streda 21. marca 2018

Travel Bucket List | Part III.

zdroj foto: pinterest.com

Čo tak si opäť trochu spolu pocestovať po svete?

Dnes tu mám pre Vás tretí a tým pádom aj posledný cestovateľský článok. Predchádzajúce dva články nájdete TU a TU. Ale teraz sa už vrhneme na zvyšné miesta/destinácie ktoré zaručene musím za svoj život aspoň raz navštíviť. 


Mesto ktoré určite nemôžem vynechať je Mníchov. Zaujalo ma historické centrum. Ale viac ma láka navštíviť alebo skôr vidieť naživo aspoň jeden zápas môjho obľúbeného futbalového tímu. Áno občas sledujem futbal aj keď sa v ňom noc nevyznám ale to vo väčšine športov. Už roky fandím jednému a tomu istému klubu. Nie je ním nikto iný ako FC Bayern Mníchov. Preto nesmie toto mesto na mojom cestovateľskom zozname chýbať. Urobiť si výlet spojení zo zápasom obľúbeného klubu. Takže práve preto Mníchov. 


Oslo ale všeobecne Nórsko ma láka hlavne kvôli prírode. Tá je tam neuveriteľná, a jednoznačne ju človek musí zažiť na vlastnej koži. Keď si len tak prezerám fotky na google príde mi až neuveriteľné akú dokonalú a krásnu prírodu majú. Samozrejme aj samotné hlavné mesto Nórska má čo ponúknuť. Ale primárne tam raz určite pôjdem hlavne kvôli prírode. 


V Istanbule som bola ešte ako študentka na základnej škole. Vďaka výmennému programu kedy žiaci z miestnej základnej školy strávili týždeň u nás a na oplátku sme potom boli týždeň u nich. V tej dobe ako viac menej dieťa som si krásy toho mesta neuvedomovala. A úprimne povedané moc na nebralo. Samozrejme miesta škola si pre nás pripravila výlety na rôzne miesta či už v Istanbule ale aj mimo neho. Moc si ale nepamätám. Preto by som chcela toto mesto navštíviť opäť. Samozrejme čím som staršia tým viac veci vnímam intenzívnejšie. 


Toronto je rovnaký prípad ako Oslo. Viac ako samotné mesto ma láka krajina. Kanada je rovnako krásna vďaka svojej prírode, horám, jazerám či vodopádom. Takže preto Kanada ale aj Toronto samo o sebe má svoje čaro. 


Posledné mesto ktoré by som veľmi rada videla je Hong Kong. Prečo práve toto mesto? Bude to znieť asi zvláštne ale chcela by som zažiť na vlastnej koži ten chaos, stres a hluk. Viem ako to znie. Ale je to tak lákajú má práve tieto veci, ktorým sa podľa mňa každý normálny človek chce na dovolenke vyhnúť. Je to mesto ktoré si žije ako samostatná bunka svoj osobitý život. A to ma na ňom láka. Zažiť všetky veci ktoré ponúka či už pamiatky ale aj samotný ruch. Preto je Hong Kong na mojom zozname. 




Navštívili ste niektoré z mieste na zozname? Aké? A čo Vás najviac zaujalo? 
Určite mi napíšte dole do komentáru. 




Všetkým cestovateľom ale aj necestovateľom dávam do pozornosti výbornú stránku na facebooku. Volá sa Tour De Svet - Lacne Cestovanie. Spravuje ju Martin ktorý ma výborný čuch na lacné letenky do celého sveta okrem nich pridáva vždy na dané miesto/destináciu aj ubytovanie. A ochotne vždy odpovie na všetky dotazy. Určite sa oplatí túto stránku sledovať. :) 


zdroj fotografií: pinterest.com, instagram.com, google.sk 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.