nedeľa 23. marca 2014

RIMMEL ○ STAY MATTE PRIMER ○



Ahojte, po nejakom čase som tu opäť. Verím že sa tešíte lebo ja som veľmi rada že som si našla konečne trocha času aby som sa venovala aj blogu. ☺
Preto si dnes dáme zas a znova RECENZIU.



Do mojej kozmetickej rodinky mi pribudol môj prvý primer v živote. Áno do teraz som žiaden primer alebo teda podkladovú bázu nepoužívala. Neprišlo mi to ako životu potrebná vec a ak mám byť úprimná nechcelo sa mi tráviť ráno pred zrkadlom ešte čas na viac. Aj tak tam ráno stojím pomerne dlho a potom nič nestíham. ☺ Ale to nie je podstatné.

Teda pribudol mi primer od značky RIMMEL všeobecne mám túto Britskú značku veľmi rada, používam od nich penový make- up, púder a samozrejme rúže ktoré sú mimochodom veľmi veľmi dobré.


Primer je veľmi príjemný na prvý pohľad vyzerá ako krém na tvár. Len s tým rozdielom že táto zázračná vecička dodá mojej pleti to čo je chýba. A čo to u mňa vlastne je ? Ja nie som typ ženy ktorá by používala kilá makeup-u alebo tak ja si dám na seba jednu vrstvu potom korektor a bežím. A to je asi aj dôvod prečo mi make up nevydržal nejako extra dlho. Vždy po nejakých 3-4 hodinách sa začal odlupovať a už to nebolo pekné. 
Ale primer mojej pleti dodal ako to povedať skrátka keď si dám krém, primer, make up tak vyzerám ako keby že mám dokonalú pleť bez akejkoľvek chyby. Skrátka ako niekto kto netrpí na akné a na podobné veci. Moja pleť je vyhladená a dokonalá. Teda aspoň pre mňa. Nikdy som nežiadala od make up - u aby mi dokonale zakryl všetko predsa nie je na svete žena ktorá je dokonalá a ak také je určite nenosí make- up ☺ podľa môjho názoru. ☺ 

Samozrejme že táto zázračná vecička vďaka ktorej zostane make- up dokonalý niekoľko hodín nie je žiadne prospešná vec pre pleť. Keďže to je obsahuje rôzne látky ktoré pleti nerobia úplne dobre ale predsa s tým človek musí rátať. 

Mne osobne nevadí že to obsahuje parabény a iné látky. Predsa len ide o produkt ktorý pomáha vyhladzovať pleť takže samozrejme že to nebude bez chémie. Ale možno sa nájde niekto komu to vadí a nepoužíval by tento produkt. 

Čo sa týka množstva. Tak na tvár toho miniem minimum stačí vážne málo a vaša pleť je krásne jemná a hladká. Je to 30 ml balenie a myslím si že mi to vydrží pomerne dlho, ale asi to je u každého individuálne. 

A to najdôležitejšie na koniec je určite cena tá je 4, 99 € čo je pomerne dosť ale myslím si že sa oplatí do niečoho takéhoto investovať. 



Ja som s týmto primerom veľmi spokojná. Nemám mu čo vytknúť je pravda že porovnávať ho s inými produktami nemôžem keďže toto je vôbec môj prvý primer v živote. Ale už teraz viem že toto určite nebude už nikdy chýbať pri mojom maľovaní a teraz sa čudujem ako som vlastne mohla bez niečoho takého používať make up. Samozrejme že make up je pekný pár hodín a keď nepoužijete primer ale skrátka po nejakom čase sa začne správať ako veľmi zlá vec a odlupuje sa a podobné veci. Ja som sa vždy osobne na toto hnevala vždy som si myslela že si kupujem zlé produkty potom som si istú dobu myslela že je to tým akú mám pleť ale teraz už viem čím to bolo. Bolo to práve tým že som nepoužívala žiadny podklad pod make up. ☺

A čo vy. Používate nejaké podkladové bázy? Aký je váš názor na tieto produkty? Budem veľmi rada ak mi dáte vedieť dole do komentáru. 

Želám peknú nedeľu. ♥











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.