streda 14. novembra 2018

Ziaja | jemné uhorkové tonikum

Ziaja Uhorkové pleťové tonikum/ okurkový pleťový tonik/ uhorkás avctonik
Ziaja Uhorkové pleťové tonikum 

Produkty značky Ziaja netreba asi nikomu zbytočne zdĺhavo predstavovať. Nikdy som tejto Poľskej značke neholdovala to sa priznám hneď na úvod. Lenže pred cca dvoma mesiacmi, nastala v mojej starostlivosti o pleť totálna kríza. Nie že by bola pleť zlá, skôr prišlo na vyčerpanie všetkých zásob. A keďže tonikum je jednou z vecí ktoré používam v starostlivosť o pleť najčastejšie. Siahla som teda po uhorkovom toniku práve od Ziaji. 

Ziaja Uhorkové pleťové tonikum/ okurkový pleťový tonik/ uhorkás avctonik
Ziaja Uhorkové pleťové tonikum 

Tonikum je určené pre mastnú, zmiešanú a normálu pleť. Neobsahuje žiadny alkohol preto pleť extrémne nevysušuje. Obsahuje výťažok z dužiny uhorky a Provitamín B5. Čo je pre mňa osobne veľkým plusom u tohto tonika je fakt, že neobsahuje alkohol. Mám mastnú pleť ale od určitého momentu sa snažím vyhýbať produktom ktoré obsahujú alkohol. Lebo mojej pleti viac škodili ako pomáhali. To, že mám mastnú pleť neznamená automaticky, že ju budem extrémne vysušovať. Ona sa začne brániť a mastí sa omnoho viac než je zdravé. Preto sa alkohol vyvarujem!

Ziaja Uhorkové pleťové tonikum/ okurkový pleťový tonik/ uhorkás avctonik
Ziaja Uhorkové pleťové tonikum 

Tonikum používam pravidelne na dočistenie pleti. Čiže ráno a večer vždy po pena na odlíčenie, micelárnej vode. Ako takú poistku toho, že moja pleť je naozaj dokonale čistá a pripravená na ďalšie kroky. Tými sú hydratačný krém, sérum, očné sérum a sem tam aj nejaká upokojujúca pleťová voda. Tonikum si pomerne hravo a rýchlo poradí zo všetkým. Občas sa mi stane, že nie úplne odlíčim napríklad riasenku tonikum si s ňou vie poradiť a ani neštípe v očiach. Pleť nie je po aplikácii vysušená ani nijako extrémne podráždená. Jemné začervenanie pleti je bežné keďže tampón na ktorom aplikujem tonikum sem tam pritlačím viac než by som mala. Ale to je už moja chyba a nie chyba produktu. Na dočistenie pleti používam tri tampóny, dva primárne na tvár a jeden na krk a dekolt. Toto je ideálne množstvo po ktorom už viem, že pleť mám naozaj dôkladne čistú bez akejkoľvek nečistoty. Vôňu má tonikum veľmi príjemnú. Uhorková vôňa vo mne evokuje čistotu. Nepreferujem ju síce ale ani mi nevadí. Nie je silná a dá sa na ňu pomerne rýchlo zvyknúť. Dávkovanie je úplne klasické nič výnimočné. Tekutiny na tampón dám vždy ideálne množstvo tak aby nebol príliš suchý ani príliš mokrý. Takému to spôsobu dávkovania nemám čo vytknúť aj keď omnoho radšej mám, dávkovanie pomocou pumpičky. No to sú už naozaj len zbytočné detaily.


Celkovo hodnotím tonikum pozitívne. Veľmi milo ma značka Ziaja prekvapila. Po niekoľkých rokoch som sa ku nej vrátila a myslím si, že práve tomuto toniku zostanem nejakú dobru určite verná. 



Ziaja uhorkové tonikum mám 200 ml a stojí cca 3,00 €. Objednávala som ho na www.notino.sk





Používate značku Ziaja? Aký je Váš obľúbený produkt? 
Určite mi napíšte dole do komentára. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.