pondelok 25. februára 2019

Balea | Penovo bobuľové pohladenie

Balea Handschaum Very Berry
Balea Handschaum Very Berry 

Penové produkty doslova milujem!

Nanášať si na telo niečo čo sa podobná konzistenciou šľahačke je podľa mňa snom každého. Preto čoraz viac a viac siaham práve po penových produktoch. V dm drogérii som pred nejakým časom objavila Balea penu na ruky vo vôni Very Berry. Pane bože?! Kombinácie peny a bobuľového ovocia v kréme na ruky. To je presne čo potrebujem.

Balea Handschaum Very Berry

Jednou z výhodu tejto peny je malé balenie. V mojom prípade ideálne do batohu či kabelky, nezaberie veľa mieste a nie je ani ťažké. Práve preto je táto pena mojím verným cestovateľským pomocníkom. Konzistenciu peny opisovať podľa mňa nemusím. Je identická ako šľahačka v spreji a to ma na nej baví náramne. Pred každým použitím je potrebné balenie dôkladne pretrepať. Následne stačí naozaj malé množstvo peny na obe ruky. Do produktu čo sa týka hydratácie som veľa nádeje nevkladala. Ale samotná pena prekvapila. Pred pár mesiacmi som už podobný produkt mala, po stránke hydratácie to nebola žiadna sláva a bolo potrebné vždy naniesť veľké množstvo produktu. Takže pri použití tejto peny od Balei bola moja prvá aplikácie rovnaká. Stačila som dávkovač a na ruky naniesla poriadne štedrú dávku. No samotná pena je taká hustá že som ju nemohla do rúk rozotrieť. Kým sa vsiakla trvalo jej to možno 10 minút. Ruky boli naozaj vyživené, na dotyk jemné a voňavé. Pri ďalšom použití som ale pochopila, naozaj netreba dávať veľké množstvo keďže pena má vysoké hydratačné účinky.

Balea Handschaum Very Berry
zloženie: Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Glycerin, Butane, C12 - 15 Alkyl Benzoate, Cetearyl Alcohol, Propane, C12 - 13 Alkyl Lactate, Coco - Glucoside, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Sodium Benzoate, Tetrasodium Edta, Sclerotium Gum, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Butyrospermum Parkii Butter, Panthenol, Cocos Nucifera Oil, Tocopheryl Acetate, Punica Granatum Fruit Extract, Potassium Sorbate, Sorbic Acid, Lycium Barbarum Fruit Extract, Euterpe Oleracea Fruit Extract, Parfum, Benzyl Benzoate, Citric Acid

Na pene ma baví asi najviac jej vôňa. Konečne som našla produkt ktorý nevonia po kokose, vanilke, škorici a podobných koreniach a kombináciách. Vo všeobecnosti preferujem ovocné, svieže vône. Takže či už pri parféme, sprchovom gély či kréme na ruky siaham vždy po ovocných kombináciách. Pri ovocných vôňach sa ale často stáva, že sú prehnane umelé. Neraz som siahla po sprchovom gély v drogérii a vôňa gélu na pokožke bola na môj vkus až príliš umelá a doslova páchla. Vôňa u tejto peny na ruky je príjemná. Síce ide o kombináciu bobuľového ovocia vo vôni prevláda kyslejšie ovocie ako napríklad černice. Samotná vôňa peny nie je umelá a na pokožke rúk vydrží pomerne dlho. Malé praktické balenie ideálne na cesty či do kabelky čo batohu. Chladné dni nám ešte neskončili ak máte v zime rovnakú nadmernú spotrebu všemožných mazadiel na ruky ako ja odporúčam poobzerať sa práve po tejto veselej, voňavej pene na ruky. :)




Balea Very Berry pena na ruky má 100 ml a stojí 1,49 €. Nájdete ju v kamenných predajniach dm drogerie markt Slovensko alebo na www.mojadm.sk.




Máte radi penové produkty? Aký je Vás obľúbený produkt v starostlivosti o ruky?
Určite mi napíšte do komentáru.








3 komentáre:

  1. Penove produkty mam rada, ale v suvislosti s produktmi na ruky na ne nie som zvyknuta. Mala som sice podobny produkt od prirodnej znacky Joik, no i tak pri hygiene ruk radsej siaham po klasickom mydle :-) Ako ako sprchovy gel by bola tiez urcite fajn.
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pár pěnových produktů jsem vyzkoušela, ale spíše do sprchy, je to takové zpestření oproti klasickým sprcháčům. Od Baley jsem měla na ruce čokoládovou a teď už se myslím neprodává. Byla božská :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tiež som si ju nedávno kúpila, brala som posledný kus a odvtedy som ju v DMke už nevidela. Ale je skvelá, veľmi som si ju obľúbila, už na ňu chystám aj recenziu :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.