štvrtok 3. januára 2019

Obľúbené seriály!

zdroj: pinterest.com 


Televíziu vo všeobecnosti veľmi nesledujem. Musí to by veľmi výnimočná udalosť aby som pozerala televíziu a tobôž nejaký film či seriál. Od pozerania ma odrádzajú reklamy aj keď chápem, že práve reklama televíziu živý nie som ten typ človeka ktorý by si pozrel film v televízii a strácal pri ňom tri hodiny života. Skôr som typ človeka ktorý miluje seriály. Istú dobu ich bolo pomerne veľa, a občas som sa v tom množstve strácala. Toto pomerne veľké množstvo som ale zredukovala na niekoľko obľúbených. V zozname sú seriály ktoré ešte stále bežia ale aj také ktorú už dávno skončili, no dajú sa pozerať stále dookola. Pripravila som si pre Vás niekoľko seriálov ktoré milujem a pravidelne sledujem. Žiadny dlhý zbytočný "obkec" o nich ale písať nebudem. Keďže žijeme v dobe vymožeností a každý si vieme nájsť potrebné informácie pár kliknutiami sami. :)



zdroj:google.com

Overená klasika ktorú sledujem od prvej časti je seriál Suits (Kravaťáci). Prostredie právnickej firmy, nejaká tá láska, intrigy ale hlavne biznis a veľké prípady. Seriál pri ktorom si dosť často oddýchnem a vypnem.

zdroj: google.com

Chicago Fire je rovnako seriál ktorý sledujem od jeho úplného začiatku. Ide o seriál z prostredia Chicagskej hasičskej stanice. Pracovníci stanice často nasadzujú svoje životy v boji s ničivými plameňmi.

zdroj: google.com

The Handmaid´s Tale alebo ak chcete Príbeh Služobníčky. Seriál ktorého prvá časť, mňa osobne vôbec nezaujala a musela som si ju pozrieť dvakrát aby som pochopila o čo v tomto seriály ide. O seriály si môžete prečítať toto: "Príbeh služobníčky (orig. The Handmaid's Tale) je americký dystopický televízny seriál, založený na rovnomennej knižnej predlohe od Margaret Atwoodovej z roku 1985. Príbeh sa odohráva v antiutopickej budúcnosti po skončení druhej americkej občianskej vojne, kde totalitná spoločnosť robí z plodných žien "služobníčky." Dávam do pozornosti určite fakt, že od 5.1. bude seriál vysielať aj RTVS presnejšie dvojka takže určite ak Vás zaujal odporúčam pozrieť si prvý diel už v túto sobotu.

zdroj: google.com

Výhodou seriál Black Mirror je že na seba jednotlivé dieli nijako nenadväzujú. Takže každá časť toho pomerne realistického seriálu sa venuje úplne inej téme kde sú obsadení vždy aj iný herci. Ak máte radi temnejšie seriály ale s realistickou pointou určite odporúčam. A odporúčam pre predplatiteľov Netflixu pozrieť si aj film ktorý bol vydaný pred pár dňami. Tento film mňa osobne zasiahol na veľmi dlhú dobu.

zdroj: google.com

Ďalším výborným seriálom z Britskej dielne je zaručene Sherlock. Seriál vznikol na motívy románu sira Arthura Conana Doyla. Kde sa klasický knižný príbeh detektíva a jeho pomocníka vkladá do moderného prostredia Londýna a jeho okolia. Nevýhodou seriálu je, že na pár častí človek musí čakať aj niekoľko rokov. Posledná séria bola natočená v roku 2017 a ďalšia sa očakáva práve v tomto roku. Či sa jej sledovatelia dožijú je otázka na tvorcov.

zdroj: google.com 

Na odľahčenie tu mám seriál ktorý dokážem pozerať dookola. 2 Broken Girls je podľa mňa overená komediálna klasika na ktorej sa dokáže zabaviť každý bez ohľadu veku. Vyhovujú mi 20 minútové časti pri ktorý si človek oddýchne a aspoň na krátku dobu vypne a nič nerieši. Dve mladé dievčatá sa predierajú drsným životom v NYC sem tam sú hore ale viac dole po finančnej stránke a snažia sa rozbehnúť vlastný podnik. Nič kde človek musí úpenlivo rozmýšľať aby mi náhodou neušla pointa. Pri tomto seriály len sedím mám vyložené nohy a oddychujem.

zdroj: google.com 

Do rovnakej kategórie oddychové seriály zaručene patrí The Middle. Síce ho nesledujem pravidelne ale sem tam si naň čas nájdem. Poviem to tak ako to je staršie časti ma zaručene bavia viac ako novšie. Už mi to príde ako zbytočné predlžovanie niečoho čo malo dávno skončiť. Rada si pozriem staršie diely o tejto mne veľmi vtipnej rodine ale novšie už nie.

zdroj: google.com

Bron alebo teda v preklade Most. Je seriál zo škandinávskej dielne. Vznikol z dielne Dánskej a Švédskej televízie. Most ktorý spája Dánsku metropolu Kodaň a Švédske mesto Malmo, v strede mosta sa nachádzajú hranice medzi oboma krajinami. V jednú noc práve v strede mostu nájdu mŕtvolu preto pri jej vyšetrovaní musia spojiť sily Dánsky aj Švédsky vyšetrovatelia. To je jednoduchý popis prvej série. Dnes už je na svete dokonca štvrtá séria každá s iným dejom a rozuzlením. Seriál nie je ťažký na pochopenie, samotný dej je postavený do príjemného prostredia a je ľahký na pochopenie. Najviac ma bavila zaručene prvá séria no zlá nebola ani tretia. Ku poslednej sa postupne dostávam zatiaľ no neviem uvidím časom.

zdroj: google.com 

Posledným seriálom ktorý som "žrala" do posledného dielu a vždy sa ku niektorej jeho časti rada vrátim je zaručene House of Cards ( Domček z kariet). Seriál z prostredia Amerického kongresu. Točí sa okolo vysokej politiky kde sú rôzne intrigy, podrazy a podobné veci. Kevin Spacey v úlohe senátora Franka Underwooda kuje svoj dokonale premyslený plán ktorý ho vynesie až na najdôležitejšieho muža USA. Zákulisné hry, napätie aj sex toto všetko seriál ponúka.




A čo vy? Aké seriály pozeráte? Určite mi napíšte dole do komentáru rada sa inšpirujem.





3 komentáre:

  1. Nuž aktuálne už pomaly žiadne, len Susedia. Suits som videla nejaké dve-tri série a bol to fajn seriál, no prípady mi prišli zložité. Sherlock je fajn, ten si zvyknem občas pozrieť, páči sa mi herci aj logika seriálu. Mám v obľube aj klasické filmy Sherlock. Zo seriálov som pozerávala Once Upon a Time a ešte Victoria.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Z týchto všetkým poznám iba 2 byby na mizine. :D Ja mám veľmi rada historické seriály ako Reign alebo mám ešte veľmi rada Gossip Girl. ;) :D

    Prajem ti ešte krásny deň a pozývam ťa na moju
    novoročnú GIVEAWAY♥ .

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wau, skvelé tipy! :) Nepozerám ani jeden, takže veľmi rada vyskúšam :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.