadku siahnem po tomto kréme a vsuniem ho ho svojej rutiny. Čiže ho mám stále doma v zásobe a nedám naň dopustiť nikdy. Ale o tomto kréme Vám môžem napísať niekedy inokedy (nič nesľubujem - hahaha). 

Poďme už ale na moju aktuálne skin care rutinu. 

Tony Moly Hydratačná sada The Chok Chok Green Tea Watery Cream Set 

Tony Moly je kórejská kozmetická značka ktorá vznikla v roku 2006 a mňa osobne na prvý pohľad zaujala svojimi veselými a vtipnými obalmi (ja som večné dieťa, potešia ma farebné veci). Raz som ale narazila na set produktov ktorý obsahuje: hydratačný krém, čistiacu vodu, toner a ešte aj vatové tampóny. Ide o produkty ktoré obsahujú zelený čaj. Ako dobre viete práve zelený čaj má veľmi priaznivé účinky na pokožku. Zabraňuje stárnutiu, pomáha odumretým bunkám ale hlavne vo veľkej miere zvlhčuje pleť. A to je vlastne dôvod prečo som po tomto sete siahla. Síce mám mastnú pleť ale aj ona potrebuje dostatočnú hydratáciu. Tento krém pleti zabezpečuje hydratáciu a zbytočne ju nezaťažuje. Je na vodnatej báze na pleti sa správa prakticky ako voda - po nanesený sa rýchlo vsiakne a pleť je hydratovaná a jemná. Vonia veľmi jemne a nevtieravo. Pleť nie je po aplikácii podráždená ani začervenaná. Zvyšné produkty sú v travel verziách. Oba sú fajn na cestovanie toner mám vo veľkom balení a používam ho denne pred aplikáciou krému. 

HEIMISH Čistiaca pena na tvár All Clean Green Foam

Na čistenie pleti ráno i večer spolu so sonickou čistiacou kefkou používam čistiacu penu značky Heimish. Táto pena má 5.5 pH čiže pleť nedráždi. Obsahuje extrakt z pupočníka ktorý osviežuje pokožku, vyhladzuje vrásky, zmierňuje suchosť pleti a bojuje s mastnotou pleti. Pena nemá žiadnu vôňu vďaka čomu nie je pleť nijako extra podráždená ani začervenaná. Penu používam dvakrát denne ráno i večer. Čo sa týka odstránenia zvyškov makeupu nemá s ním žiadny problém. Zvyšky s pomocou kefky odstráni všetky bez problémov si poradí aj s vodeodolnou riasenkou. V očiach nepáli. 

FRUDIA Opaľovací krém na tvár Tone-Up Base Sun Cream

Cez leto som spolu s krémov na tvár používala aj obaľovací krém na tvár značky Frudia s SPF 50. Dlhé roky som sa takýmto produktov vyhýbala. Ale po tom ako som si čo to prečítala ako veľmi je dôležité používať opaľovacie krémy na tvár som jednému dala šancu. Tento krém používam už dva roky celé leto. V horúcom počasí nepoužívam príliš makeup ak je už nutný siahnem skôr po BB kréme než po klasickom makeupe. Ale čo denne používam je opaľovací krém na tvár a potom klasický krém na tvár. Konkrétne tento krém má SPF 50. Výhodou tohto krému je že nie len pleť chráni ale aj ju jemne tónuje alebo skôr zjednotí. Po nanesený nezanecháva biely povlak. Pleť je po aplikácii matná a vôbec sa neleskne. Na pleť pôsobí dobre nedráždi ju ani nie je začervenaná. Ak hľadáš ideálny produkt na leto ktorý nie je extrémne drahý a splní účel isto skús práve tento opaľovací krém na tvár od Frudia. 

EKEL Upokojujúci gél na telo a tvar z aloe vera Soothing Aloe

Ešte zostaneme trochu pri lete. Aloe vera gél od Ekel je must have leta 2022. Tento gél som používala prakticky celé leto denne niekedy aj niekoľkokrát za deň. Čistý 100% výťažok z aloe vera. V lete výborne lieči spálenú pokožku a ešte aj príjemne chladí. Ak ho uchováte v chladničke tak budete v siedmom nebi pri aplikácii. Ako dobre viete aloe vera je všestranná rastlina a tento gél sa dá použiť nie len na celé telo ale i na tvár alebo vlasy. Ja ho používam vlastne celý rok vždy s ho aplikujem po holení a vďaka nemu nemám pokožku podráždenú a začervenanú. Výhodou je aj to, že rýchlo schne pokožku dokonale zvlhčuje a hydratuje. Nemá žiadnu vôňu a pokožka po aplikácii nie je podráždená. 

PETITFEE & KOELF Olejová maska ​​na pery Oil Blossom Lip Mask Camelia Seed Oil

V starostlivosti o pery tu mám olejovú masku na pery Petitfee & Koelf. Svet pred rokmi obletel boom okolo značky Laneige a ich Lip Sleeping Mask. Táto maska má už dnes niekoľko príchutí ale účinky sú rovnaké. Priznám sa masku som mala v malom balení na vyskúšanie a popravde nevidela som v nej taký zázrak aký okolo nej je. Áno je fajn pery hydratuje nie sú suché aj konzistencia je dobrá. Ale hold mňa osobne tak veľmi neohúrila a preto som nikdy neinvestovala do plného balenia. Potom som ale náhodou narazila na túto olejovú masku práve od Petitfee & Koelf. Ktorá je prakticky na rovnakom princípe ale je lacnejšia. Maska obsahuje kamilkový olej ktorý pery revitalizuje a hydratuje. Má omnoho tuhšiu konzistenciu než bežný balzam na pery. V balený je aj plastový aplikátor ktorý popravde je dosť na prd (sorry za výraz ale je to tak). Ja si masku vždy aplikujem prstom vďaka teplu sa produkt trochu roztopí a maska sa potom ľahšie rozotiera na perách. Čo sa týka účinkov. Maska je ideálna na noc tesne pred spaní si dám hrubšiu vrstvu a ráno sú pery dokonale hydratované na dotyk jemné. Práve v chladnom počasí výborne bojuje s popraskanými a suchými perami. Je ale potrebné naniesť hrubšiu vrstvu. Vôňa masky je prijemná sladká nevtieravá. Ak hľadáte o niečo lacnejšiu verziu Laneige tak skúste práve túto olejovú masku na pery. 

Ekel Hyaluronic Acid Moisturee Cream

Krém ktorý používam prevažne na noc je od značky Ekel. Ide o hydratačný krém na tvár ktorý obsahuje kyselinu hyalurónovou. Čo si budem klamať. Či chcem alebo nechcem tento rok mi bude 30 (uf, neviem túto vec stále spracovať ale ako sa hovorí 30 je nových 20 :D) a preto som sa rozhodla postupne zaradiť do svojej skin care rutiny aj produkty na vrásky a proti vráskam. Nehanbím sa za ne podľa mňa je to prirodzený proces pleti. Ale môžem ich trochu pomôcť aby neboli až také veľmi okaté. Krém pleť dobre hydratuje má hustejšiu konzistenciu než ten od Tony Moly a preto ho používam prevažne na noc - ale nie každý deň. Krém pleť neupcháva po aplikácii je  na dotyk veľmi jemná a ráno pekne hladká a rozjasnená. Vôňa príjemná nevtieravá. Osobne ale už preferujem produkty ktoré sú bez vône. Akonáhle miniem tento krém isto sa pozriem o inom od inej značky. 


Tak a na dnes sme na konci. Toto sú moju obľúbené skin care produkty za rok 2022. Ako vidíte nie je ich veľa. Ako som v úvode písala eliminovala som obrovské kvantum kozmetiky a používam už len také produkty ktoré mi vyhovujú a som s nimi na 100% spokojná. 

Na budúce (snáď v dohľadnej dobe) si ukážem obľúbencov v makeup kategórii a i vône. 


Takto na úvod roka 2023 Vám želám všetko dobré. Nech nový rok je ešte lepší než ten predchádzajúci. Buďte hlavne zdravý, šťastný a obklopení dobrými ľuďmi. 


S láskou, 


B. 


♥ 



Tento príspevok nie je sponzorovaný.  


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.