pondelok 22. apríla 2019

Makeup Revolution London | I Heart Makeup


Produkty značky Makeup Revolution London majú v mojej kozmetickej zbierke pomerné veľké zastúpenie. Majú široký sortiment, výbornú pigmetnáciu, dlhú výdrž a cenovo sú bezkonkurenčné. Pred pár týždňami do mojej zbierky pribudol nový kúsok. Čokoládová paletka I Heart Makeup v odtieni Nudes


Veľkostne je paletka riešená výborne. Malé, odolné balenie obsahuje 8 očných tieňov. Z toho je 5 trblietavých a 3 matné. Paletka je ideálne na cestovanie a ja ju tak najčastejšie aj využívam. Zmestí sa do kozmetickej tašky a nezaberie žiadne miesto. Balenie obsahuje aj zrkadlo s ktorým sa človek bez problémov dokáže nalíčiť. Čo sa týka pigmentácie už v úvode som povedala, že všetky produkty MRL alebo aspoň tie čo mám vo svojej zbierke ja, sú nadštardantne pigmentované. Aj v tomto prípade sa jedná o vysokú pigmentáciu všetkých tieňov. Tie majú príjemnú maslovú konzistenciu. Narába sa s nimi dobre. Trochu tiene prášia ale dokážem im to dopustiť. Keďže prašnosť nie je vôbec vysoká. Sem tam zvyčajne u matných farieb nájdem po očami dobré smietky. 


Paletka má síce v názve nude ale ide skôr o zemité odtiene. Ideálne na denné ale aj večerné líčenie. Okrem dvoch odtieňov hnedej paletka obsahuje tiene do zlata a pre mňa veľmi špecifické farby oranžovú alebo skôr teda tehlovú a vínovú s jemnými zlatými trblietkami. Tiene na očnom viečku držia dobre. Takto aby som bola presná. V mojom prípade je potrebné použiť podkladovú bázu pri akýchkoľvek očných tieňoch. Vzhľadom na to, že mám mastné viečka bez podkladovej báze by tiene na oku nevydržali nič. Takto tiene držia bez pohnutia cca 6-8 hodín. Potom sa postupne začnú jemne zlievať v záhyboch. Dosť záleží aj na tom aký tieň na oku dám. Vo všeobecnosti ale tiene držia bez pohnutia 6 hodín, a nie je potrebné nijako ich upravovať. 

Čoko mini paletka je súčasťou môjho denného líčenia. Vyhovuje mi svojím zložením, pigmentáciou aj výdržou. Má malé skladné balenie ideálne na cesty. Ak preferujete zemité odtiene ale občas v líčení radi experimentujete. Nesmie vám táto paletka v kozmetickej zbierke chýbať. 



Makeup Revolution London I Heart Makeup obsahuje 8 tieňov v cene 5,68 €.
Viac produktov značky MRL ale aj iných nájdete na www.parfemy-elnino.sk.



Máte vo svojej zbierke produkty Makeup Revolution London? Čo od tejto značky vlastníte? A aký je Váš názor na produkty? Určite mi napíšte dole do komentáru. 






2 komentáre:

  1. Paletka vyzerá na pohľad veľmi pekne, za tú cenu je to podľa mňa vydarený kúsok :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Má skutočne krásne odtiene! <3 Myslím, že ju potrebujem :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.