štvrtok 7. júna 2018

Dokonale matná pleť a ešte s prírodnými púdrami?

Ecocera Rice Powder, Ecocera Rice Powder Fixer, Ecocera Bamboo Absorbent Sebum Powder, Ecocera Banana Powder
Ecocera Powder

Ak čítate môj blog pravidelne viete, že neholdujem priveľa prírodnej kozmetike. Raz za čas rada vyskúšam takéto produkty, no nie je ich veľa. Pred nejakým časom ku pre pricestovala prírodná kozmetika Ecocera. Túto Poľskú značku zaradil do svojho sortimentu eshop www.parfemy-elnino.sk. Už niekoľko mesiacov mám od značky Ecocera masku, na ktorú som si vlastne dodnes neurobila názor. Používam ju raz za čas, ide o masku ktorú treba len zmiešať s vodou a naniesť na pleť. Určite časom bude na ňu recenzia, dnes sa budem venovať iným produktom. Konkrétne púdrom. Tých mám teraz veľkú zásobu. Ecocera má v ponuke hneď niekoľko druhov. Okrem klasického ryžového lisovaného transparentného púdru sú tam sypké púdre ako banánový, bambusový či ryžový. Na fixovanie makeupu používam len transparentné púdre keďže vďaka ich univerzálnej farbe sa nemusím v drogérii zapodievať správnym odtieňom. Vie že transparentný mi sedí a vyhovuje. Od akej značky pochádza neriešim vôbec. Púdre striedam. Keď sa minie kúpim si iný zase od značky ktorú som ešte neskúšala. Prírodný púder som ešte nikdy neskúšala. Takže sa teším tomu, že mám konečne možnosť vyskúšať aj niečo pre mňa osobne iné a netradičné.


Ecocera Rice Powder
Ecocera Rice Powder

Väčšina z nás predpokladám, že používa práve takýto púder v lisovanej forme. Ecocera Rice Powder je transparentný púder obohatený o ryžové výťažky ktoré pohlcujú prebytočný kožný maz. Púder je veľmi jemne namletý a trochu práši. Dosť bude záležať na štetci. Osobne mám štetec ktorý nie je moc hustý a práve preto púder práši. Čím má štetec hustejšie štetiny samozrejme tým lepšie sa púder nanáša. Čo sa týka výdrže. Moja pleť je sama o sebe dosť mastná. Po nanesení makeupu sa začne mastiť ešte viac. Aj keď nie okamžite. Mastí sa mi hlave T zóna čo je čelo, nos a brada. Občas aj líca ale nie vždy. Takže musím mať pri sebe vždy počas dňa púder a jednoducho sa po pár hodinách opäť prepúdrovať. Makeup zvyčajne opätovne púdrujem po cca 4-6 hodinách záleží od aktivity počas dňa. Púder prebytočný kožní maz veľmi účinne absorbuje a pleť sa neleskne. Robí veľmi jemnú a hladkú pokožku. Ani opätovné nanesenie počas dňa nerobí na pleť maskový efekt. Príde mi že pleť aj pod nánosom makeupu a púdru vie dýchať. Čo je veľmi dôležité. Pleť nie je zbytočne upchatá ani zaťažená.

Ecocera Rice Powder zloženie
Ecocera Rice Powder zloženie

Najviac ma zarazila vôňa. Neviem ako vy, no ja som na vône v kozmetike dosť háklivá. Každú vôňu dosť vnímam, hlavne v momente kedy ide o produkt ktorý si dávam do tesnej blízkosti nosa. Tento konkrétny púder vonia dosť výrazne. Presne ako aviváž na pranie ktorú momentálne doma používam. Nie že by to bola zlá vôňa, naopak je veľmi čistá. Ale skrátka na môj vkus pomerne výrazná a vadí mi. Hlavne pri aplikácii ju dosť vnímam. Po nanesení na pleť sa vôňa samozrejme stratí ale pri nanášaní ju jednoducho cítim a vnímam. Obal v ktorom sa púder nachádza je jeden z tých odolnejších. Klasický plastový obal spolu zo zrkadlom. Ideálny do kabelky alebo na cesty. Keďže samotný obal naozaj čo to vydrží.


Ecocera Rice Powder Fixer

Od kompaktného ryžového púdru sa presuniem ku sypkému. Ecocera Rice Powder Fixer obsahuje výťažky z ryže ktoré pomáhajú absorbovať prebytočný kožný maz. Výdrž 16 hodín ktorú deklaruje výrobca beriem ako vtip. Žiadny produkty nevydrží toľko nech je od akejkoľvek značky. Výdrž bude záležať hlavne od toho ako veľmi sa človeku mastí pleť. Mne tento púder vydržal zhruba 7 hodín a potom sa na pleti už klasicky začali objavovať mestnejšie miesta. Púder robí pleť rovnako krásnu ako jeho priateľ v lisovanej podobe. A to je namletý o niečo hrubšie. Pleť je na dotyk ale aj pohľad hladká a jemná. Nerobí žiadnu masku. Púder asi nebude úplne vhodný na nosenie do kabelky a na opätovné používanie počas dňa. Predsa len samotné balenie je o niečo väčšie a tým pádom aj menej skladné.

Ecocera Rice Powder Fixer zloženie
Ecocera Rice Powder Fixer zloženie

Púder práši o niečo menej ako predchádzajúci. Snažím sa nanášať rovnomernú vrstvu. Makeup fixuje dobre ten sa počas dňa veru nikde nepohne. Čo sa týka vône. Ak čakáte že bude rovnaká u všetkých. Ste na omyle! Tento púder vonia veľmi opakuje veľmi jemne ako pánsky parfém. Vôňa nie je vôbec na môj vkus taká agresívna. Viac ale ako vôňa je dôležitý samotný účinok. Sypký ryžový púder na mňa pôsobí veľmi dobrým dojmom. Aj keď síce obal má menej praktický. Makeup s ním vydrží veľmi dlho. A keď potrebujem počas dňa opätovne aplikovať púder v kabelke práv nosím kompaktnú verziu. Spolu tvoria výrobnú zohratú dvojicu.

Ecocera Bamboo Powder Absorbent Sebum
Ecocera Bamboo Powder Absorbent Sebum

Veľkou novinkou a neznámou je pre mňa zaručene Ecocera Bamboo Powder Absorbent Sebum. Ide rovnako o sypký púder lenže tento je obohatený o bambusové výhonky. Púder pomáha bojovať proti nedokonalostiam a lesku pleti. Pleť zároveň optimálne hydratuje a vyživuje. O tom, že môže byť púder ktorý obsahuje výhonky z bambusu som ani len netušila. Bola to pre mňa úplne nová vec. Preto som vlastne na začiatku ani nevedela čo od tohto púdru čakať. Farba tohto bambusového púdru je biela. Čiže sa hodí pre každý odtieň pleti. Od predchádzajúceho sa líši nie len zložením ale aj hmotnosťou. Ryžového púdru je 15 gramov kým bambusového len 8 gramov. Púder je určený skôr pre ženy ktoré trápia nedokonalosti pleti. Je všeobecne známe, že okrem korektoru, makeupu aj púder dokáže čo to zamaskovať. Ide skôr ale o drobné nedokonalosti.

Ecocera Bamboo Powder Absorbent Sebum zloženie
Ecocera Bamboo Powder Absorbent Sebum zloženie

Púder je namletý asi najhrubšie zo všetkých. Má škrobovú textúru. Po aplikácií na pleť si ale veľmi rýchlo sadne. Nerobí žiadne biele fľaky ani mapy. Rovnako aj maz vsakuje veľmi dobre. Pri tomto púdri mám ako pri jedinom pocit toho že počas dňa už viac pleť púdrovať nemusím. Síce sa začnem po niekoľkých hodinách lesknúť, nie je to ale nič radikálne skôr mi to príde ako veľmi prirodzený a zdravý lesk. Taký ktorý vyzerá na pleť naozaj pekne a prirodzene.

Ecocera Banana Powder
Ecocera Banana Powder

Ako posledný sa v ponuke nachádza Ecocera Banana Powder . O takomto produkte som už počula, len bol od inej značky. Nikdy ale nebol na mojom beauty wishliste toho čo musím vyskúšať a mať vo svojej kozmetickej zbierke. Okrem klasického použitia sa dá tento púder využiť aj na kontúrovanie tváre. Tento spôsob aplikácie som veru neskúšala, radšej zostanem verná klasike ktorou je bronzer.

Ecocera Banana Powder zloženie
Ecocera Banana Powder zloženie

Rovnako ako aj predošlé púdre aj tento je jemne namletý. Na pleti pôsobí veľmi prirodzene. Čakala som že púder vďaka svojej žltej farbe bude na pleti robiť neplechu. No po aplikácií na pleť sa jej dokáže okamžite prispôsobiť a prakticky ho nie je ani vidieť. Pleť je po nanesení jemná, hladká. Ani po niekoľkých hodinách na tvári nie je pleť zaťažená a póry zanesené. Rovnako aj vrstviť počas dňa sa dá. Aj keď večer pri odlíčený je už na dotyk cítiť hrubšia vrstva. No samotný makeup vyzerá stále ako nový. Púder jemne práši nie je to nič radikálne ale práši viac ako predchádzajúce.


Obaly samotných produktov sú veľmi kvalitné. Ide o plast ktorý ale naozaj vydrží všetko. Som dosť nešikovná minimálne pri každom líčení letí niečo na zem. Najčastejšie práve púder. Preto niektoré vyzerali po čas tak ako vyzerali. V tomto prípade je výhoda to, že púder sa nezničí väčšina z nich je v sypkej podobe, síce trochu nepraktické na nosenie v kabelke alebo na cestovanie. Ale zase ich výsledný efekt stojí naozaj za to. Plastový obal je odolný a aj dizajnovo pekne navrhnutý.


Ecocera púdre sa pohybujú v príjemných cenových reláciách od 3,00 € do 5,00 €. Čo je veľmi dobrá cena za pomerne veľa gramov.





Poznáte značku Ecocera? Máte skúsenosti s prírodnými púdrami?
Určite mi napíšte dole do komentára.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.