pondelok 6. augusta 2018

Makeup Revolution London Blush

Makeup Revolution London Blush Love
Makeup Revolution London Blush LOVE
Pri samotnom makeup dbám na štyri zásadné veci: správny odtieň makeupu, upravené obočie, riasy a rúž. Líčenie očí, lícenka či bronzer sú často kroky na ktoré zabudnem alebo jednoducho nemám čas ani chuť sa nimi zapodievať. Pomaly sa ale začínam učiť nachádzať si čas aj na oči alebo lícenku. V mojej kozmetickej zbierke sú presne tri kusy líceniek. Hovorím produkt na ktorý často zabudnem a preto nemám väčšie množstvo. Rozhodla som sa že to zmením. Síce nepotrebujem mať sto kusov rôznych líceniek, bronzerov alebo mono očných tieňov. Ale chcem vyskúšať niečo nové. Preto som siahla po lícenke od Makeup Revolution London. Konkrétne ide o odtieň LOVE. Dobre viete že značku MRL mám veľmi rada, pre jej kvalitné a cenovo dostupné výrobky. Široký sortiment jednoducho povedané každá milovníčka makeupu si tam nájde všetko čo potrebuje.


Makeup Revolution London Blush Love
Makeup Revolution London Blush LOVE

Lícenka sama o sebe má veľmi prirodzený odtieň. Kombinácia broskyňov hnedej farby vytvára na líčkach zdravý vzhľad. Nejde o žiadnu výraznú, farebnú kombináciu. Prigmentácia je ako vždy výborná. Síce lícenka pomerne dosť práši ale to mi nepríde ako nejaký obrovský problém. Ak po nanesení na štetec lícenku pred samotnou aplikáciou jemne oklepe, problém je okamžite vyriešený. Aj keď má lícenka výrobnú pigmentáciu nemám pri nej problém, že by som to s ňou prehnala. Jedná sa naozaj o veľmi prirodzený odtieň.

Makeup Revolution London Blush Love
Makeup Revolution London Blush LOVE

Odtieň je natoľko prirodzený, že ak to s ním sem tam pri líčení preženiem nevadí mi to. Mám lícenky pri ktorých musím byť naozaj opatrná. Keď nemám ľahkú ruku a preženiem to s výrazným odtieňom nastáva problém. Pri tejto farbe to nevadí. Výdrž samotného produktu je priemerná. Celý makeup mám na sebe v priemere 8-12 hodín nikdy viac. Tak ako sa postupne zažnú strácať očné tiene ani lícenka nemá večer pri odličovaný rovnakú intenzitu farby ako mala ráno. V priemere v plnej sile vydrží 8 hodín potom je už vidieť že stráca na svojej intenzite. Aj keď ju stále ako tak na líčkach vidno. Kedysi som na lícenku naozaj zabúdala a viac menej ju neriešila. Tento odtieň ma ale naozaj nadchol. Svojou farebnosťou, pigemtáciou aj výdržou. Na čo by mohla značka MRL trochu zapracovať je obal. Ich produkty sú poväčšine vzhľadovo veľmi podarené. Tento konkrétny obal ma ale ničím nezaujal. Jedná sa o plast, samotná lícenka je síce zalieta v hrubom plate ale vrchnák je len obyčajný lacní kus tenkého plastu ktorý sa časom opotrebuje a buď vrchnák pri najlepšom praskne alebo úplne odpadne. Takže zaručene by mohli popracovať na krajšom a kvalitnejšom balení. Viem je to detail a dôležitý musí byť samotný výrobok. Ale ako dobre vieme obal predáva.


Makeup Revolution London Blush v odtieni LOVE má 2,4 gramu a stojí 0,80 €. Viac produktov nájdete na www.parfemy-elnino.sk




Určite mi napíšte dole do komentáru aká je vaša obľúbená farba lícenky? A akú značku máte najradšej?







1 komentár:

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.