štvrtok 15. augusta 2013

YVES ROCHER FRANCE


Ahojte dnes by som vám chcela povedať niečo o kozmetike YVES ROCHER. Je to prírodná francúzska   kozmetika, ktorú používa viac ako tridsať miliónov klientov po celom svete.
Firma ponúka viac ako   sedemsto výrobkov podľa mňa v prijateľných cenách.  :-)


Yves Rocher neponúka len kozmetiku ale aj iné výrobky napríklad : umeleckú bižutériu, 100% Tea Tree olej, bio argánvý olej ale aj praktické kozmetické doplnky skrátka všetko čo ženy potrebujú.


Asi vás zaujíma ako sa dostať k tejto kozmetike samozrejme majú svoju stránku http://www.yves-rocher.sk/ ale aj kamenné obchody v Bratislave, Košiciach, Nitre, Žiline a Poprade.
Ale ak máte radi katalógy môžete si objednať aj ten je zadarmo a treba vyplniť len formulár na internetovej stránke a o pár dní máte katalóg doma prídu k tomu aj vzorky niektorých produktov.


Mne osobne sa veľmi zapáčila vzorka toaletnej vody NATURELLE po otvorení vzorky som ucítila tóny citrónu, ja mám o obľube veľmi svieže vône takže mne sa hneď zapáčila :-) je to taká vôňa vhodná na horúce letné dni je jemná a osviežujúca  :-)
                                                                          vzorka :-)
                                                                                   flakón :-)        
       

                                Tak verím že Vás táto francúzska kozmetika zaujala tak isto ako mňa.
                                                       Želám Vám ešte krásny zvyšok dňa!
                                                                                :-)
                         

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.