utorok 7. januára 2014

○ DERMACOL ○ Aroma Ritual ○


Ahojte, dnes tu mám opäť recenziu. Tento krát na produkt značky DERMACOL. Ide o Sprchový gél s extraktov z kvetov čerešne.




Hneď ako som ho v obchode ovoňala musela som ho mať. No čo vám poviem dokonalá vôňa ktorá mi pripomína leto a hlavne pripomína šťavnaté čerešne ktoré ja zbožňujem. Mám veľmi rada rôzne ovocné vône, či je zima alebo leto používam väčšinou len ovocné sprchové šampóny alebo gély. 
O tomto sprchovom géle som už čítala na rôznych blogoch a preto som si ho teda zaobstarala aj ja. 
A musím povedať že neľutujem ani jeden cent čo som za neho dala. 


Nie len že krásne vonia ale aj výborne pení. Po umytí mám pokožku vláčnu a sviežu. A to že vonia ako čerešne na mňa pôsobí úplne upokojujúco. Mala som už veľmi veľa šampónov alebo aj mydiel s vôňou čerešne ale vždy mi tam niečo vadilo. Bolo to na mňa až moc prehnane umelé. Toto ale nie je prípad tohto gélu tento vonia veľmi príjemne a vôbec nie umelo. 
A to že po umytí máte pokožku krásne sviežu a hydratovanú je skvelé. 


Čo sa týka farby tak je priesvitna možno jemne s červeným nádychom ktorý sa ale objaví len pri vytláčaný z tuby . Keďže ide o gél mal by mať aj gélovú konzistenciu. Po umytí pokožka jemne vonia, ja sa teda natieram ešte kakaovým maslo ale niekedy sa stane že zabudnem a ráno a keď sa ráno prebudím ešte stále jemne cítim višňovú vôňu. 
Čo sa mi veľmi páči je obal, mám rada produkty ktoré sú vo vytláčacích tubách, príde mi to oveľa praktickejšie a hlavne krajšie ako len klasické plastové obaly na šampóny. 



Ja som tento gél kúpila v DM-ku ale majú ho vo všetkých drogériách. 
Cena za gél je 1,99 € za 250 ml čo mi príde ako celkom prijateľná suma za takýto gél. Videla som už aj drahšie. 
Ja nemám čo vytknúť tomuto gélu určite keď spotrebujem toto balenie sa k nemu s radosťou  vrátim. Vrelo odporúčam. Je to ako keď si v zime urobíte šťavnaté a hlavne teplé leto. ☺



A čo vy aké máte radi sprchové šampóny? Vyskúšali ste už nejaký od Dermacolu? Budem veľmi rada ak mi dáte vedieť čo máte radi vy. 


Želám ešte pekný deň!
                ♥








FACEBOOK
INSTAGRAM

2 komentáre:

  1. To sa ani nemyslím. Mala som od Dermacolu veľa vecí a našli sa aj také ktoré boli veľmi ale veľmi zlé. Musím ale uznať že tento gél sa im naozaj vydaril. :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.