sobota 10. augusta 2013

Welcome !




Vitaj! 

Ak si klikol na tento blog som veľmi rada. 
Dúfam že si v ňom nájdeš takú tému ktorá Ťa bude zaujímať. 

Budem sa snažiť písať kozmetické recenzie , ale určite tu natrafíš aj na nejaký zábavný a hlavne zaujímavý TAG alebo DIY. 

Toto je môj historicky prvý post na blogu Life is beautiful. 

Volám sa Barbora mám 20 rokov a som obyčajné dievča. Ktoré zaujíma kozmetika ale aj výroba náramkov. 

Nebudem to zbytočne predlžovať. Pozri sa po blogu a určite nájdeš to čo budeš potrebovať. 

Len menšie upozornenie na začiatok . Kopírovanie textu a fotografií je zakázané . 
Ak chceš použiť text alebo fotografiu na svojom blogu alebo v článku vopred ma kontaktuj! Bez môjho súhlasu nie je možné publikovať text ani fotografie. 
Ďakujem za pochopenie . 


Kontakt : 

mail :  lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com

osobný instagram @barborapetrovicova
blog instagram @lifeisbeautiful.blog





S pozdravom . 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.