utorok 8. mája 2018

Svieže podpazušie? Áno aj to ide s prírodným deodorantom!

Weleda 24h Deo Roll-On


V ankete na instagramovom účte blogu som pred pár dňami položila jednoduchú otázku, v znení či moji followery používajú prírodné deodoranty. Z ankety bolo jasné, viac ako 60% ľudí siaha práve po prírodnom deodorante. Číslo ma veľmi milo prekvapili. Keďže ja sama bez akéhokoľvek nátlaku priznávam, že po prírodnom deodorante siaham mene ako po tom klasickom. Dôvod? Jednoducho som tak nastavená, cenovo sú samozrejme komerčné deodoranty omnoho viac dostupné ako tie prírodné. Lenže cca dva mesiace dozadu, sa mi stala nemilá situácia. Vždy mám v zásobe aspoň jeden deodorant alebo antiperspirat. Jednoducho keď miniem balenie nemusím okamžite bežať do drogérie po nové. Práve preto mám v zásobe minimálne jeden kus. Neriešim od akej značky, často takéto produkty obmieňam a striedam. Čo čert ale nechcel, minula som deodorant a doma v zásobe žiadny nebol. To je tak keď sa spolieham, že vždy nejaký doma nájdem. Lenže naposledy to tak veru nebolo! Ešteže do eventu z dm drogériu mám zásoby. S mnoho  produktov ktoré som vtedy dostala bol jeden balíček aj značky Weleda. A v ňom bol práve 24h Deo Roll-On. Záchrana v hodine dvanástej a nemusela som teda zbytočne bežať do drogérie pre nový deodorant.


Weleda 24h Deo Roll-On

Značku Weleda pozná každý z nás. Niekoľko produktov som už mala možnosť vyskúšať. Brezový olej proti celulitíde bol výborný a používala som ho nie len na mieste kde ma celulitída trápi. Aj keď nie som odborník na prírodnú kozmetiku a ani ju tak často nepoužívam. Snažím sa aspoň raz za čas, niektoré veci obmieňať a práve vtedy siahnem po prírodných produktoch. S deodorantom ktorý obsahuje prírodné zložky už skúsenosti mám. Pocity s nich boli rozpačité. Po istom čase tak či tak viedli moje kroky opäť ku klasickému deodorantu. Lenže ako už vyššie odznelo v krízovej situácii prichádza na rad záchrana v podobe prírodného deodorantu. Tento vonia príjemne po citrusoch. Citrusová vôňa je moja najobľúbenejšia. Preferujem citrusové parfémy, sprchové gély jednoducho všetko čo vonia po citrusoch.

Weleda 24h Deo Roll-On zloženie
Weleda 24h Deo Roll-On zloženie

Tento deodorant neobsahuje hliníkové soli a je ako inak na prírodnej bázne. Roll- On alebo teda klasická guľôčka jasne hovorí, že deodorant je tekutej konzistencie. Čiže vždy po aplikácii pár sekúnd počkám a až potom na sebe navlečiem tričko. Takéto deodoranty som nikdy neobľubovala. Hlavná dôvod? Neviem čakať! Po aplikácii sa hneď oblečiem. Pri mojej „šikovnosti“ som vždy mala deodorant na tričku. Preto viac siaham po spreji. Lenže už som aj ja poučila. A preto vždy po aplikácii do podpazušia pár sekúnd počkám. Kým sa deodorant nevstrebe. Deodorant nezabraňuje poteniu. Len mierny zápach potu. Na boj proti poteniu sú určené antiperspiranty.

Weleda 24h Deo Roll-On

V zime sa prakticky nepotím. Ale deodorant tak či tak používam. Mám po aplikácii omnoho lepší pocit, že ak niekde prídem nebudem smrdieť. Jednoducho zvyk a rutina. Deo Roll-ON Weleda vonia po citrusoch. Už v recenzii spomínam, vôňa citrusov je moja. Či už v parfémoch, sprchových géloch ale aj všeobecne v celej kozmetike. Svieža, ľahká, nevtieravá vôňa. Ktorá na mňa pôsobí naozaj príjemne a relaxačne. Deodorant po aplikácií do podpazušia jemne chladí. Čo pôsobí veľmi dobre hlavne po holení. Samotný deodorant pred potom nechráni, len zabraňuje zápachu. V tomto jarnom počasí, kedy ešte nie je vonku extrémne teplo sa nepotím aj tak extrémne veľa. Jasné pri vyššej aktivite sa spotím ale inak je to priemerné potenie. Na ktoré tento tekutý deodorant postačí. Zabráni zápachu a to od neho v konečnom dôsledku očakávam. 

Weleda 24h Deo Roll-On

Samotný deodorant ma prekvapil. Naozaj som od neho nič nečakala. Ako už boli vyššie spomenuté, skôr siaham po klasických deodorant či antiperspirantoch u ktorých sa viem 100% spoľahnúť. Pri prírodnom deodorante som nikdy taký pocit nemala. Skôr to ale bude len v mojej hlavne. Keďže dnes už viem, že aj prírodný deodorant vie fungovať na rovnako skvelej úrovni ako bežný deodorant napríklad v spreji plný chemikálií. Takže aj keď som bola na začiatku skeptik dnes sú všetky moje obavy preč. A pokojne sa ku tomuto deodorantu budem s veľkou radosťou vracať na pravidelnej báze.


Weleda 24h Deo Roll- On50 ml a jeho odporúčacia cena je 7,35 €.


A čo vy a deodoranty? Používate tie na prírodnej báze alebo komerčné?
Určite mi napíšte dole do komentára.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.