nedeľa 18. februára 2018

PAYOT Nutricia Baume Lévres

PAYOT Nutricia Baume Lévres

Značku PAYOT vnímam ako jednu z tých luxusnejších. Dobre viete, že rada skúšam nové veci a rovnako aj nové značky. Preto keď som mala možnosť vysúšať niečo drahšie neváhala som a siahla po produkte práve od Francúzskej značky PAYOT. Konkrétne ide o balzam na pery NUTRICIA BAUME LÉVRESA. Dôvod prečo práve balzam na pery? Ten je veľmi jednoduchý počas zimy mi akosi všetky balzamy na pery zmizli. Dobre samé sa nikde nevyparili. Po veľkej redukcii v lete som si nechala vo svojej zbierke len také balzamy ktoré pravidelne používam. Čiže z hŕby asi 20 balzamov na pery mi zostali 3 ktoré som používala. A tie samozrejme nástupom zimy padli poctivo za svoju vlasť. Zostali len obľúbené oleje na pery od Clarins takže je viac ako jasné, že nový balzam na pery som akútne potrebovala.


PAYOT Nutricia Baume Lévres


Balzam je tuhšej konzistencie. Ale pri kontakte s perami sa jeho tuhá krémová konzistencia mení na olejovú a tým pádom sa omnoho lepšie a rýchlejšie nanáša na pery. Vďaka tomu, že je o niečo tuhší vie pery ochrániť pred chladom ale aj zrazom. Ak trpíte na suchšie pery myslím si, že práve takáto konzistencia vám bude náramne vyhovovať. U mňa ako každú jednu zimu už posledných cca päť rokov prevládajú suché pery ale, že nadmieru. V iných ročných obdobiach ma tento problém netrápi ale príde zima a s ňou prvý silnejší mráz a pery zostanú suché. Samozrejme to vedie k tomu, že mi pery pomerne často aj dosť bolestivo praskajú a to už nie je veru príjemné. Takže práve preto preferujem v zime tuhšie balzamy na pery ktoré majú tým pádom aj omnoho vyššiu hydratáciu.


PAYOT Nutricia Baume Lévres


Tento balzam spĺňa prvú podmienku. Ako je na tom s hydratáciou? Tá je veru priemerná. Nejde o nič z čoho by som si sadla ako sa hovorí na zadok. Ale v hrubšej vrstve vie pery ochrániť. Balzam si aplikujem vždy v pomerne hrubej vrstve aby som perám dodala potrebnú hydratáciu. Čiže čím hrubšia vrstva tým intenzívnejšie dokáže pery hydratovať. U tohto balzamu mám ale jeden problém. A tým je jeho vôňa. Nie je výrazná ale neuveriteľne umelá. Aby som to uviedla na pravú mieru. Balzam vonia veľmi jemne ako luxusný pleťový krém. Jemne kvetinovo a aj sladko. Takáto kombinácia mi na počudovanie nevadí. Ale tá umelosť už áno. Vzhľadom na to, že si balzam dávam v pomerne hrubej vrstve občas sa mi stane, že sa neuvedomím a pery si jednoducho oblíznem. A umelá nazvime to chuť mi zostane v ústach pokojne niekoľko hodín a to podotýkam, že pijem pomerne dosť. Aj tak sa tej jeho umelej chute neviem v ústach zabaviť. Dúfam, že ma chápete čo týmto svojim opisom chcem povedať.


PAYOT Nutricia Baume Lévres swatch


Balzam obsahuje aj jemný perleťový lesk ktorý pôsobí na perách veľmi decentne. Preto sa dá používať pokojne aj namiesto rúžu. Klasický aplikátor tiež nič nepokazí. Balzam sa s tuby dostáva von veľmi jednoducho aj keď je tuhší netreba vyvíjať žiadnu silu na to aby sa balzam cez dierku dostal von na pery. Obal nie je ničím výnimočný a pritom jednoduchý. S balzamu mám veľmi zmiešané pocity. Síce pery dokáže hydratovať a aj mi vyhovuje konzistenciu. Umelá chuť mi trochu prekáža a ešte som neprišla na ten správny „fígeľ“ aby sa mi nedostala do úst. Ale ja na to prídem.

Cenovo nie je tento balzam extrémne drahý, 15 ml stojí 7,46 € čo ho samozrejme radí do drahšej cenovej kategórie ale nie do tej úplne najdrahšej. Ak ste rovnaké milovníčky skúšania nových produktov ako ja myslím si, že tento balzam môžete pokojne pridať na svoj wishlist.

Viac produktov tejto ale aj iných značiek zoženiete na www.parfemy-elnino.sk.


A čo vy a kozmetika PAYOT? Poznáte ju? Skúšali ste nejaký produkt? Ak áno aký bol?


Určite mi neváhajte napísať dole do komentáru.





1 komentár:

  1. Love your post dear ♥
    If you want you can check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle.Maybe we can follow each other and be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/?m=1​

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.