utorok 25. marca 2014

S○he - eyeshadow quattro


Ahojte.  Dnes vám prinášam nový článok. Bude to na paletu štyroch očných tieňov od značky She ktorú môžete zakúpiť v DM-ku.


Tak poďme na to! ☺




Pred nejakým časom mi prišiel znovu balíček od DM z čoho som bola samozrejme veľmi šťastná keďže vždy sa v balíčku ukrývajú všakovaké vecičky. Tento krát tam bola mini paleta očných tieňov.
Ide o paletu štyroch tieňov vhodná na denné ale aj večerné líčenie. Paleta je ladená do hnedých odtieňov.


Sú to veľmi prirodzené farby. Ja sa načastejšie líčim práve takýmito farbami takže som sa veľmi potešila.
Tri farby obsahujú trblietky a jedna má len jemný nádych trblietok. Ako som povedala sú to veľmi prirodzené farby.
Ide vlastne o čiernu, tmavo hnedú, jemne ružovú a bledo hnedú. Ja načastejšie používam na líčenie tmavo hnedú, bledo hnedú a ružovú len na prejasnenie kútika oka a sem tam ju použijem nad obočie.

Veľmi ma prekvapilo to že prašnosť pri aplikovaní na oči je minimálna. Obal palety sa veľmi podaril. Mne sa páči je jednoduché biele s priesvitným viečkom . Je pravda že je pomerne rýchlo špinavé keďže je obal je biely a ako si nanášam tiene tak vždy mám paletu pekne špinavú ale ako to je u mňa bežná vec . Vždy všetko zašpiním. ☺








S pigmentáciou je to celkom fajn. Dva tmavšie tiene čiže čierny a tmavo hnedý sú pigmentované lepšie ako zvyšné dva. Ale to je myslím si vždy tak, že tmavšie tiene sú pigmentovanejšie ako bledšie. Mne osobne to neprekáža. Nemám problém si naniesť niekoľko vrstiev. Teda ak mám čas. ☺
Podľa mňa ak je niekto vo veku že sa práve začína maľovať a chcel by nejakú paletu tieňov tak určite by mal siahnuť po tejto je to dá sa povedať úplne najzákladnejšia paleta ktorú by mal mať doma každý.

Ja tiež nie som nejaký expert na líčenie a vždy keď sa maľujem vždy používam hnedé očné tiene ide predsa o prirodzenú farbu ktorou nič nepokazím. ☺ Od vtedy čo mi prišla táto paletka tak som ju z rúk nepustila vždy keď sa maľujem používam práve ju. Predsa nie len že je fajn pigmentované je veľmi šikovná práve do kabelky. ☺ 

Tieto nové očné tiene môžete zakúpiť v DM drogérií a cena palety je 3, 29 €. Podľa mňa veľmi prijateľná cena a určite čo som pozerala aj iné farby si ešte nejakú "veselú " zakúpim. 



A čo vy a vaše paletky? Aké očné tiene používate? Budem veľmi rada ak mi napíšete svoj názor. 


Majte sa pekne. ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.