streda 23. mája 2018

All you need is Love Box


Po dlhšom čase sa mi podarilo ukoristiť nový dm box. Kedysi sa o boxy losovalo náhodne, dnes už to funguje inak. Box sa dá objednať na www.mojadm.sk v momente kedy objavíte výzvu na facebooku dm drogérie markt Slovensko. Samozrejme boxy sa dlho neohrejú a po chvíľke sú vypredané. No takéto boxy budú častejšie ako pred tým. Takže ak budete pozorne sledovať sociálne siete nemal by Vám uniknúť. Samotný box stál 5 euro plus poštovné čo bolo podľa faktúry 3,99 €. Po zľave ktorú som si všimla až teraz pri písaní tohto článku ma box stál 8,49 €. Čo je za krabičku plnú produktov v hodnote niekoľko desiatok euro veľmi dobé. Tie z Vás ktoré si box objednali, a nemajú ho ešte pri čítaní tohto postu doma odporúčam aby prestali čítať nech si nepokazia prekvapenie. 



Pre tie ktoré box nestihli a radi by vedeli čo obsahoval. Tu to je! Zaručene sa časom na blogu objavia recenzie na jednotlivé produkty. No teraz už spomínaný obsah boxu. 



Sprchový gél Fa Island Vibes Hawaii Love cena 2,79 €. Na prvé privoňanie svieža letná vôňa ananásu ktorá sa zaručene v mojej kúpeľni počas leta nestratí. 
Nivea Sunsihne Love s obsahom aloe vera cena cca od 3,00 €. Sprchový gél vonia rovnako ako všetky produkty z rady SUN. Táto vôňa je unikátna u výrobkov tejto rady. Z rady SUN som ešte nemala nič takže neviem posúdiť aké sú, no sprchový gél mne osobne vonia dosť pánsky. Čo mojim čuchovým bunkám pomerne vyhovuje. Ideálny bude ako sprchový gél po opaľovaní.


Garnier Botanical Cream s kvetovým medom. Krém je určený pre suchú pleť obsahuje 96 % prírodných ingrediencií. Má zloženie obohatené o kvetový med považovaný za skutočnú zásobáreň výživných látok. Tento krém poputuje Vám do narodeninovej súťaže, keďže ja mám iný typ pleti a je úplne zbytočné aby som tento krém čo i len otvárala a skúšala. Pevne verím, že poteší niektorú z Vás. Cena 3,96 €.


L´ORÉAL Magic Shampoo Fresh Crush. Suchý šampón sa u mňa nikdy nestratí a využijem ho. Tento od L´ORÉAL som ešte neskúšala. Na obale deklaruje že nezanecháva vo vlasoch biele stopy má dodávať objem a svieži vzhľad vlasov. Cena od 4,00 €. 


Miss Fenjal Summer Dream Eau De Toilette. Moja zbierka vôní sa opäť rozrastie. A to o nový kúsok, zo značkou Fenjal nemám vôbec žiadne skúsenosti. Registrujem ju na našom trhu no nič som neskúšala. Táto vôňa ako už jej názor hovorí bude svieža letná. Jemná po citrusoch. Ideálna kombinácia pre mňa. Cena 50 ml cca 14.00 €. 


A keďže jedna vôňa nestačí, v boxe bola aj ďalšia. Konkréte od značky Lazell Pink. Toto 33 mililitrové balenie bude ideálne do kabelky alebo na cestovanie. Vôňa to je veľmi špecifická sladko-kvetinová. Úplný opak toho čo mám rada a čo preferujem. Veľkým plus, je že značka svoje výrobky netestuje na zvieratách . Takáto informácia mňa osobne vždy veľmi poteší. Túto konkrétu vôňu v eshope síce nemajú no majú tam vôňu Aqua Women, predpokladám že cena u oboch bude rovnaká t.j. 4,59 €.



Zastúpenie malo aj jedlo. Tyčinka Happy Life Coco Bar príchuť višňa. Tyčinky sú pre mňa akousi poslednou záchranou. Nosím ich v kabelke, a vždy keď ma prepadne chuť na niečo sladké siahnem po tyčinke. Určite lepšie ako dať si zdravú maškrtu ako čokoládu. Cena 0,99 €.


Ako sa hovorí "to najlepšie na koniec" :D. Keďže témou boxu bola láska, nesmú chýbať ani durex Intense kondómy. Povedzme si úprimne pomerne dôležití vec pre každého. A keď pre niekoho nie ako recesia a na zasmiatie fajn nápad. Kondómy podľa toho čo sa na obale píše majú stimulačné účinky. Na povrchu majú vrúbky a výčnelky ktoré majú navodiť intenzívnejší pocit vzrušenia.
Cena 10 kusou 10,39 €.



Páči sa Vám obsah boxu? Stihli ste si box objednať?

Určite mi napíšte dole do komentáru.




1 komentár:

  1. Tento ma teda nejak extra nezaujal, aktualny cesky bol omnoho lepsi. Tu je to nie moc dobre nakombinovane, dva sprchace a dve vone :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.