pondelok 30. júla 2018

Pilaten Black Head Mask | Boj s čiernymi bodkami pokračuje!

Pilaten Black Head Mask
Pilaten Black Head Mask 

Boj s čiernymi bodkami pokračuje!

Pred pár rokmi som čiernym bodkám vyhlásila otvorenú vojnu. Zatiaľ v tomto boji prehrávam a to na plnej čiare. Očividne robím niekde chybu, ale dodnes som neprišla na to kde presne tá chyba je. Povolala som preto do boja legendu. A to doslova! Čierna zlupovacia maska Pilaten je legendárny produkt o ktorom ste už zaručene počuť museli. Na stránke www.parfemy-elnino.sk nájdete výber produktov Pilaten osobne som rada, že sa konečne dostáva táto značka aj ku nám. Výber síce nie je veľký ale aj to málo je úspech.

Pilaten Black Head Mask
Pilaten Black Head Mask 

Budem ku Vám otvorená. S touto maskou už skúsenosti mám. Pred niekoľkými rokmi sa ku mne maska dostala. Po rokoch chcem ale zistiť či je maska taká dobrá ako v čase kedy som ju po prvý krát mala možnosť vyskúšať. Budú to možno už aj štyri roky čo bola čierna zlupovacia maska v mojej starostlivosti o pleť. Pravidelný čitatelia už zaznamenali môj boj s týmto neduhom akým sú čierne bodky. Pre tých ktorý nie, tak v úplne skratke dodnes vediem márny boj a prehrávam na plnej čiare. Preto s veľkou obľubou testujem všetko čo deklaruje, že by si malo vedieť poradiť s čiernymi bodkami. Viem že sa bodiek dá zbaviť mechanickým vytláčaním, a verte takúto procedúru u kozmetičky už mám za sebou. Čiernych bodiek ma síce kozmetička zbavila, ale po istom čase sa objavili opäť. U mechanického vytláčania má jediný problém, neskutočne bolí a moja pleť bola vždy nechutne červená ešte niekoľko dní po "zákroku". Rovnako sa dajú bodky vytáčať aj doma, určite sa nájdu medzi vami také čo to robia- úprimne povedané máte môj obdiv. Kvôli bolesti nie som ochotná toto podstupovať ani v domácom prostredí, jednoducho tak povediac som padavka. Ktorá radšej vyskúša tonu masiek, až raz nájde takú ktorá isto iste zaberie. A ja konečne vyhrám nad nechutnými čiernymi bodkami. Prosím nech už taká na trh príde.

Pilaten Black Head Mask
Pilaten Black Head Mask 

Ako už býva zvykom zase som odbočila od témy. Takže späť ku maske.

Aplikácia masky záleží len na človeku. Dá sa použiť čisto len na nos, T zónu alebo pokojne aj na celú tvár. Úplne prvú aplikáciu masky som robila klasicky na celú tvár. Aby maska zaschla rovnomerne a tým pádom išla dať dole celá, je potrebné naniesť hrubšiu vrstvu. Táto vrstva potom schne cca 20-25 minút. Lenže po odlúpnutí nastala v mojom prípade nezvyčajná reakcia. Z nosa maska vytiahla prevažne všetky nečistoty, tie hlbšie uložené samozrejme nie. No póry boli omnoho čistejšie ako pred tým. Lenže prišlo prekvapenie. Po pár minútach sa moja pleť jemne vychádzala. Drobné červené vyrážky, ktoré sa podobali na začiatočné akné. Pleť okrem vyrážok bola ešte jemne červená. Beriem že maska vie aj kvalitne depilovať, takže začervenania môže byť spôsobené aj tým. Ale vyrážky už nie. Síce som nemala pleť citlivú ani ma nepálila, no reakcia v podobne drobných vyrážok po celej tvári ma poriadne vystrašila. Preto som pleť poriadne umyla, použila upokojujúce tonikum naniesla krém a čakala do ďalšieho dňa. Ráno už bola pleť zase tak ako pred aplikáciou masky. Vďaka Bohu!

Pilaten Black Head Mask
Pilaten Black Head Mask 

Takže od tohto incidentu masku používam len na T-zónu aj to nie úplne pravidelne. Čo sa týka nosu kde ma tento problém trápi najviac. Tam sa masku snažím používať 2 krát do týždňa. Nanesiem opäť hrubšiu vrstvu nechám pôsobiť cca 15-20 minút a potom strhnem. Póry sú po použití čistejšie, nos sám o sebe hladší a jemnejší. Opätovné zanesenie póru nasáva, ale snažím sa používať masku pravidelne. Určite sú póry na nose a v jeho okolí zredukovanejšie a pleť vyzerá omnoho krajšie ako pred tým. Konzistenciu má maska pomerne tekutú, treba s ňou pracovať rýchlo. Naučiť sa odhadnúť ideálne množstvo tak aby sa s maskou zbytočne neplytvalo. Čo sa týka reakcie pleti pri aplikácií v oblasti T-zóny nenastala žiadna. Po celú dobu žiadna vyrážka či začervenanie. Prvotnú reakciu úplne neviem odhadnúť, no predpokladám že išlo o nejakú látku ktorú maska obsahuje. Keďže ide o kombináciu aktívneho bambusového uhlia, výťažku z grepfruitu, rozmarínu a ovosa. Práve preto radšej aplikujem masku len na miesta kde viem, že naozaj zaberá a nenarobí žiadnu  neplechu. Maska je rovnako fajn ako bola aj pred rokmi. Beriem, že prešlo veľa času a moja pleť si prešla za tú dobu veľkou zmenou. To že mi maska pred pár rokmi sadla dokonale je jasným dôkazom toho, že sa pleť dokáže zmeniť. Stále vie ako tak bojovať s čiernymi bodkami. A práve na to je aj určená.


Pilaten Black Head Mask zakúpiť v dvoch verziách. Klasické veľké balenie s obsahom 60 g za cenu 5,85 € alebo menšie balenie s obsahom 6 g za cenu 0,80 €. Myslím si že je ideálne na začiatok vziať práve menšiu verziu, balenie je maximálne tak na dve použitia alebo na jedno v prípade aplikácie na celú tvár. Ak už s maskou skúsenosti máte potom určite odporúčam veľké balenie.





A čo vy a čierne bodky? Ako s nimi bojujete? Poznáte túto čiernu masku?
Určite mi napíšte dole do komentára.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.