streda 14. marca 2018

Xpel tea tree facial scrub

Xpel tea tree facial scrub


Značku Xpel som už na svojom blogu predstavila. Obľúbila som si od nej hlavne produkty ktoré obsahujú tea tree olej. A aj dnes bude o jednom takomto produkte reč. Píling na pleť je jednoznačne rovnako dôležitý ako píling na telo. Aj pleť potrebuje odstrániť všetky odumreté a prebytočné kožné bunky. Píling na pleť používam jeden krát týždeň. Aj keď píling obsahuje tea tree olej je určený pre všetky typy pleti. Je všeobecne známe že práve tea tree olej je veľmi účinným pomocníkom v boji proti akné. Ja sama som tento olej používala keď som na akné trpela a veľmi mi pomohol.

Píling má krémovú konzistenciu. Na pleť sa nanáša veľmi jednoducho ako klasický krém. S tým rozdielom, že obsahuje veľmi jemné zrnká ktoré pôsobia práve ako píling. Čiastočky sú naozaj veľmi jemné takže keď aj na pleť viac pritlačím nemusím sa báť že by som ju podráždila alebo poškodila. Vzhľadom na to že ide o píling určený na pleť je jasné, že čiastočky nemôžu byť hrubé aby nepoškodili pleť. Myslím že píling bude vhodný aj pre ľudí ktorých trápi citlivejšia pleť keď ako hovorím pílingové čiastočky sú naozaj jemné. Takže čím viac človek na pleť tlačím tým hlbšie píling pôsobí. Ja som napríklad zvyknutá pri pílingovaný na pleť viac pritlačiť a tým pádom mi príde, že píling obrúsi pokožku omnoho viac do hĺbky. Po použití zostáva pleť na dotyk veľmi hladká. Nezaznamenala som ani žiadne začervenanie, ktoré je po pílingu viac menej úplne bežné. Teda u inej značky sa mi to stávalo vždy. Pri tomto pílingu pleť začervenanú nemám. Ale všetko záleží na tom akou silou na pleť pôsobím. Každému musí byť jasné, že ak pri používaní na pleť zatlačí o niečo viac môže nastať reakcia v podobe začervenania. Ktoré ale zmizne po niekoľkých minút. Ja osobne sa snažím na pleť síce pritlačiť ale nie príliš aby práve nebola pleť začervenaná či podráždená. 

Xpel tea tree facial scrub

Pleť je po použití na dotyk jemná a hladká. Píling pleť nehydratuje preto je potrebné použiť po aplikácii krém. Pleť po takejto aplikácii pílingu naozaj potrebuje dôkladnú a výživnú starostlivosť. Samotná vôňa je veľmi príjemná. Tea tree olej je veľmi svieži. Nejde o žiadnu výraznú vôňu. Už som niekoľkokrát spomínala, že vôňu čajovníku milujem a patrí medzi moje obľúbené vône. Čo sa týka balenia. Ide o klasickú tubu s plastovým uzáverom. Tento uzáver nie je dva krá dobre riešený a po istom čase buď úplne odpadne alebo sa nedá balenie ani len dobre uzavrieť. Píling je pomerne hustej konzistencie takže z balenia nevyteká ale aj tak ho odporúčam skladovať opačne teda uzáverom na hor. Toto je už moje druhé balenie a u oboch mám ten istý problém s uzáverom, po mesiaci používania odpadol a už sa nedá dobre nasadiť na otvor kade vytláčam produkt. No túto vadu mu viem odpustiť. Ak hľadáte píling na pleť za výhodnú cenu jednoznačne sa po tomto od Xpel pozrite. 

Xpel Tea Tree Facial Scrub má 250 ml a stojí 1,09 €. Zakúpiť sa dá na www.parfemy-elnino.sk.




Aké sú vaše skúsenosti s pílingom na tvár? Používate takéto produkty? Od akej značky?
Určite mi napíšte dole do komentáru. 









🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽

Predchádzajúce recenzie na produkty Xpel.

3 komentáre:

  1. Odpovede
    1. Ak ešte píling na pleť nepoužívaš určite s tým začni. Pleť je po ňom omnoho krajšia tým že sa odstránia odumreté kožné bunky pleť sa omnoho rýchlejšie regeneruje. Čo sa týka tohto pílingu cenovo je veľmi dostupný takže sa skúšku určite stojí. :)

      Odstrániť
  2. Jé, tenhle jsem už zkoušela. Je fajn, zvlášť pokud člověk nechce vyhazovat spoustu peněz. Ačkoliv je pravda, že problém s uzávěrem jsem měla také - ale za euro? Kdo to řeší. Nicméně já osobně teď používám ty cukrové scruby od L'orealu a jsem moc spokojená - ale je pravda, že cenově jsou trochu dražší.

    CZECHHONEY - V.'s World

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.