streda 26. februára 2014

Catrice Infinite Shine Lip Gloss



Ahojte. Dúfam že sa máte fajn týždeň je v plnom prúde a ja som si povedala že je konečne na čase priniesť opäť nejaký článok. Dnes to bude o lesku na pery od značky Catrice.
Asi viete že som si zaobstarala lesk na pery od elf-u ale moc spokojná som nebola a teda ani nie som keďže lesk mi leží na poličke. A preto som sa rozhodla že dám šancu inému a ako som chodila po drogérií a hľadala úplne niečo iné padol mi do oka práve lesk od značky Catrice.


Na výber je nespočetne veľa farieb ja som si vybrala 060 PINK UP YOUR LIFE je to veľmi príjemná ružová farba s jemným nádychom do korálova. Lesk obsahuje veľmi malé zlaté trblietky. Má klasický leskový aplikátor s ktorým sa lesk celkom dobre nanáša. Veľmi sa prekvapilo to že lesk skoro vôbec nelepí, tak samozrejme že jemná lepivosť tam je ale nie je to nič extrémne ako pri lesku od Elf-u. 



Lesk má výdrž asi tak hodinu, ako hovorím u mňa má každý produkt na pery výdrž hodinu. 
Vôňa je dokonalá sladká a ak mám byť úprimná mne lesk vonia po vanilke neviem či sa mi to len zdá alebo to tak je, ale skrátka ja tam cítim vanilku. A ja som závislá od všetkého čo vonia po vanilke. 

S leskom som celkovo veľmi spokojná, predčil moje očakávanie. A to som veľmi rada, už som pokukovala aj po iných odtieňoch a myslím si že si zaobstarám ešte nejaké. Za 2,99 € je to veľmi prijateľná cena. Určite ak pôjdete okolo stojanu s výrobkami Catrise zastavte sa stojí to za to ☺





Tak verím že sa vám recenzie páčila. A inak aké méte skúsenosti s kozmetikou od značky Catrice? Máte túto značku radi? Používate lesky na pery? 

Určite mi dajte vedieť svoj názor. ☺



Želám ešte peknú slnečnú stredu. ♥

1 komentár:

  1. velmi pekna farba bola by som rada keby si odfotila ako vyzera aj na perach:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.