pondelok 25. januára 2016

GoGo | Indulging Shower Gel


Občasné upratovanie v počítači a hlavne v skrini sa oplatí . Ešte na jar minulého roku som robila objednávku na kallos keďže som asi po roku chcela vymeniť šampóna na vlasy . Bežne sa mi stáva že po nejakom čase mi prestane  šampón vyhovovať a preto musím opäť obmeniť všetko čo sa týka vlasovej starostlivosti . A keďže som už mala možnosť vyskúšať šampóny práve od kallos siahla som po nejakom od nich . Úplne si už nepamätám o aký išlo ale vyhovoval mi , v tomto prípade je to ale úplne jedno . Keďže aby som nebrala do košíku len pár vecí prihodila som aj dva sprchové gély od značky GoGo . 


O značka moc neviem a ani som nejako nepátrala . Kedysi som mala masku na vlasy a úprimne povedané zo začiatku bola fajn ale postupne mi robila na vlasoch len neplechu . Takže som sa vyvarovala práve rôznym šampónom na vlasy a jediná možnosť v tomto prípade zostal sprchový gél .
Dôvod prečo som si ho vybrala bola jahodová vôňa . Mám rada sprchové gély ktoré voňajú po jahodách aj keď preferujem skôr svieže vône sem tam sa objaví u mňa doma aj niečo čo obsahuje jahodovú vôňu . Tento gél je slabý priemer . Určite nečakajte nejaký obrovský peniaci efekt aj keď penenie u gélu neznamená že nie je dobrý . Nie každý produkt musí peniť tak že vás je ledva vidno. 


Konzistencia je veľmi zvláštna a to doslova . Jasné ide o gélovú konzistenciu no skôr ako gél mi to príde už ako želé vážne sa to aj tak tvári . Prišlo mi to veľmi vtipné pri prvom použití keďže ešte som takýto gél nemala . Neviem na môj vkus je tento gél až príliš hustý tým že má takú divnú konzistenciu . Mám viac rada redšie gély s ktorými sa potom aj lepšie pracuje . V tomto prípade kým som na seba naniesla gél polovica sa mi vyliala z dlane do vane takže som logicky polovicu balenia spláchla len tak do odpadu . Čo sa týka účinkov gél telo umyje a to je asi podstatné . Penenie je slabšie čo myslím si nie je ale žiadny problém . Po použití som mala o niečo viac vysušenú pokožku ako by som chcela . Takže mínus ktoré sa len tak nedá opomenúť . Celý tento gél je úprimne povedané pekne na prd - dávala som mu niekoľko šancí ale nie . Jednoducho mi dvaja priateľa nikdy  nebudeme . Ešte väčším problém ako suchá pokožka po sprche bolo to že asi po mesiaci používania som sa totálne vyhádzala . Tým totálne myslím že úplne všade po tele sa mi objavili veľké červené škvrny ktoré ma neuveriteľne škriabali . Hovorila som si , že to nie je nič a možno to po pár minútach prejde lenže neprešlo . Opätovne som sa musela osprchovať a samozrejme použila som iný sprchový gél , fľaky ustúpili až na druhý deň a škriabanie až po pár hodinách .


Nikdy sa mi nič podobné pri žiadnom sprchovom géle nestalo čiže som bola aj trochu vystrašená , že čo budem robiť ak táto reakcia nezmizne ale všetko dobre dopadlo . Lenže to by som nebola ja - aby som si okamžite neobjednala dva kusy čiže jeden mi donedávna ležal na poličke . Preto som si povedala , dobre dám ti ešte jednu šancu možno sa nič neudeje . Po sprche som si mohla len nadávať keďže reakcia sa objavila znovu . Takže som sa uistila že nie je chyba vo mne ale očividne v tomto sprchovom géle . Hold nie vždy je všetko super . Koniec koncov ani vôňa nie je dva krát fajn . Áno gél po jahodách síce vonia ale je to pomerne chemická vôňa ktorú ja osobne teda vôbec nepreferujem. Trochu ma to mrzí keďže som sa tešila práve na príjemnú jahodovú vôňu .
Nestalo sa tak a preto je pre mňa tento gél sklamanie . A opätovnú kúpu určite neplánujem !

Sprchový gél má 200 ml a jeho cena bola približne 1,50 € čo je síce dobrá cena aj hrozná kvalita .
Gél ale aj iné produkty nájdete na stránke kallos.sk .Určite za mňa sú lepšie šampóny na vlasy tie som si od nich objednávala už niekoľkokrát .


A čo vy . Mali ste negatívnu skúsenosť s nejakým sprchovým gélom ? Určite mi napíše dole do komentáru aby som sa vedela vyvarovať takýto produktom .





2 komentáre:

  1. Kalos poznám tiež skôr ako vlasovú kozmetiku a skúsensti s ním mám dobré. Ako sa poznám, za tú cenu by som ho do košíka vrazila tiež. Ušetrila si mi recenziou nejakú tú korunku a určite aj kopu stresu :o) Prajem pekný týždeň.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prípravky na vlasy sú skvelé ... Tento gél teda nebola dobrá kúpa a som rada že ti recenzia pomohla , aspoň nebudeš taká sklamaná ako ja a keď cena nie je vysoká . :D Aj tebe pekný týždeň . ♥

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.