nedeľa 18. mája 2014

Catrice ○ Ultimate Shine Gel Colour ○



Peknú nedeľu vám želám. Aj keď vonku to vďaka počasiu pekne nevyzerá. Dnes tu mám pre vás nový článok. Už podľa fotky je jasné o čom tento článok bude ale predsa to poviem, dnes si povieme opäť niečo o rúžoch. Do mojej rodiny pribudli dva nové prírastky rúžov od značky Catrice. A keďže ich už používam nejaký čas rozhodla som sa že vám o nich čo to porozprávam. 





Ako prvý som si pred asi mesiacom aj niečo kúpila rúž v odtieni 040 Don´t Fear The Sheer. Ide o rúž ktorý je korálovej farby, aj keď na perách moc korálovo nevyzerá. V obchode ma zaujal práve jeho farbou, ale asi to poznáte v obchode vyzerá vždy všetko krásne. Vlastne aj swatch na ruke priamo v obchode bol skvelý a hlavne krásny. Farba na ruke bola krásna výrazná. Z obchodu som odišla nadšená ako malé dieťa. Keďže doma ešte nemám rúž v korálovej farbe a musím sa priznať tohto odtieňu som sa vždy bála. Mala som obavu ako budem s rúžom vyzerať a či to nebude až moc prehnané. Nie každému vždy sadne farba a ja som živý príklad doma mám niekoľko rúžov ktoré nepoužívam práve pre to že jeho farba mi vôbec nesedí a pri kúpe som sa buď nechala prehovoriť niekym druhým alebo to bol skrátka omyl. Takže keď so prišla nadšená domou, okamžite som si rúž naniesla. Na začiatok prišlo menšie sklamanie. Síce rúž v obale vyzerá krásne korálovo ale na perách mi skôr urobil jemný nádych korálovej farby. Je to jemná farba ktorá sadne každému. Keďže rúž nie je nejako extrémne pigmentovaný. Ale sklamanie ma nedržalo dlho, nakoniec som si povedala že som rada za to ako rúž vyzerá. Predsa len keby bola jeho farba o niečo viac pygmentovaná asi by som rúž nenosila tak často. Keďže rúž je gélovej konzistencie jeho výdrž nie je nejaká extra. Vydrží tak dve maximálne tri hodiny a potom sa z pier začne strácať. Pery po nanesení rúžu sú jemné a hydratované. Vďaka tomu že rúž má gélovú konzistenciu vôbec nezalieza do vrások. Takže ak by som to mala zhrnúť s rúžom som spokojná. Neľutujem že som za neho utratila peniaze, aj keď je pravda že som ho kúpila vo výpredaji za 2,10 €. Určite ak chcete rúž na leto ktorý nie je moc výrazný ale vaším perám dodá jemný nádych skúste pozrieť v DM-ku vo výpredajovom košíku a určite ho tam nájdete. 


A keďže som s kúpou prvého rúžu veľmi spokojná neodolala som sa kúpila som si aj ďalší. 



Druhý rúž ktorý mi pribudol do zbierky je v odtieni 060 Don´t Pink And Drive. Ide o pomerne dosť výraznú  ružovú farbu. Toto je ten istý prípad ako s korálovým rúžom. Takto výrazný  ružový rúž som doma nemala a preto som po ňom siahla. Vždy sa mi páčili výrazné ružové pery. Keď má nejaká žena na perách výrazný rúž tak si ho všimnem okamžite. Ale tak ako aj s inými rúžmi je otázne  či mi sadne a či nebudem vyzerať ako nejaká zmalovaná ženská. Ale to sa nestalo, môžem povedať že rúž mi sadol síce som si na neho výraznú farbu zvykala pár dní ale nakoniec sme sa spriatelili . Rúž je skvelej pigmentácie stačí jedna vrstva a pery sú už pekne zafarbené. Samozrejme ak chcem mega výrazné pery tak si dám dve vrstvy. To je asi tak najviac vrstiev koľko si dávam. Vážne stačí jedna až dve vrstvy a je vidno že mám niečo na perách. Tak isto ako ja rúž pred tým má tento rúž gélovú konzistenciu, neviem čím to je ale tento rúž dal so mnou v pohode tri a pol hodiny a až potom sa začal strácať. Strácanie začalo od kútikov až sa po nejakom čase stratil úplne. Aj keď tu musím povedať že po troch hodinách som začala piť a jesť takže to strácanie bolo zapríčinení aj tým. Ak by som nepila  možno by rúž vydržal dlhšie ale to už nebudem testovať keďže ja musím piť pomerne často. Po aplikácii rúžu pery zostanú jemné a hydratované síce nie až tak moc ako s rúžom pred tým ale hydratácia ktorú má tento rúž mi postačí. Jeho cena je taktiež 2,10 €.


Verím že sa vám článok páčil. Ja osobne som veľmi spokojná s oboma rúžmi a ak mám byť úprimná vo výpredajovom košíku pokukujem ešte po jednom takže asi neodolám a kúpim si ešte jeden kým ešte sú. ☺ 

A čo vy a rúže? Máte radi rúže alebo skôr preferujete balzamy na pery? Určite mi dajte vedieť do komentáru svoj názor budem sa tešiť. 

Majte sa pekne, užite si ešte nedeľu a prajem vám úspešný týždeň. ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.