nedeľa 20. januára 2019

Môj aktuálny playlist | zima 2018

zdroj: google.com

Zimu máme v plnom prúde. Hudba je mojou súčasťou aj počas tohto chladného obdobia. Okrem overených Vianočných klasík ktoré u mňa prevládali od polovice Decembra, tu ale mám aj pár pesničiek, ktoré momentálne počúvam najviac a najčastejšie. Neviem ako to máte vy, ale v mojom prípade čo sa týka hudby často točím tie isté pesničky. Sem tam sa objaví niečo nové ale v 95% stále počúvam to isté. A hlavne čoraz častejšie počúvam rôzne podcasty, ktoré majú pre mňa vždy aj nejakú výpovednú hodnotu a dozviem sa z nich zaujímaví informácie.


A čo vy a hudba? Akú sú Vaše obľúbené pesničky? Určite mi napíšte dole do komentáru.



Avril Lavigne - Head Above Water

Bebe Rexha - I'm A Mess

American Authors ft. Billy Raffoul - Say Amen 

Ed Sheeran- I See Fire

George Ezra - Shotgun


1 komentár:

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.