utorok 29. decembra 2015

Review | E style


Jednou z vecí ktorú dá sa povedať v dobrom závidím Českým ženám je kozmetika E style . Ktorá donedávna na našom trhu nebola dostupná ale to sa zmenilo . A ja Vám dnes prinášam svoje dojmy z tejto všetkým toľko ospevovanej kozmetickej značky .

Čaká na Váš dlhší článok , čiže sa príjemne usadte uvarte si kávu alebo čaj a môžete sa do toho pustiť!



E style je produktová značka českého výrobku Chris cosmetics . Už od začiatku bol okolo tejto značky veľkí ošiaľ a veľa žien si produkty doslova zamilovalo . Hlavým dôvodom je vysoká kvalita produktov ktoré môžu bez akéhokoľvek váhania konkurovať veľkým svetovým značkám na kozmetickom trhu . Značka E style je spojením krásy , elegancie a prvotriednej kvality za veľmi dostupné ceny , čím sa snaží reagovať na potreby súčasných spotrebitliek . Žiadny produkt tejto značky nie je testovaný na zvieratách . Pri akejkoľvek produkcii sa rešpektuje životné prostredie . Kozmetika je laboratórne testovaná a podlieha prísnym kontrolám . Spoločnosť Chris cosmetics je zapojená v systéme EKO KOM . 


O značke som už počula veľmi veľa krát . A čítala nespočetne veľa recenzií hlavne na českých blogoch . Preto keď som dostala možnosť vyskúšať nejaké produkty od E style neváhala som ani sekundu . Snažila som sa vyberať veci ktoré ma najviac oslovili už na začiatku . Vždy sa chvália očné tiene a preto tie boli jasnou voľbou . Začínam pri svojom líčení trošku experimentovať a prechádzam z tých nudných nude odtieňov na niečo pre mňa už výraznejšie , preto som si vybrala fialové odtiene . K tomu patrí samozrejme aj nejaká tá ceruzka ani inak aj tá je vo fialovej farbe , btw . fialová je moja najobľúbenejšia farba prakticky od malička .A aby toho nebolo málo ako pozornosť od veľmi milej Evičky sa ku mne dostala aj fixačný púder . Keďže toho dnes bude hojne , prestanem všetko zbytočne naťahovať a hneď sa do toho aj pustíme . 



Začneme tieňmi z kolekcie MATT TOUCHE EYE SHADOW MONO - sú dlhotrvácne a neobsahujú žiadne oleje . Vysoko kvalitné pigmenty v kombinácii s high - tech zložením umožnia dosiahnuť profesionálny make - up . Výhodou týchto mono tieňov je veľkosť,veľkorysá gramáž (6 g) a pevný obal . Cena všetkých tieňov je 2,90 € .


09 Purple Dust ide o klasický fialový tieň ktorý je ale jemne ladený do modra . Takže nie je to úplne bežná fialová . Popravde po prvý krát keď som tento tieň videla trošku som sa zľakla . Predsa len ja čo som donedávna nosila len také obyčajné nudné nude kombinácie skočila som do niečoho takého ako je tento odtieň . Ale postupne si na seba zvykáme a celkom sme sa už aj spriatelili . Odtieň je matný a ja preferujem zvyčajne matné tiene alebo vlastne momentálne celá moja kozmetika je matná jednoducho mám matné obdobie . Farba je podľa môjho názoru vhodná aj na denné používanie . Ak sa tieňom manipuluje opatrne , nedá sa ním nič pokaziť . Pigmentácia je jedným slovom skvelá . Ponorím štetec do tieňov a na očnom viečku vznikne úplne bomba . Síce je pigmentácia skvelá tieň trochu práši ale nejako mi to neprekáža , jednoducho to ku tak dobrej pigmentácii patrí . Čo sa ale prekvapilo je to , že tieň minimálne opadáva pod oko . Pri manipulácii s ním sa síce objaví sem tam nejaký prach ale v mojej zbierke sú tiene ktoré opadávajú dva krát viac ako tento . Všeobecne tieň hodnotím ako skvelý , za tú cenu ktorú stojí je až neuveriteľne kvalitný . 


Na fialovej vlne sa ešte ponesieme v tomto prípade ide o odtieň 08 Mauve . Ak sa obávate výrazných farieb myslím si , že tento odtieň bude dobrá voľba keďže síce ide o fialovú ale o veľmi svetlú . Nie je to nič výrazne tmavé skôr veľmi prirodzené . Na fotke sa tejto odtieň tvári o niečo viac výrazne ako v reály . Hodí sa či už na celé viečko alebo možno aj do kútika oka . S tieňom sa veľmi dobre pracuje , textúra je tiež dobrá . Tak ako aj pri predchádzajúcom očnom tiene aj tu je problém prašnosť ale zase nie je to nič čo by sa nedalo vyriešiť . Všeobecne je ale textúra veľmi príjemná a aj dobre tieň drží na oku . Zo svojím o niečo tmavším bratom sú skvelá dvojka .


06 Bamboo je veľmi prirodzený hnedý odtieň . Ktorý sa veľmi dobre hodí či už na celé očné viečko alebo ako tieň na doladenie celého líčenie . Jednoducho univerzálna farba ktorá by podľa mňa nemala chýbať v žiadnej kozmetickej zbierke . Tento tieň som si priam zamilovala a práve v kombinácií s fialovými farbami vytvára skvelý dojem . Čo som si ale všimla pri tomto tiene je väčšia prašnosť ako pri predchádzajúcich neviem čím to je , keďže textúra je identická len jednoducho tento odtieň práši omnoho viac ako zvyšné dva . Zase nie je to nič čo by som neprežila , len je to pomerne zvláštne keďže sa jedná úplne o identickú kolekciu . Možno to bude odtieňom keďže tento je viac prirodzení ale pritom dokonale pigmetnovaný . Je až neuveriteľné aká je pigmentácia či už pri tomto odtieni alebo aj u tých zvyšných dvoch . Jednoducho pigmentáciou dobehnú aj omnoho drahšie značky .


zdroj : www.stayunique.sk

Čo sa týka škály farieb tak tá je pomerne vysoká . Nájdu sa v nej prirodzené odtiene ale aj výraznejšie . Celkovo tieto tiene hodnotím pozitívne . Dajú sa použiť či už na sucho alebo aj na mokro kedy je farba ešte viac sýtejšia . Tiene držia na viečku pomerne dobre . Ja nosím bázu pod očné tiene keďže mám viečka mastné a tiene pokojne vydržia celý deň až do momentu odlíčenia .



Ku líčeniu patrí aj nejaký ceruzka na oči . Ja som si vybrala KAJAL EYE LINER  . Mäkká kajalová ceruzka je oftalmologicky testovaná . Pre svoje špecifické vlastnosti je vhodná pre použitie do vonkajšej aj do vnútornej línie oka . Koncentrácia olejov a pigmentov poskytuje príjemnú a mäkkú aplikáciu a trvácni výsledok . Intenzívne pigmenty a krémová textúra zabezpečujú vysoké krytie a perfektnú priľnavosť . Cena je 1,90 € .


Je v odtieni 05 Matt Plum čiže je jasné že ide opäť o fialovú farbu - také nečakané pri mojej fialovej mánii :) . Hovorím poslednou dobou mám fialové obdobie . Pre asi väčšinu z vás je klasika čierna ceruzka . U mňa to tak nie je čiernu v líčení moc nepoužívam , keď už siahnem po ceruzke na oči vždy je to skôr hnedá ako čierna . V mojom prípade ale v líčeniach moc po ceruzke nesiaham , takže ďalší dôvod prečo vyskúšať niečo nové . Je pravdou , že s ceruzkou sa veľmi dobre narába . Vďaka mäkkej textúre sa dobre nanáša a aj celkovo skvele drží na oku . Nečakala som že aj pri ceruzke bude taká vysoká pigmentácia ako u tieňov . Som rada ceruzka je pigmentovaná skvelo . V zbierke moc ceruziek nemám ale ani jedna nie je tak pigmentovaná ako táto . Skvelo drží či už ako horná ale aj ako dolná linka . Pravdou je , že po niekoľkých hodinách ( cca 8 - 9 hodín ) sa ceruzka na dolnej linke jemne statí ale to je skôr tým , že počas tohto chladného obdobia mi nejako začali slziť oči sama neviem čím to je ale občas sa to stane nie je to pravidelné ale zvyčajne vydrží celý pobyt v práci keďže v tom čase sa moc po vonku nepohybujem . Na ceruzku je už aj tých osem hodín rekord . 

zdroj : www.stayunique.sk

Samozrejme aj v tomto prípade je pomerne široká škála farieb cez tie klasické ako čierna , hnedá zaujme biela alebo šedá . Ako hovorím výber je široký . 



Pre mňa je pri líčení samozrejmosťou púder . Keďže mám pleť mastnú pomerne dosť sa lesknem a preto bez púdru z domu neodídem . NATURE FACE PRESSED POWDER  je kompaktný dodáva pleti prirodzený matný vzhľad počas celých hodín . Nevytvára efekt masky , umožňuje pokožke dýchať a je veľmi efektívny . Zloženie je založené na novej generácii prírodných surovín a minerálov. Obsahuje UV filtry a okrem iného aj : Dry Flo . transparentný kukuričný škrob , ktorý účinne absorbuje prebytok kožného mazu . Zelený čaj - hydratuje a vyživuje kakao - jemne vyhladzuje pokožku . Je určený pre všetky tipy pleti . Cena 3,00 €


Pri púdroch som dlhé roky zvyknutá na transparentný odtieň . Tento krát som dostala odtieň 01 NUDE čo som sa bála , že na mňa ako totálnu bielu stenu bude možno tmavé . Človek nikdy neviem ale odtieň je skvelý bledý a dokonale sedí ku môjmu tónu pleti . Čo sa týka efektu pleť je po ňom matná a výhodou je že si dokonale do pleti sadne a nerobí žiadnu neplechu v podaní škaredého maskového efektu . Taktiež je  jemne mletý čo ale robí vyššiu prašnosť . Zase tak ako u tieňov nie je to nič čo by sa nedalo prežiť len jednoducho tento púder práši možno viac ako iné . Úprimne pri jeho gramáži kedy má neuveriteľných 12 gramov to vôbec nevadí . Používam tento púder dennodenne už asi mesiac a pól a ešte nie som ani v polovičke balenia a to do toho treba pripočítať aj ten prašný efekt takže je vidno , že aj keď púder práši vydrží dosť dlho . Čo sa týka výdrže tak tá je priemerná - pri mojej mastnej pleti sa musím pudrovať aj počas dňa aspoň jeden krát. Možno niekto kto nemá až takú mastnú pleť to nebude potrebovať ale mne sa to hodí vždy . Výhodou je aj jeho vrstvenie ani v tomto prípade nerobí na pleti masku skôr si opäť krásne sadne a pleti ešte viac zjemní . Čo sa týka obalu no neviem dizajn mohol byť lepší ale aby som nekrivdila funkciu spĺňa . Aj keď mám už viečko používaním nalomené prežijem to - keďže plast je pomerne mäkký . 
Pomer ceny a kvality je myslím si prijateľný a na to o aký lacní púder ide som s ním nesmierne spokojná . Či už odtieň alebo aj výdrž . 

zdroj : www.stayunique.sk

Na výber sú tri odtiene - podľa všetkého sú všetky tri nositeľné .  Takže si je z čoho vyberať . 





Uf , pre dnešok sme už na konci . 

Tým ktorý sa dostali až sem gratulujem zvládli ste to ! 
Verím , že recenzia bude užitočná ak váhate či značku E style vyskúšať . :)


 Dole do komentáru mi napíšte či ste už o značke E style počuli ? A či od nej niečo kozmetické aj vlastníte . Budem sa tešiť na komentáre . 






S pozdravom Barbora . 


xxx



P.S . : Určite sa môžete ešte tešiť na post s líčením aby ste videli produkty v akcii . :) 

2 komentáre:

  1. ten 06 bamboo ma oslovil je nadherny mam rada take odtiene, aj ja sa snažím už trochu výraznejšie či pery alebo aj oči nemusím byť predsa stále taká nudná šedá myška :-D som zvedavá ako budu vyzerať na očiach teším sa:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno práve Bamboo je univerzálny a rada po ňom siahnem v momente keď chcem doladiť líčenie ... Tak som rada , že si sa na to dala a máš pravdu v líčení treba aj experimentovať tiež som skôr nosila len overenú klasiku ale momentálne čoraz častejšie idem práve do výrazných očných tieňov . :)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.