streda 20. januára 2016

For Life & Madaga | Perfect Body Milk



Dnes tu mám pre Vás recenziu na telové mlieko od For Life & Madaga .

Ako ste na tom s produktami na telo ? Používate telové mlieka ?

Ja teda áno a to celoročne . Počas leta je to o niečo viac pretože sa vystavujem slnku ale aj počas zimy sa krémujem intenzívne hlavne večer po sprche . Tento svoj rituál nerobím nejako dlho možno tri roky - priznávam pred tým som používanie telových krémov / mliek / masiel dosť zanedbávala jednoducho som na to bola až príliš lenivá . Ale dostala som rozum a zmenila to v momente keď sa mi na tele začali z ničoho nič objavovať suché miesta . Zo začiatku som to nebrala nejako vážne ale keď suché miesta ani po mesiaci nemizli , musela som to začať riešiť . Preto som siahla po produktoch na telo . A tým sa moja spotreba rapídne zväčšila takže počas jednej zimy miniem niekoľko balení rôznych mliek alebo aj masiel .

Účinné látky: ceramidy, hyaluronic acid, minerály Mŕtveho mora, vitamíny.
Moja prvá skúsenosť s Perfect Body Milk od FL&M bola trochu rozpačitá . Keďže som zvyknutá na hustejšiu konzistenciu u produktoch na telo . Ale postupom času som zistila , že nie všetky telové krémy musia byť nadmerne husté aby dávali dostatočnú hydratáciu . Táto emulzia v sebe spája unikátnu kombináciu hydratačných ceramidov , minerálov z Mŕtveho mora a a kyseliny hyalurónovej. Vďaka špecifickému zloženiu zabraňuje toto telové mlieko vysušeniu pokožky . Aj keď je teda toto mlieko redšej konzistencie nijako mu to neubralo na hydratačnej sile . Čiže som veľmi milo prekvapená tým , že aj keď je krém redší moju pokožku hydratuje veľmi dobre . Mojím najväčším problém kde mám asi najviac suchú pokožku sú lakte . Takže ma tieto suché miesta riadne iritujú badala som práve pri tomto kréme , že latke už nemám také suché . Áno mohlo by to byť aj lepšie ale na to ako vyzerali pred cca dvoma mesiacmi je toto pre mňa veľký úspech . Ale celkovo je pokožka celého tela dobre hydratovaná a aj jemná .


Vôňa je veľmi príjemná prírodná . Keďže sa jedná o prírodnú kozmetiku vôňa je tomu adekvátna . Jemne cítim bylinky a to je úplne všetko , nie je to nič umelé práve naopak . Vôňa je veľmi príjemná.Krém je určite vhodný aj pre extrémne suchú pokožku alebo teda suchšiu keďže moja mama takou trpí a s týmto krémom nemá žiadny problém , práve naopak vraví že jej pokožka je omnoho viac hydratovaná . Je fajn keď občas aj ona skúša niečo nové a potom je rada že má takú možnosť . Krém je za mňa skvelý . Neobjavila sa mi ani žiadna alergická rekcia keďže občas sa mi to pri kréme na telo stane . Tento nič také nerobí . Čo je tiež fajn je výdrž vône na pokožke . Čakala som , že krém nejako dlho voňať nebude ale opak je pravdou . Ešte ráno jemne cítim na svojej pokožke príjemnú vôňu - nie je to ale nič silné z čoho by ma bolela hlava .



Určite ak hľadáte dobrý telový krém môžem Vám odporúčať práve Perfect Body Milk od For Life & Madaga . Krém má 200 ml a jeho cena je 11,00 € aj keď je cena vyššia myslím si že investíciu nebudete ľutovať . Výhodou určite je možnosť objednať si vzorku ktorá má 4 ml a stojí 1,50 € .


A čo vy ? Používate produkty na telo ako sú mlieka / maslá ? Určite mi napíšte ktorý produkt vyhovuje vám .

Budem sa tešiť na komentáre .






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.