pondelok 12. februára 2018

DOVE | Advanced Hair Series Regenerate Nourishment

DOVE | Advanced Hair Series Regenerate Nourishment

DOVE vyvinulo radu pre všetky ženy ktoré svoje vlasy zaťažujú častým farbeným alebo pravidelným žehlením či kulmovaním. Červené rada Hair Series Regenerate Nourishment je určená práve pre takéto vlasy. Dnes sa spolu pozrieme na masku z tejto rady. 

DOVE | Advanced Hair Series Regenerate Nourishment

Všetky produkty z tejto rady obsahujú výťažok z červených rias a Keratin Nutri Complex, ktorý regeneruje vlasy do hĺbky a eliminuje známky poškodenia. Najprv som túto masku nemala v pláne skúšať keďže vlasy si nefarbým a ani nepoužívam žehličku na vlasy. Väčšinu času mám vlasy v cope keďže mi vadia pri práci. Jasné mohla by som si ich dať ostrihať ale na to nemám odvahu takže ich radšej "týram" tým, že im mám prevažne stále v cope. Veľmi málo nosím vlasy voľne rozpustené. Ale masku som sa rozhodla aj tak vyskúšať. Vďaka tomu že ich nosím väčšinu času v cope trpia pomerne dosť. Síce nosím gumičky ala telefónna šnúra ktoré sú veľmi dobré a odporúčam ich všetkými. Mám ich často poškodené a hlavne mám obdobie kedy nadmerne padajú. 

DOVE | Advanced Hair Series Regenerate Nourishment

Masku nikdy nekombinujem s aktuálnym kondicionérom. Takže buď po umytí vlasov použijem kondicionér alebo masku- nikdy oba produkty. Vlasy si umývam dvakrát do týždňa takže raz týždenne použijem práve masku. Do dĺžky vlasov aplikujem primerané množstvo a nechám pôsobiť. Minimálne 5 minút a potom masku zmyjem vlažnou vodou. Vlasy sú po umytí na dotyk veľmi jemné a veľmi dobre sa rozčesávajú. Po dlhodobom používaní cca dva mesiace mám omnoho viac scelené končeky, čo je u mňa naozaj veľký úspech. Čo sa týka nejakého častejšieho umývania maska vlasy nezaťažuje a ani ich nadmerne nemastí. 

DOVE | Advanced Hair Series Regenerate Nourishment

Ak používate produkty na vlasy ktoré sú bežne dostupné v drogérii a nie sú priamo od kaderníčky. Skúste sa po tejto maske na vlasy pozrieť. Myslím si že na zaťažené vlasy farbami alebo častým žehlením ale aj nosením v cope sa bude hodiť. Na začiatku som do tejto masky nevkladala žiadne nádeje a hlavne sama seba poznám a viem, že ak ma nejaký produkt na vlasy neohúri po niekoľkých použití jednoducho ho odložím a nepoužívam ho. Táto maska ale mám veľmi pozitívne účinky hlavne na končeky vlasov. Takže na produkt bežne dostupný v drogérii - skvelé. 



DOVE Advanced Hair Series Regenerate Nourishment má 200 ml a odporúčacia cena je 5,29 €.
Kolekcia obsahuje šampón, kondicionér, masku a sérum. 



Poznáte túto radu? Aké sú vaše skúsenosti s produktami na vlasy značky DOVE?
Určite mi napíšte dole do komentáru. 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.