nedeľa 16. marca 2014

Balzam ktorý milujú moje pery ○ CRAZY RUMORS - Pink Grapefruit Juice ○


Ahojte dnes si predstavíme balzam do ktoré ho som totálne zamilovala. Mám veľmi rada balzamy ale vždy keď som si nejaký kúpila moje nadšenie trvalo len chvíľku teraz vám ale predstavím balzam ktorý sa radí k tým naj naj naj v mojej zbierke. Teda k tým naj naj naj sa stále radí aj EOS ( recenzia tu ) . 

Toto je on som hrdá majiteľka CRAZY RUMORS balzamu na pery. ☺ Toto je môj miláčik bez ktorého nevytiahnem ani päty z domu. 


Asi sa teraz chytáte za hlavu a hovoríte si " pane bože čo je na tom balzame také super " tak ja vám to hneď poviem. ☺






Crazy Rumors ( skratka v tomto článku bude CR ) je čisto prírodný balzam na pery. CR sú vyrobené výhrade z prírodných ingrediencií ako je bambucké maslo a čistý jojobový olej. Ochutené sú iba tými najlepšími prírodnými príchuťami a čistými esenciálnymi olejmi a ľahko osladené stéviou. Čiže CR nie len že krásne voňajú ale oni aj skvelo chutia. CR je balzam ktorý vaše pery skvelo hydratuje zanecháva ich jemné a hladké. 


Jeden príklad za všetko. 



Pred pár dňami sa mi na perách vyhodila zima v mojom prípade sa niečo takéto objaví na mojich perách raz za 5 rokov a vždy si to vyberie ten najnevhodnejší čas aký môže byť. Čiže obdobie kedy začína byť viac teplo a v tom období rada nosím výrazné rúže. Ale samozrejme ak mám na perách zimu nedám si na seba výrazný rúž veď by to nevyzeralo pekne. A tak som si pery natierala hojivým zázrakom od Oriflame. Ale čuduje sa svete nejako mi to nepomáhalo a ja som už bola zúfalá čo s tým. A potom to prišlo prišiel mi dlho očakávaný balíček a ja som si povedala vyskúšam balzam hneď a nebudem čakať kým si vyliečim pery. A tak som ho začala som ho veselo používať. A čuduj sa svete po dvoch dňoch sa mi moja zima začala zlepšovať až do dnešného štádia keď na perách už nemám nič. 



CR je balzam ktorý sa určite oplatí mať. Ja som so zaobstarala príchuť Pink Grapefruit Juice a vážne musím povedať že to vonia a chutí ako pravý ružový grep. 
Veľká výhoda tohto balzamu je v tom že ho bez akýchkoľvek výčitiek môžu používať aj vegáni keďže jeho zloženie je čisto vegánske a balzam nie je testovaný ani na zvieratkách. 

Ak by mi náhodu vegáni neverili to je zloženie CR:
bio jojobový olej, olej zo semien Makadámie, bio extra panenský olivový olej, bio bambucké maslo, kandelina vosk ( priznám sa neviem čo to je ) , sójový vosk, prírodná príchuť / alebo čisté esenciálne oleje, vitamín E, výťažky z listov rozmarínu a na koniec prírodná stévia. 








Takže toto je pre mňa momentálne moja jednotka medzi produktami na pery. A určite nezostanem len pri jedom tomto krásavcovi. Určite si zaobstarám ešte nejaký CR. Ako som povedala som z neho nadšená a nevzdám sa ho ani za nič. Skvelá chuť úžasná hydratácia. 

Balzam som zakúpila na e-shope modrapupava.sk a cena balzamu je 2, 99 €. Pomer cena a kvalita sú neopísateľné . ☺


Takže a to je na dnes všetko. Som veľmi rada že som vám mohla predstaviť tento pre mňa dokonalý balzam na pery. 




A čo vy vlastníte už nejaký balzam Crazy Rumors? Počuli ste už o týchto balzamoch? Aké sú vaše skúsenosti?
Určite mi napíšte do komentáru váš názor. 

Ja sa lúčim a želám pekný deň. ♥










6 komentárov:

  1. tu modru pupavu si pojdem obzrieť tiež ich rada vyskušam:)) atak isto milujem balzamy to nie je žiadna novinka:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Barborka ďakujem za recenziu a veľmi ma teší, že sa ti "naše" balzamy páčia :) Myslím si, že čo sa týka starostlivosti o pery momentálne patria k tomu najlepšiemu čo sa dá na Slovensku zohnať. Dúfam, že postupne ochutnáš aj ďaľšie príchute ;o) Modrá púpava

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bolo mi cťou že som našla tieto balzamy a som rada že niečo takéto na našom trhu je. Verím že toto nie je môj posledný balzam a určite si zaobstarám aj iné.

      Odstrániť
  3. CR sú naj balzámy, aké som doteraz vyskúšala:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja len súhlasím. Ešte mám veľmi rada eos ale ten je podľa mňa riadne drahý . Preto vlastným len jeden . Ale CR mu nekonkuruje . :-)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.