piatok 16. mája 2014

RIMMEL ◘ Scandaleyes Retro Glam ◘


Ahojte.
Som späť a dnes si dáme recenziu na riasenku od značky Rimmel. K tejto riasenke som prišla dá sa povedať vďaka kamarátka a úplnou  náhodou ale to vám poviem neskôr. Scandaleyes Retro Glam  od Rimmel sa stala momentálne mojou najpoužívanejšou riasenkou zo všetkým ktoré doma mám. 





Dôvod prečo som si riasenku kúpila bol taký že mi ju odporúčala moja kamarátka. Ona sama ju používa a je z nej natoľko nadšená že som sa skrátka nechala prehovoriť a zakúpila som si ju aj ja. Ono to bolo pomerne dosť vtipné. Keďže ako si stojím v DM pri stojane s kozmetikou Rimmel už som mala v košíku hodenú práve riasenku ale stále som tam stále do dnes nechápem na čo som tam bola ale to je u mňa normálne. Prišla za mnou úplne cudzia slečna nebola predavačka ale zákazníčka a prihovorila sa mi zo slovami že si všimla že mám v košíku riasenku a v tom momente mi ukázala skvelú akciu. Úplnou náhodou sa predávala riasenka Scandaleyes Retro Glam s odličovačom za 2,79 €. Vidíte veľmi dobre! Riasenka ktorá mám pocit normálne stojí okolo 7€ bola za 2,79 € aj s odličovačom. A v tom momente bolo rozhodnuté brala som tento výhodný balíček sebe a aj kamarátka ktorá mi riasenku odporúčala. Vlastne kedy nebolo tej veľmi milej slečny tento balíček by som si vôbec nevšimla. Ak náhodou narazí na tento článok Ďakujem. ☺ 

A teraz sa už idem venovať riasenke a odličovaču. 


Riasenka je čiernej farby. Čo sa týka balenia tak to je pekné veľmi sa mi páči čierno biely dizajn a hlavne sa mi páčia kolieska. Čo sa týka aplikátora tak je je v tvar hmm " nekonečna " viete to myslím. Skrátka pomerne dosť zvláštny aplikátor. Čoho som sa pomerne dosť bála bolo to že aplikátor má pomerne husté štetiny. Už veľmi dávno som mala riasenku ktorá mala husté štetiny a mala som s tým problém. Pri tejto riasenke mi to nevadí pri úplne prvom použití sa mi síce riasy zlepili ale pri ďalšom použití už nebol problém. Asi to bude aj tým že som si začala riasy prečesávať pred tým ako nanesiem hoci akú riasenku. Takže ako by som to zhrnula som veľmi spokojná . Riasenka mi nezlepuje riasy a to je pre mňa najdôležitejšie. Riasenka nie je vode odolná ( aspoň ja som ti nenašla na obale )ale ak mám povedať pravdu je pomerne dosť ťažké zbaviť sa jej. Som veľmi rada že som sa nechala prehovoriť na jej kúpu dá sa povedať že je to moja momentálne najpoužívanejšia riasenka. 



A k tejto super riasenke bol ako darček pribalený odličovač. Asi sa kúpiť nebude dať čo je pomerne veľká škoda. Na začiatku som si povedala fajn nejaký odličovač ako darček to asi nebude žiadne extra výhra. Ale mýlila som sa tento odličovať je skvelý. Ako som povedala riasenka nie je vode odolná ale aj tak mám problém s tým že nejde dole. Bežne na odličovanie očí používam miceláranu vodu od Biodermi tá sa poradí či už s vode odolnou riasenkou ale skrátka zo všetkým. Je to moja obľúbená micelárna voda. Ale prekvapila ma tým že s touto riasenkou si podariť nevie. Skrátka musím si " drhnúť " oko aby som sa jej zbavila. Pri odličovači ktorý bol pribalený sa mi to nedeje. Jednoducho si dám trochu odličovača na tampón jemne priložím na oči a po asi 20 sekundách zotriem či už riasenku ale ja očné tiene. Odličovač je bez akejkoľvek vône síce obsahuje alkohol ale vôbec nedráždi oči a ani okolie očí. Veľmi milo ma prekvapil. Ak by ste náhodou vedeli o stránke alebo mieste kde sa dá kúpiť určite mi napíšte lebo ja som ho hľadala márne, je to veľká škoda že takýto skvelý odličovač sa nedá kúpiť samostatne. Lebo ak by sa dal určite si zakúpim ešte jeden. Keďže toto balenie sa mi pomaly ale isto míňa. A keď hovoríme o objeme tak ten je 125 ml. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.