pondelok 6. januára 2014

TAG " Keby bolo keby"


Ahojte, je tu prvý TAG v novom roku. Dnes som sa rozhodla napísať TAG s názvom KEBY BOLO KEBY. Tento TAG napísala česká youtuberka MsBajuskaaa. Rozhodla som sa že si ho od nej požičiam. ☺

TAG sa skladá z 10 otázok, nebudem zdržiavať a pôjdeme hneď na to! ☺


1. Keby si mohla žiť život niekoho iného kto by to bol?
Asi by som chcela byť znova to malé bezstarostné dieťa ktoré sa len celé dni hrá a nerieši problémy bežného života. Ja nie som typ človeka ktorý by chcel žiť život nejakej mega hviezdy alebo tak.

2. Keby si mala byť kvetina aký by to bola?
Ja milujem biele ruže takže by som chcela byť bielou ružou. ☺

3. Keby existoval ideálny muž aký by to bol?
Podľa môjho taký muž ešte nie je vynájdený aby bol dokonalý. ☺ Ale nie vážne mne bude stačiť taký ktorý ma bude mať úprimne rád.

4. Keby si ulovila zlatú rybičku čo by si si priala?
Asi to bude znieť blbo ale ja mám v živote všetko nesťažujem sa na nič. Tak samozrejme že by som si želala nejaký lepší mobil,možno auto( aj keď vodičák zatiaľ nemám ☺ ) alebo nejakú luxusnú dovolenku v Dubaji ale to nie je pre mňa až tak dôležité. Sú to sny tie si treba plniť ale netreba to ani preháňať.

5. Keby si bola princezná tak aká?
Monacká ☺ Monako je pre mňa vysnívaný krajina. ☺ Ale hlavne by som bola láskavá, milá a zhovievavá princezná.

6. Keby si sa mala vzdať jednej zlej vlastnosti aká by to bol?
Som neskutočný bordelár takže by som sa vzdala určite tejto vlastnosti.

7. Keby si mohla na mentalite ľudí niečo zmeniť čo by to bolo?
Zmenila by som záviť, žijem na dedine a tu je to tak že každý rieši každého. Tu si už ľudia závidia aj to že niekto má nové auto alebo nejakú inú vec a môže to byť aj úplná maličkosť.

8. Keby so našla kufrík s miliónom euro ako by si s ním naložila?
Asi by som ho zaniesla na políciu  určite by som si ho nenechala. Aj keď je to lákavá vec ale peniaze by neboli moje a určite by mi to nedalo a trápila by som sa že som ich zobrala niekomu kto ich mohol potrebovať.

9. Keby si mohla oživiť tri osoby kto by to bol?
Ako prvé by to bola moja úžasná teta keďže som ju mala veľmi rada ale osud nechcel aby bola s nami dlho. Potom by bola moja prababka ktorá mi od mala rozprávala úžasné príbehy a ja som ju s obdivom počúvala. A ako posledné by to bola asi Merilyn Monroe mala v sebe niečo také, neskutočnú iskru ktorú ani neviem písať. ☺

10. Keby si mala možnosť byť krásna alebo múdra čo by si si vybrala?
Asi z každého niečo. ☺



Tak verím že sa vám tento TAG páčil a inak budem rad ak mi napíšete vaše odpovede. Ale aj keď si tento TAG požičiate na svoj blog. 


FACEBOOK
INSTAGRAM

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.