pondelok 26. novembra 2018

Balea | Sladké pohladenie


Milujem Francúzske makronky (aj keď sama som ich ešte nikdy robila) milujem pleťové masky. A spojenie týchto dvoch vecí do jedného je pre mňa osobne totálne naplnenie. Balea vytvorila dve látkové masky. Pre milovníčky jahôd tu mám Sweet Macarons a pre milovníčky čučoriedok zase Happy Macarons.

Balea Sweet Macaron face mask
ingredients: Aqua, Butylene Glycol, Glycerin, Propanediol, Diglycerin, Polyglycerin - 3, Isopentyldiol, Fragaria Vesca Fruit Extract, Selaginella Tamariscina Extract, Palmitoyl Tripeptide - 1, Palmitoyl Tetrapeptide - 7, Sodium Hyaluronate, Trehalose, Hydroxylated Lecithin, Saccharide Isomerate, Niacinamide, Panthenol, Allantoin, Phytosteryl / Octyldodecyl Lauroyl Glutamate, Tocopherol, Glyceryl Caprylate, Dipotassium Glycyrrhizate, Disodium EDTA, Glycine Soja Seed Extract, Sodium Hydroxide, Xanthan Gum, Sodium Polyglutamate, Parfum, Polyglyceryl - 4 Oleate, Ceramide - 3, Sucrose Palmitate, Hydrolyzed Collagen, Ascorbic Acid, Carbomer, Hydroxyacetophenone, Sorbic Acid, Citric Acid, Sodium Citrate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin

Ako prvé by som rada začala jahodovou verziou ktorá mňa osobne na prvý pohľad zaujala dizajnom. Obe masky majú krásny hravý obal, no môj úplne prvý pohľad padol práve na ružovú jahodovú verziu. A to vôbec nie som nejaká fanatička do ružovej práve naopak. Ale tu je presne vidieť ako dokáže dobre cielený dizajn obalu zaujať už na prvý pohľad potencionálneho zákazníka. Okrem toho že maska vonia veľmi jemne po sladkých jahodách, má aj regeneračné a hydratačné účinky. S tou hydratáciou to ale nie je extrémne. Ide skôr o klasický priemer. Zaručene sa nekoná žiadny hydratačný boom efekt. Maska obsahuje kyselinu hyalúronovú a bambucké maslo. Po otvorení obalu nájdeme vo vnútri klasickú plátennú masku. Nezvyčajná je len svojou farbou. Tá ako celý obal ladí a má jemnú ružovkastú farbu. Inak ide o úplne bežnú plátennú masku. Má aj dostatočné množstvo tekutiny takže maska nie je suchá ale ani príliš mokrá. Na pleti sedí dobre a počas celej doby aplikácie sa nijako nepohla. Masku odporúča výrobca nechať na pleť 10-20 minút. Návodom som sa riadila a masku nechala na pleti približne 15 minút. Počas doby pôsobenia nezačala žiadna alergická reakcia ani iné podráždenie. Moja pleť nie je suchá takže nejakú extra výdatnú hydratáciu nepotrebuje. Masky používam ako bonus v starostlivosti o pleť. Viem jej síce dodať hydratáciu aj inak ale maska je pre ma určitým spôsobom relax. Tým chcel povedať je jednu vec. Ak máte suchú pleť a čakáte od oboch masiek hydratáciu tak sa jej nedočkáte. Pleť je síce po použití vypnutá a rozjasnená no nijako extra hydratovaná zaručene nie je.

Balea Happy Macarons face mask
ingredients: Aqua, Butylene Glycol, Glycerin, Vaccinium Angustifolium Fruit Extract, Butyrospermum Parkii, Hydrolyzed Collagen, Hydrolyzed Sodium Hyaluronate, Polyglycerin - 6, Trehalose, Hydroxylated Lecithin, Saccharide Isomerate, Carbomer, Propanediol, Selaginella Tamariscina Extract, Niacinamide, Panthenol, Allantoin, Phytosteryl / Octyldodecyl Lauroyl Glutamate, Tocopherol, Glyceryl Caprylate, Dipotassium Glycyrrhizate, Disodium EDTA, Glycine Soja Seed Extract, Sodium Hydroxide, Xanthan Gum, Sodium Polyglutamate, Parfum, Ethylhexylglycerin, Hydroxyacetophenone, Phenoxyethanol, Citric Acid, Sodium Citrate, Benzyl Salicylate

Fialová čučoriedková verzia má tiež zaujímavý obal. Ale ako som už vyššie napísala nezaujal ma na prvý pohľad tak ako ružová verzia. Táto maska obsahuje extrakt z čučoriedok, kyselinu hyalúronovú a taktiež bambucké maslo. Má pôsobiť upokojujúcu a hydratačne. Po otvorení obalu vo vnútri nájdete svetlučko modrú plátennú masku. Má jemnú sladko čučoriedkovú vôňu. Vôňa je veľmi jemná a na pleti ju nie je prakticky ani cítiť. Maska má ideálne množstvo tekutiny nie je suchá ani príliš mokrá. Na pleti drží bez pohnutia celú dobu pôsobenia. Masku treba nechať pôsobiť na pleti 10-20 minút. Mne sa v oboch prípadoch osvedčilo nechať masku na pleti pôsobiť 15 minút. Je to ideálna doba. Po daní dole zostáva na pleti tenká vrstve tekutiny, ktorú som vmasírovala do pleti. Pleť trochu lepí ale tento pocit po pár minútach zmizne a pokojne som na takúto tenkú vrstvu dala ďalšie produkty ktoré používam. Ani táto maska mi nevyvolala žiadnu alergickú reakciu či podráždenie. Hydratácia masky nie je vysoká ale príde mi, že v tomto prípade hydratuje maska o niečo viac ako jahodová verzia. Pleť je na dotyk hladká a vypnutejšia. Aj trochu rozjasnená. No ani v tomto prípade sa nejedná o hydratačnú bombu ale o priemernú hydratačnú masku. Ktorá má pekný obal, fajn vonia a čo to aj s pleťou urobí.


Oba produkty radím do kategórie priemerných masky. Nenadchnú ale ani neurazia. Obalom zaujmú zaručene každého kto och v regáli dm drogérie objaví. Cenovo sú obe prijateľné kus stojí 1,79 € čo mi príde za plátennú masku ako veľmi výborná cena. Tým, že značka Balea chŕli neustále nové a nové produkty či limitované edície nečakám, že budú masky na nejakej extrémne vysokej úrovni čo sa týka už toľkokrát spomínanej hydratácie. Masky sú ale aj tak veľmi fajn a určite sa ku ním ešte časom vrátim. No tým akú mám zásobu plátenných masiek to nejaký čas bude trvať.



Čo vy a masky na pleť? Používate ich? Aká je Vaša obľúbená maska?
Určite mi napíšte dole do komentáru. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.