streda 5. marca 2014

YVES ROCHER ○ Jardis du Monde Brazílska káva ○



Ahojte dnes som tu opäť s novou recenziou. Dnes to bude na úžasný sprchový gél od značky  
Yves Rocher. Pred pár týždňami mi prišla zásielka kde bolo niekoľko produktov a postupne vás budem zásobovať všetkými recenziami.  


Tak poďme hneď na to ! ☺






Ako prvé tu mám sprchový gél s vôňou Brazílskej kávy. Je o mne verejne známe že kávu milujem a neprežijem bez nej. A preto hneď ako som uvidela že v balíčku je tento sprchový gél žiarila som šťastím. Ešte ten deň putoval do sprchy kde som ho začala testovať. ☺

Hneď ako otvoríte sprchový gél opantá vás úžasná vôňa kávy. Mne tá vôňa pripomína moju obľúbenú kaviareň do ktorej chodím veľmi často a veľmi rada.


Tento gél neobsahuje žiadne paregény takže má u mňa veľké plus. 

Čo sa týka efektu. Tak tento sprchový gél umyje skvele. Pení tak normálne ako každý iný sprchový gél. Ale tá vôňa nie je len hoci aké. 

Farba gélu je ja tú farbu nazývam karamelová. Je to veľmi príjemná farba. Musím ale uznať že takúto farbu som ešte u žiadneho sprchového gélu ktorý som mala nevidela. ☺

Čo sa mi páči a veľmi je to že viac ako 97% zloženia tohto sprchového gélu sú čisto prírodného pôvodu. Po umytí je moja pokožka príjemne hydratovaná a určite to zabezpečuje aj sezamový olej ktorý je v tomto géle obsiahnutý. 






Musím sa priznať že do tohto sprchového gélu som sa priam zamilovala. Nenašla som v ňom žiadne mínusy len samé plusy. Veď už len to že vonia ako káve je pre mňa raj. A pri každom použití sa vážne cítim ako v skvelej kaviarni kde sa podáva  len tá najlepšia a najkvalitnejšia káva. 

Už dlho som pri žiadnom sprchovom géle neprežívala to čo práve pri tomto. Nie len že je moja pokožka čistá ona je ešte aj veľmi dobre hydratovaná. A čo ma asi naviac z tohto celého dostalo je výdrž vône. Asi to poznáte po umytí voniate krásne ale časom si už na vôňu ani len nespomeniete. Ale pri tomto géle to tak nie je. Ešte ráno keď vstanem presne viem čím som sa umyla večer lebo vôňu stále na sebe cítim, je to ten pocit ako keď sa umyjete a cítite čím sa umyjete ale pri tomto produkte je to oveľa intenzívnejšie keď ho je cítiť ešte aj ráno. Niekoľko hodín po umytí sa. ☺


Ako som povedala toto je gél do ktorého sa človek zamiluje hneď ako ho otvorí. A to nehovorím o cene tá je 2,30 € za 200 ml. Myslím si že je to primeraná cena. A už teraz mi je veľmi ľúto že mi tento gél dochádza ale určite si tento gél dokúpim čaj čo stoj. ☺

2 komentáre:

  1. ja mam tiež veľmi rada kávu ale teraz jumusim trochu držať bokom... ešte som nemala nič čo vonia po káve a veľmi by som chcela len som ešte nič take nenašla:) ta vôňa musi byť užasna:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ak nemôžeš piť tak si ju dopraj aspoň vo forme kúpeľa, tento gél je skvelý a ak to spotrebujem utekám si kúpiť nový. :-)

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.