piatok 25. januára 2019

The Ordinary | Marine Hyaluronics

The Ordinary Marine Hyaluronics
The Ordinary Marine Hyaluronics 

Hydratácia pleti ako dobre vieme, je veľmi dôležitá. Či už máte suchú, normálu alebo ako v mojom prípade mastnú pleť. Hydratáciu potrebuje každý jeden typ pleti. Keď som bola mladšia siahala som prevažne po produktoch ktoré skôr moju mastnú pleť vysušovali než hydratovali. Pleť bola neustále čoraz viac a viac mastná a začalo sa objavovať aj aké s ktorým som niekoľko rokov zvádzala boj. Začala som preto pleť omnoho viac hydratovať. Zo starostlivosti o pleť zmizli skoro všetky produkty ktoré obsahovali alkohol a moju pleť len zbytočne vysušovali. Nechala som si len gél na lokálne akné ktorý používam prakticky dodnes. Už samozrejme niekoľké balenie. Začala som teda používať produkty ktoré pleť hydratujú. Často boli určené pre ľudí ktorý majú suchú pleť a preto sú tieto produkty omnoho výživnejšie a majú vyššiu hydratáciu. Povedala som si že dodám pleti ešte jednu extra hydratáciu. Takou jednoznačne je The Ordinary Marine Hyaluronics.

The Ordinary Marine Hyaluronics
The Ordinery Marine Hyaluronics 
O sére sa dočítate:
Marine Hyaluronics je ultraľahké hydratašné sérum. Je omnoho ľahšie v porovnaní s kyselinou hyalurónovou, v štruktúre aj v pocite pri nanášaní. Formulácia obsahuje exopolysacharidy z morských baktérií šetrných voči pokožke, havajské čerstvé riasy, glykoproteíny z antarktických morských zdrojov, mikrofiltrované modro- zelené riasy a niekoľko aminokyselín podporujúce zdravie pokožky. Všetky morské deriváty v Marine Hyaluronics sú získané trvalo udržateľným spôsobom. Sérum má celkovú koncentráciu účinných látok v tomto vzorci 23%. Toto sérum som sa naučila používať ako extra hydratáciu. Pred klasickým denným krémom ktorý používam nanesiem na pleť sérum Marine Hyaluronics. Vďaka tomu dodám pleti dvojitú hydratáciu.

The Ordinary Marine Hyaluronics
The Ordinery Marine Hyaluronics ingredientsAqua (Water), Glycerin, Algae Extract, Pseudoalteromonas Exopolysaccharides, Pseudoalteromonas Ferment Extract, Ahnfeltia Concinna Extract, Arginine, Glycine, Alanine, Serine, Valine, Isoleucine, Proline, Threonine, Histidine, Phenylalanine, Aspartic Acid, PCA, Sodium PCA, Sodium Lactate, Salicylic Acid, Citric Acid, Propanediol, Dimethyl Isosorbide, Ethoxydiglycol, Polysorbate 20, Potassium Sorbate, Sodium Salicylate, Sodium Benzoate, Hexylene Glycol, 1,2-Hexanediol, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol

Sérum samo o sebe je naozaj ultraľahké. Zaručene sa nedá používať samo. Takže je potrebné ešte používať hydratačný krém. Pár krát som sérum aplikovala rovno do krému. Jednoducho asi to poznáte. Klasické ráno, človek si radšej dlhšie pospí a potom nestíha. Nebol čas aplikovať sérum pár minút počať a až potom naniesť krém. Tak som vyskúšala sérum aplikovať rovno do krému. Štruktúru krému sérum nijako nenarušilo. Krém sa roztieral dobre, rovnako rýchlo sa aj vstrebal. Na pleti nenastala ani žiadna alergická reakcia. Hydratácia bola veľmi dobrá. No stále zostávam verná priamej aplikácie na pleť. Niekoľko kvapiek aplikujem priamo na pleť ráno aj večer. Sérum poriadne vmasírujem a nechám pár minút pôsobiť. Následne aplikujem očné sérum (mimochodom aj to mám od The Ordinery a je to najlepší produkt pod oči aký som kedy mala, samozrejme časom bude recenzia) a dám krém ráno denný večer zase večerný. Krémy spolu zo sérum pôsobia na pleti veľmi dobre.

The Ordinary Marine Hyaluronics
The Ordinary Marine Hyaluronics 

Pleť je vďaka tomuto séru hydratovanejšia. Na pleti sa správa veľmi dobre. Pleť vyhladí, na dotyk je naozaj jemná a na pohľad omnoho zdravšia a vypnutejšia. Sérum na pleti pôsobí naozaj efektne a účinne. Keď som si tento produkt objednala nevkladala som doň veľké nádeje. Keďže veľa produktov sa na obale aj podľa popisu či zloženiu tvári ako hydratačný no realita je v konečnom dôsledku úplne iná. Neraz som si kúpila pleťový krém ktorý bol podľa popisu hydratačný no na mojej pleti pôsobil úplne inak. Preto som nečakala že sérum ktoré konzistenciou pripomína vodu bude pleť hydratovať a krému pomáhať aby pleť bola naozaj dôkladne vyživená. Sérum má naozaj ľahkú štruktúru ktorá pripomína vodu. Na pleť sa aplikuje veľmi dobre. Stačí pár kvapiek na celú tvár. Sérum aplikujem priamo na pleť. Vďaka pipete to ide veľmi jednoducho a rýchlo. Sérum nemá ani žiadnu vôňu čo mne náramne vyhovuje. Kedysi mi vône nevadili, nemala som problém s extrémne silnými vôňami. Ale asi vekom alebo sama si neviem vysvetliť tento jav ale postupne mi vône prekážajú. Hlavne tie ktoré sú príliš umelé a silné. Takže kvitujem že produkty The Ordinery aspoň tie ktoré vlastním vo svojej zbierke, neobsahuje žiadnu vôňu. The Ordinary Marine Hyaluronics  je síce ultraľahké hydratačné sérum no v kombinácií s naozaj výživným pleťovým krémom, pôsobí na pleť veľmi pozitívne.



The Ordinary Marine Hyaluronics má 30 ml a stojí 7,90 €. Produkty značky The Ordinery objednával na www.eshop.natureal.sk.



Používate na pleť extra hydratáciu? Aké hydratačné sérum používate?

Určite mi napíšte dole do komentáru.







Nezabudnite že ešte stále sa môžete zapojiť do novoročnej súťaže. Odkaz na ňu nájdete TU.





Predchádzajúce recenzie na produkty značky The Ordinery:
The Ordinery 100% plant-derived squalane 


2 komentáre:

  1. Od tejto značky som ešte nič neskúšala, ale toto sérum vyzerá skvelo, aj vzhľadom na to, že momentálne zápasím s extrémne suchou pleťou...:)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Od The Ordinary som mala tri produkty - jeden priemer a dva katastrofa. Musela som ich vyhodit. Celkovo nerozumiem tomu osialu, ktory sa pri tejto znacke strhol.
    K otazke na hydratacne serum - nuz tam neporadim. Pouzivam skor rozjasnujuce sera a na hydrataciu mi uz potom sluzi samotny hydratacny krem. Urcite by vsak nebolo zle najst aj dobre fungujuce hydratacne serum.
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.