sobota 29. marca 2014

ღ Time management alebo ako si organizujem čas ღ





Ahojte.

Na začiatok prejem krásnu slnečnú sobotu verím že si toto krásne počasie užívate tak ako ja. Ja obdobie jari milujem, mám veľmi rada keď sa všetko prebúdza a všetko navôkol rozvoniava.
A aj to je asi taká menšia "výhovorka " toho že som tento týždeň moc neprispievala. Viem je to slabý výhovorka ale skrátka nemala som čas venovať sa blogu a preto som sa rozhodla že to dnes napravím.

Dnes si dáme veľmi špeciálny článok. Bude to o tom ako si organizujem čas či už čas na blog alebo osobný čas alebo záľuby.
Pred tým ako som si založila blog som s voľným časom problém nemala do diáru som si zapisovala len veľmi dôležité veci, stretnutia alebo iné poznámky. Ale momentálne to je úplne inak. ☺


Niekedy si pripadám ako sklerotik ktorý ak si nenapíše do diára dôležité veci zabudne. Je pravda že občas sa stane aj to že si niečo napíšem do diáru ale aj tak zabudnem. Veď sa nie je čo čudovať, keď mám dva diáre a to presnejšie na blog a na súkromný život. Keďže ak by som si všetko písala do jedného diáru mala by som z toho veľký chaos a nevedela by som sa v tom orientovať. Práve preto som si založila dva diáre. Je to pre mňa omnoho lepšie ako keby že mám len jeden. Je pravda že keď všetky veci nosím zo sebou moja kabelka sa pomerne rýchlo zaplní ale to je asi daň za moju chabú pamäť. ☺ Som si mnoho istejšia keď nosím všetko zo sebou.
Nemám žiadne extra drahé diáre sú časopisov ale už teraz som pevne rozhodnutá že budúci rok si kúpim diár od Filofax keďže ich dizajn ale aj celková myšlienka ma dostala. Nie len že sú krásne hlavne tie limitovaná edície alebo teda špeciálne edície ale aj to že stačí ak si dokúpite len ďalší rok a skrátka obal zostane je to podľa mňa veľmi šetrné ale hlavne aj pomerne drahé ale ľudia ktorý filofax majú si ho nevedia vynachváliť tak práve preto by som si ho chcela zaobstarať aj ja ( ale to je hudba budúcnosti ).

Tak isto ako sa nezaobídem bez diárov nezaobídem sa ani bez poznámkového zošitu. Poznámkový zošit používam práve na rôzne poznámky. Či už si tam zapisujem kompletné zoznamy produktov ktoré si kúpim alebo píšem do neho poznatky o produktoch ktoré recenzujem.
Priznám sa tento poznámkový zošit nemám dlho, niekedy som si svoje recenzie a poznatky písala do notebooku ale stala sa mi vec ktorá ma donútila vrátiť sa do čias školy a písať si poznámky ručne. Niekedy je veľmi vtipné to že neviem po sebe prečítať keďže dosť často ma niečo napadne napríklad v autobuse a musím si to okamžite napísať a je jasné že keď človek píše niečo počas cesty tak to aj tak vyzerá. ☺

Je to určite lepšie keď si píšem poznámky na papier a potom pri písaní recenzie mi to výrazne pomáha. Keďže sú to len mini poznámky vychádzam z nich a snažím sa napísať recenziu vždy na 100%, Určite by sa to dalo písať aj inak tak ako som to robila pred tým do notebooku ale skrátka je to technika a aj tá sa niekedy pokazí a predsa papier je papier ten sa nepokazí. Jedine tak sa môže stratiť. ☺


Ako som povedala je pre mňa veľmi dôležité keď si čas organizujem. Keďže musím mať vo všetkom poriadok, sem tam sa stane že mám v poznámkach chaos a stretnutie sa mi prekrývajú ale to som skrátka ja. Vždy musím mať niekde nejaký chaos. ☺
Verím že nie som jediný človek ktorý má niečo podobné. Som rada že si svoj čas dokážem zorganizovať aj keď niekedy to zaberie čas. ☺ Zo začiatku som s tým veľmi bojovala, ale naučila som sa že ak si čas nezorganizujem tak v tom budem mať onoho väčší chaos a to si nemôžem dovoliť. Už len kvôli vám mojim čitateľom ktorý blog navštevujú. Sem tam sa stane že neprispejem nejaký čas ale nie je to kvôli tomu že by som na vás kašlala ale práve pre to že nám aj iné aktivity. Blog je môj život je to ako moje dieťa o ktoré sa treba starať ale niekedy to netreba zo starostlivosťou preháňať. ☺


A čo vy? Ako si organizujete svoj čas? Máte diár?
Dajte mi vedieť ako riešiť svoj čas vy. ☺

Majte ešte pekný slneční víkend a ja sa ozvem čoskoro. ♥



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.